Beantwoord

espn pakket


Reputatie 2

goedemorgen 

 

heb een vraag

wat gaat t-mobile doen met espn pakket omdat vanaf 1 augustus 2 buitenlandse kanalen verdwijnen en vanaf 13 augustus het nieuwe voetbal seizoen begint?

icon

Beste antwoord door Boris 11 June 2021, 15:40

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De 710 box kan het aan. Eerdere boxen niet (510/515/610). Maar de focus ligt niet op UHD. Dus nee. Reken er voorlopig niet op. Eerst de uitrol van het TV product afronden, stabiliseren en de tv apps uitbrengen. Dat heeft meer prio. En misschien nog iets doen aan huidige tv streams. Zeker bij voetbalwedstrijden. Een potentieel artefactfestijn:)

Reputatie 4

Er staat dat er voorlopig geen ESPN UHD zal worden uitgezonden vanuit T-Mobile vanwege de hardware. Wordt het dan wel uitgezonden via TV Anywhere ? (En dan bv via Apple TV 4K?)

Hoi @bartje1984, klanten waarvoor het maandbedrag verandert, hebben een e-mail van ons ontvangen om dit te laten weten. Daarnaast is de informatie natuurlijk op onze website te vinden! 😃

 

Die heb ik ontvangen inderdaad. Hartstikke bedankt! Alleen stond er niet duidelijk in wat er met de Bundesliga gaat gebeuren.

Ik heb net even in de programmagids op de site van ESPN gekeken. De wedstrijden voor de 2de Bundesliga dit weekend staan er op dit moment niet op. De andere providers geven wel betere informatie dan Tmobile wat zij gaan doen met ESPN.

 

Heb T-Mobile thuis gesproken

En idd als je gratis eredivisie wilt kijken kan op kanaal (150)

Wil je meer voetbal zien dan idd espn compleet voor (€10) per maand 1e maand €5 daarna €10

De site is ook beetje veranderd

Omdat ik een Duitse achtergrond heb gaat het mij juist om de Bundesliga/2te liga. Dat heeft Fox Sport de laatste jaren voortreffelijk gedaan. De wedstrijden op zaterdagavond van de Duitse 2de divisie zijn trouwens vanaf dit seizoen op de Duitse zender Sport1 vrij te ontvangen.

Reputatie 6

Hoi @bartje1984, klanten waarvoor het maandbedrag verandert, hebben een e-mail van ons ontvangen om dit te laten weten. Daarnaast is de informatie natuurlijk op onze website te vinden! 😃

Reputatie 2

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-maakt-espn-compleet-abonnement-goedkoper/

 

Fijn dat het dus niet even gedeeld word door T-Mobile thuis

Of via mail lees de totaal tv nieuws even

Reputatie 2

Heb T-Mobile thuis gesproken

En idd als je gratis eredivisie wilt kijken kan op kanaal (150)

Wil je meer voetbal zien dan idd espn compleet voor (€10) per maand 1e maand €5 daarna €10

De site is ook beetje veranderd

Reputatie 7
Badge +4

@Geene136  idd duidelijkheid zal wel snel moeten voor je het weet is al 1 augustus

@WhySoSerious Cheb vanmorgen bijna half uur aan de lijn gezeten ze weten van niks en op de site van T-Mobile staat alles nog het zelfde

Als ze gewoon 1 pakket maken zoals alle andere providers ben je klaar snap niet dat zo lang moet duren voor er duidelijkheid komt

Hier het mailtje. Vreem dat ze niet weten wat ze sturen naar de klanten.

 

 


Dat komt wel vaker voor bij grote organisaties. Interne communicatie is dan vaak wat minder snel of uitvoerig. ;)

Reputatie 2

@WhySoSerious  bij staat alles nog zoals was heel raar

 

Reputatie 4

De espn pagina is nu aangepast.

https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/premium/espn

Met T-Mobile TV kijk je gratis naar ESPN op kanaal 150, met de beste ESPN programma’s en live wedstrijden uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, KNVB Beker en UEFA Europa League. Neem voor €10 per maand ESPN Compleet om echt álle wedstrijden uit de Eredivisie te kijken. Daarnaast zie je op de andere kanalen o.a. de Bundesliga, tennis en de Amerikaanse MLB, NFL en NHL.

 

In mijn account en dan premium zenders staat eredivisie (€7,50) en compleet (€0). Hopelijk blijft dat zo.

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

Heel raar dat ik geen mail krijg

@MichaelPf  heb net t-mobile thuis gebeld maar t-mobile thuis zegt dat het mailtje niet van hun af komt en dat de sales afdeling het ook niet weet en dat er niks bekend is dus je word van het kasje naar het muurtje gestuurd

Het mailtje js wel zeker weten wel van T-Mobile, raar dat ze dat zeggen.

 

T-Mobile Thuis • info@mailing.t-mobilethuis.nl


Ik kreeg de e-mail, 2 keer (zoals altijd bij T-mobile) gisteren binnen om precies 17:29. Op de website van ESPN Nederland  en ook op hun Facebookpagina geen woord hierover. Vroeger keek ik heel graag Fox Sport omdat ze rechten voor de Duitse Competitie, Nederlandse Competitie en ook de MLB hadden. Maar helaas. De overname door ESPN heeft hun geen goed gedaan. Teveel herhalingen van oude Amerikaanse sportdocumantaires. Daarom heb ik vanmorgen het ESPN pakket opgezegd. Misschien dat ik wel iets via mijn Duitse vader regelen kan. Een Sky Bundesliga pakket bijvoorbeeld.    

Reputatie 4

@Geene136  idd duidelijkheid zal wel snel moeten voor je het weet is al 1 augustus

@WhySoSerious Cheb vanmorgen bijna half uur aan de lijn gezeten ze weten van niks en op de site van T-Mobile staat alles nog het zelfde

Als ze gewoon 1 pakket maken zoals alle andere providers ben je klaar snap niet dat zo lang moet duren voor er duidelijkheid komt

Hier het mailtje. Vreem dat ze niet weten wat ze sturen naar de klanten.

 

 

Reputatie 2

@Dennis25  laten ze dan 1 pakket maken

Reputatie 2

@Geene136  idd duidelijkheid zal wel snel moeten voor je het weet is al 1 augustus

@WhySoSerious Cheb vanmorgen bijna half uur aan de lijn gezeten ze weten van niks en op de site van T-Mobile staat alles nog het zelfde

Als ze gewoon 1 pakket maken zoals alle andere providers ben je klaar snap niet dat zo lang moet duren voor er duidelijkheid komt

Het zou wel fijn zijn als er een definitief antwoord volgt vanuit T-Mobile. Wij hebben ESPN eredivisie, maar nog geen info via de mail gehad. Dat is opzich niet erg, maar een bevestiging van wel/geen verandering voor ons pakket zou wel fijn zijn. 

Reputatie 4

@MichaelPf  heb net t-mobile thuis gebeld maar t-mobile thuis zegt dat het mailtje niet van hun af komt en dat de sales afdeling het ook niet weet en dat er niks bekend is dus je word van het kasje naar het muurtje gestuurd

Het mailtje js wel zeker weten wel van T-Mobile, raar dat ze dat zeggen.

 

T-Mobile Thuis • info@mailing.t-mobilethuis.nl

Reputatie 4

Voor zover ik het heb begrepen gaan klanten met ESPN compleet inderdaad minder betalen met minder zenders. 
Voor huidige klanten die ESPN eredivisie hebben gaat er niets veranderen als ik het goed heb begrepen, de naam eredivisie gaat wel verdwijnen. 

Reputatie 7
Badge +4

Content is aan de aanbieder van het kanaal; ESPN. Niet aan T-Mobile. Het ligt eraan wat er door ESPN gecommuniceerd is. Dat er flinke verschuivingen zijn in de sportwereld is duidelijk, zoals ook in de media te lezen is. Alles door de nieuwe ViaPlay dienst en aflopende contracten. Dat is al jaren zo en zal zo blijven. Contracten lopen af en licenties gaan naar de hoogste bieder. Ben eerder benieuwd wat er met ViaPlay gaat gebeuren qua partnerships. In het buitenland hebben ze al een partnership met UPC Polen.

Reputatie 2

@MichaelPf  heb net t-mobile thuis gebeld maar t-mobile thuis zegt dat het mailtje niet van hun af komt en dat de sales afdeling het ook niet weet en dat er niks bekend is dus je word van het kasje naar het muurtje gestuurd

Reputatie 2

@MichaelPf  daar heb jij weer gelijk in

@MichaelPf  daar kan T-Mobile niks aan doen dat moet espn zelf doen vind ik zijn hun kanalen niet van T-Mobile 

 


Daar heb je gelijk in. Alleen had T-mobile dit ook beter kunnen communiceren naar zijn klanten toe. Deze wijziging stond nl niet in de mail die vanmorgen naar de klanten gestuurd werd.

Reputatie 2

@MichaelPf  daar kan T-Mobile niks aan doen dat moet espn zelf doen vind ik zijn hun kanalen niet van T-Mobile 

 

Er verandert nog meer bij ESPN. De Duitse Bundesliga en 2de Bundesliga voetbal is er niet meer op te zien. En dat staat niet in de mail van Tmobile. Slordig!

Reputatie 2

@WhySoSerious 

Bedankt voor je reactie

Ik heb nog geen mail gehad had TM wel aan de telefoon maar ze zijden is nog niks bekend enzo en per wanneer gaat dit in per 1 augustus?

 

Reageer