Beantwoord

Extra TV als Klantvoordeel is onvolledig

  • 6 September 2020
  • 16 reacties
  • 516 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 19 reacties

Ik heb vanaf 2 augustus diverse malen gebeld met de klantenservice over mijn instelling van T-Mobile Extra TV als Klantvoordeel. Dit is bij mij vastgelopen, waardoor ik dit niet zelf meer kan instellen/wijzigen. En het staat nu fout ingesteld.

Diverse mailen is mij telefonisch verzekerd, dat dit door de back-office zou worden opgelost, maar dat is helaas nog steeds niet het gebeurd.

Vandaar deze wanhoopsmelding.

 

icon

Beste antwoord door hander 17 January 2021, 14:29

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6

Wat fijn om te horen, bedankt voor je terugkoppeling!

Reputatie 1

Dag @Cal en @Sander,

Ik kreeg vrijdag een e-mail bericht van Stefan, dat de instellingen Extra TV als Klantvoordeel bij mij nu weer goed staan. Dat is inderdaad het geval, waarvoor mijn dank.

Reputatie 1

Dag @Cal en @Sander,
Tot en met december klopt het financieel nu helemaal, waarvoor mijn dank.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @hander,

Fijn dat je ons scherp houdt! Ik spring kort in voor Sander, en ik heb zojuist nogmaals hetzelfde bedrag gecrediteerd, aangezien wij inderdaad initieel de verkeerde berekening hadden gemaakt. Hierover heb je zojuist een automatische email ter bevestiging ontvangen, en beide credits zullen op de factuur verschijnen. Ondertussen maakt Sander zich nog hard voor je, en hopelijk hebben we snel een doorbraak!

Reputatie 1

Dag @Sander 

Hartelijk dank voor de update en de correctie op de factuur.

Echter wat betreft de correctie: klopt het bedrag wel? Het gaat om 2 keer 3,75 (Fox Sport en International) te corrigeren per maand.

Reputatie 7

Hi @hander,

 

Het issue staat nog steeds in behandeling. Excuus dat er niet meer te vertellen is. Ik heb nu voor jou wel alvast een correctie op je factuur aangemaakt. Dit gaat over de misgelopen korting voor de maanden augustus tot en met november. Dit staat los van de eerdere coulance die je ontving. We houden contact hier. Zodra ik een update ontvang, speel ik hem hier door. Mocht er nog een tussentijdse correctie nodig zijn, laat het mij weten. 

Reputatie 1

Dag@Sander ,

Is er al zicht op de definitieve oplossing?

In mijn instellingen staat het nog steeds fout.

Reputatie 1

Dag @Sander ,

Is prima. Bedankt.

Reputatie 7

Hi @hander,

 

Dat ga ik voor je corrigeren! Ik wacht nog even op de definitieve oplossing. Dan weet ik tot welke datum het is misgelopen en wat ik moet corrigeren. Dat doe ik dan in 1 keer. 

Reputatie 1

@Sander 

Ik kreeg net de factuur voor september en zie dat er nu door de foute instelling van klantvoordeel in deze maand EUR 7,50 te veel in rekening wordt gebracht.
In augustus was de factuur wel correct, omdat e.e.a. werd gecorrigeerd met EUR 7,750 via een regel met als omschrijving “Compensatie levering en installatie”.

Reputatie 1

@Sander 

Bedankt voor de update. Dan wacht ik nog even af.

Reputatie 7

Hi @hander,

 

We zijn er nog mee bezig, maar hebben nog geen sluitend antwoord. Graag nog geduld, ik laat het je weten zodra ik meer weet. 

Reputatie 1

@Sander,

Dank voor het bericht. De oude pakketten zijn inderdaad niet meer zichtbaar.

Reputatie 7

Hi @hander,

 

Ik kan bevestigen dat de melding correct is binnengekomen. Het recht op de TV voucher is nog steeds geldig. Het rare is dat een oud TV-pakket nog actief lijkt te staan (en een deel van de TV voucher verbruikt). Dit is administratief ergens fout gegaan. Dit wordt zo snel mogelijk rechtgetrokken. 

 

Voor de goede orde, de oude TV-pakketten zijn niet meer zichtbaar bij jou op de TV Box toch?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @hander  Welkom. Dit is een klant helpt klanten community met zonodig ondersteuning van de moderators.

De moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten. Je bericht bumpen heeft geen zin en is tegen de regels.

Nog even geduld iedereen komt aan de beurt. 👍🏻 Hopelijk is je probleem snel opgelost.
 

Groetjes! 

Reputatie 1

Graag  even aandacht voor bovenstaande klacht.

Reageer