Beantwoord

Extra pakket niet beschikbaar?

  • 7 February 2020
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo,

 

Sinds vanmiddag is t-mobile thuis geïnstalleerd. Alleen had ik daar extra tv paketten bij aangevraagd. Maar ik zie ze nog niet. Moet dat nog?

icon

Beste antwoord door Brian 10 February 2020, 18:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @JeroenR1 

Staan de zenders er nog steeds niet tussen? Staan ze wel aan in je T-Mobile thuis account? Je zou de modem even kunnen resetten en tv box even stroomloos halen.

Dank je wel voor deze snelle reactie, maar helaas. De reset en het stroomloos stellen van de tv box heeft geen invloed gehad. 
Maar  de pakketten staan wel “aan”. Toch er ergens anders weer dat de aanvraag in behandeling is.

 

Reputatie 7

Hi @JeroenR1, excuses er zat wat vertraging in de afronding van je aanmelding maar inmiddels zou je overal gebruik van moeten kunnen maken, veel kijkplezier! :relaxed:

Reageer