Beantwoord

extra tv aansluiten

  • 21 October 2019
  • 1 reactie
  • 604 Bekeken

Ik heb sinds kort T-Mobile thuis. Nu wil ik de 2e tv aansluiting boven gaan installeren. Ik heb een ftp kabel naar boven liggen maar krijg geen beeld op de tv. Internet boven doet het wel en Netflix op de tv ook. Alleen helaas geen televisie :(

Ik heb boven ook een Sitcom router hangen, waarbij de internet kabel op de invoeraansluiting (poort 0) is aangesloten. Op poort 1 loopt een kabel naar de TV voor Netflix. Nu had ik gedacht dat poort 2 naar  box moet van T-mobile en dan de HDMI naar de tv. maar helaas krijg ik geen tv ontvangst

icon

Beste antwoord door Pieter_B 21 October 2019, 15:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@TCFranken 

Neem aan, omdat je recent bent aangesloten op TMT, dat je in bezit bent van het Zyxel modem?

Doet de TV-Box het wel als je hem direct op de UTP die van beneden komt aansluit?

Weet niet of je Sitcom router (type?) een IGMP Snooping setting bezit, maar zet deze dan eens op ENABLED om te kijken of dat effect heeft.

Er zijn klanten met switches die deze setting soms op ENABLED Cmoeten zetten in hun managed switch om beeld te krijgen. Maar er zijn ook weer meldingen dat het juist weer niet nodig zou zijn.

Proberen waard denk ik.

Reageer