Beantwoord

error bij zender 391 (ard)

  • 14 October 2019
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

Al sinds we t-mobile hebben (juli 2019) krijg ik bij zender 391 te zien: Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Wat zou ik kunnen doen om deze zender ook te krijgen?
icon

Beste antwoord door Glassertje 16 October 2019, 16:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

@SalPeterS Welkom op het forum.

 

Hen je dit topic al gevonden? Misschien heb je daar wat aan.

Ik heb naar dat topic gekeken en alles gereset. De foutmelding blijft komen. Vreemd dat het alleen bij zender 391 is. Alle andere zenders komen goed door.

Reputatie 6

Heb je glasvezel of DSL? Welke kleur is de upt kabel die in de WAN poort zit? (als je glasvezel hebt)

 

Je kan op een bericht van webcare wachten. Deze kunnen op afstand je ontvanger resetten.

 

Tot dan, heb je de tips uit dit topic ook al geprobeerd?

Glasvezel; een gele utp kabel gaat van glasvezelkast naar modem; ik heb de handelingen verricht; melding blijft komen op zender 391

Reputatie 6

Geel is goed. Als het een rode was dan was het een ander verhaal.

 

Je zal toch helaas even op webcare moeten wachten. zij kunnen meer zien en je wellicht helpen aan een oplossing. Succes.

Reputatie 7

Hey @SalPeterS,

Heel vreemd! Jammer dat het stappenplan niet heeft geholpen. Dan moeten we toch dieper graven naar de oplossing. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik je gegevens erbij. :relaxed:

Reageer