Vraag

Extra TV als Klantvoordeel is onvolledig

  • 6 september 2020
  • 6 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Ik heb vanaf 2 augustus diverse malen gebeld met de klantenservice over mijn instelling van T-Mobile Extra TV als Klantvoordeel. Dit is bij mij vastgelopen, waardoor ik dit niet zelf meer kan instellen/wijzigen. En het staat nu fout ingesteld.

Diverse mailen is mij telefonisch verzekerd, dat dit door de back-office zou worden opgelost, maar dat is helaas nog steeds niet het gebeurd.

Vandaar deze wanhoopsmelding.

 


6 reacties

Reputatie 1

@Sander,

Dank voor het bericht. De oude pakketten zijn inderdaad niet meer zichtbaar.

Reputatie 1

Graag  even aandacht voor bovenstaande klacht.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @hander  Welkom. Dit is een klant helpt klanten community met zonodig ondersteuning van de moderators.

De moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten. Je bericht bumpen heeft geen zin en is tegen de regels.

Nog even geduld iedereen komt aan de beurt. 👍🏻 Hopelijk is je probleem snel opgelost.
 

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @hander,

 

We zijn er nog mee bezig, maar hebben nog geen sluitend antwoord. Graag nog geduld, ik laat het je weten zodra ik meer weet. 

Reputatie 1

@Sander 

Bedankt voor de update. Dan wacht ik nog even af.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @hander,

 

Ik kan bevestigen dat de melding correct is binnengekomen. Het recht op de TV voucher is nog steeds geldig. Het rare is dat een oud TV-pakket nog actief lijkt te staan (en een deel van de TV voucher verbruikt). Dit is administratief ergens fout gegaan. Dit wordt zo snel mogelijk rechtgetrokken. 

 

Voor de goede orde, de oude TV-pakketten zijn niet meer zichtbaar bij jou op de TV Box toch?

Reageer