Beantwoord

Extra blauw lampje op TV Box en geen beeld.

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

Er was storing maar op Alle tv's wel weer beeld behalve huiskamer en er brand naast de klok nog een extra blauw lampje heb van alles.al geprobeerd maar werkt niet ik snap er niks meer van wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Sander 13 February 2019, 10:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey Zwinglers, gisteren hebben we de nodige problemen ervaren met onze diensten. Gelukkig is dat inmiddels verleden tijd en zou alles weer naar behoren moeten werken! Mocht je nog problemen ervaren dan raad ik je een reset van je modem en TV Box aan. Laat je ons weten of het heeft gewerkt?
Ik heb inmiddels t mobile aan de telefoon gehad en die zei me dat ik de HDMI kabel moest vervangen van tv naar kastje heb ik gedaan en hij doet het nog niet ik weet nu niet wat ik moet doen de truckjes met de kabels op een bepaalde volgorde opnieuw aan te sluiten werkt ook niet. Geeft u nog meer ideeën?
Reputatie 7
Hoi @zwinglers,

Dit gaan we snel uitsluiten! Ik wil graag weten of deze TV Box wel werkt als je deze aansluit op een andere TV. Kun je deze eens omwisselen? Ik ben dan heel benieuwd of het probleem blijft bij de aansluiting of de TV Box.

Blijft het bij de TV Box, wil je dan met MAC adres en serienummer (staan op de witte sticker onderop de TV Box) in een privébericht (klik op mijn naam) willen sturen?

Blijft het bij de aansluiting, dan zit er iets fout in de bekabeling of mogelijk de TV. We hebben dan uitgesloten dat het aan de TV Box ligt.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer