Beantwoord

ESPN hapert via TV Anywhere op Apple TV

  • 30 April 2021
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 2

Ik gebruik steeds vaker de TV Anywhere app op de Apple TV om ‘normaal’ tv te kijken. 
Inmiddels heb ik ook de werking van de Apple TV remote onder controle om door de verschillende zenders te scrollen. 

Mijn ‘probleem’ is echter, en ik weet niet meerdere mensen daar last van hebben, dat ESPN vaak hangt. 
Het gaat enkele minuten goed maar dan blijft het beeld hangen en als ik geluk heb komt het na een halve minuut weer terug. Vaak heb ik ook dat ik dan wel het geluid hoor, maar het beeld nog steeds gefreezed is. 
Het valt mij op dat het voorlopig alleen bij ESPN voorkomt en zowel op ESPN 1 als 2. 
 

Hebben meerdere mensen daar last van?

 

Jeroen

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 1 May 2021, 17:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @jvdberg01, ervaar je dit probleem eventueel ook wanneer je ESPN bekijkt via de TV Box zelf of alleen via TV Anywhere? Ik heb daarnaast ook even een kijkje genomen in de verbinding, maar deze ziet er in orde uit. Omdat het modem toch voor langere tijd onafgebroken op de stroom staat, zou je toch het modem 20 seconden van de stroom willen halen en dan de stekker er weer in doen? Baat het niet dan schaadt het niet zal ik maar zeggen. Ik ben benieuwd of het hierna weer werkt!

Reputatie 2

Hi @Demi ,

ik ervaar het probleem alleen via de app op Apple TV. 
Als ik naar ESPN wil kijken doe ik dat via de TV-box om hij via de app om de haverklap hangt. 
En wat bedoel je met ‘het modem staat voor langere tijd onafgebroken op de stroom’?

Hebben het dan over mijn glasvezelmodem of over de tv-box?

 

Jeroen

Reputatie 7
Badge +8

@jvdberg01 Ik bedoel hiermee inderdaad het modem en niet de TV Box. Omdat je de app streamt, gaat de verbinding niet via de TV Box, maar gelijk via Internet/Wifi. 

Reputatie 2

@Demi Ik wil best vandaag of morgen een poging doen, maar ik heb het alleen met ESPN. Heb vanmiddag onafgebroken naar Ziggo Sport zitten kijken via de app en Apple TV. 
 

ik laat het je weten! 
 

Jeroen

Reageer