Beantwoord

Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer

  • 29 September 2019
  • 5 reacties
  • 714 Bekeken

Goedemiddag.

13 juli hebben wij T-mobile thuis gekregen.

Tijdens de installatie kreeg de monteur 1 van de 2 tv kastjes niet werkend. Hij zou een nieuwe laten sturen. Daar heb ik achteraan moeten bellen maar na 3 weken kwam die.

Ondertussen kregen wij de welbekende "Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer" storing. Helpdesk gebeld en na een reset van het tv kastje deed deze het weer. Toen heb ik het niet werkende kastje wederom aangesloten en ook gereset. Toen werkte deze ook. Een paar dagen later kregen we het nieuwe kastje en deze toen omgeruild.

Na een paar dagen weer de error en toen hielp een herstart niet meer. Helpdesk gebeld en ook de modem geherstart. Toen werkte alles weer.

Na een paar dagen weer de error en helpdesk gebeld. Toen kwam er een monteur die de modem gereset heeft met een paperclip. U raadt het al, het werkte een paar dagen en daarna niet meer.
Na een paar weken kwam de tweede monteur en die heeft het modem op een andere manier aangesloten.
(Kabel in de WAN aansluitingen ipv 1 van de LAN aansluitingen) Ook dat bleek niet langer dan een paar dagen te werken.

Nu komt over enige tijd voor de derde keer een monteur maar nadat ik vandaag wat heb gezocht op het forum heb ik daar niet veel vertrouwen in.

Vandaar 2 vragen:
1 - Wanneer denkt T-mobile dit vaker voorkomende en bekende probleem definitief op te lossen?

2 - Waarom staat T-Mobile gebruikers niet toe het abonnement kosteloos op te zeggen in deze gevallen?
Als een partij een dienst levert die vanaf het begin niet werkt kan men volgens Nederlands recht een overeenkomst ontbinden.

Internet en telefoon werken trouwens wel goed.

Met vriendelijke groet,
Gert
icon

Beste antwoord door gertassen 6 October 2019, 13:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik vraag me in alle gemoed af waarom er toch zo ontzettend veel fout gaat bij deze techniek, en dat geldt voor alle providers welk forum je ook leest overal de zelfde ellende.

Als het internet nou gisteren was uitgevonden zou het enigszins te begrijpen zijn, maar het bestaat al lang genoeg dat dit soort dingen gewoon niet meer MOGEN voorkomen.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo gertassen,

Betreft het een Zyxel modem?
Is enkele gevallen met een Zyxel modem komen hardnekkige klachten mbt de tv box voor. Wellicht kan de monteur i.o. met de technische dienst een Huawei modem plaatsen, en dit testen.

Mvg. Marcel
Het is inderdaad een Zyxel, met 2 Animo tv ontvangers
5 dagen geleden had ik nog de storing maar daarna is de storing spontaan verdwenen zonder een reset.
Het werkt nu al 4 dagen achter elkaar zonder storing. Ik heb niets gereset of gewijzigd. Heeft T-mobile eindelijk de storing opgelost??

Ik heb sinds 2 maanden ook tmobile tv en ik heb sinds een paar weken hetzelfde probleem. Super vervelend! Ik heb het nog niet bij tmobile gemeld omdat ik dit forum online tegenkwam toen ik online ging zoeken naar de error. Is er al een oplossing? Ik betaal nu voor tv maar heb geen tv.. Lekker is dat.. 

Reageer