Beantwoord

extra tv box

  • 18 December 2019
  • 5 reacties
  • 197 Bekeken

Ik zat mijn abonnement eens na te kijken of ik het enigzins kon verlagen. Nu zag ik dat ik al vanaf het begin van mijn abonnement al betaal voor 2 extra tv boxen, maar ik heb nooit extra tv boxen ontvangen en betaal dus voor niks. Nu heb ik 1 tv box opgezegd, scheelt €5 per maand. Kreeg gelijk een mail met de mededeling dat ik dus het in bruikleenapperatuur terug moet sturen binnen 30 dagen. Nu mijn vraag, hoe stuur ik iets terug wat ik nooit heb ontvangen??? En wat te doen met de kosten die in rekening zijn gebracht, terwijl ik dus niet het volledige pakket heb ontvangen?

icon

Beste antwoord door Piotr 20 December 2019, 10:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @wendafrank,

Dat is vreemd! Ik heb je gegevens erbij gepakt en nu zie ik dat je volgens onze gegevens vorig jaar augustus een installatiepakket hebt ontvangen met twee TV Boxen. Dit zie je ook terug in je order bevestiging. Het gaat om de zwarte boxjes waarvan er één bij je TV staat aangesloten. Weet je zeker dat de tweede TV Box niet ergens ligt opgeborgen? Misschien nog verscholen in het installatiepakket?

Hoi,

 

Ik zou heel graag nog een 2e tv box willen bestellen.  Als ik dit probeer staat er dat dit niet zou kunnen. Ik bezit nu 1 box. 

Graag uw hulp hierbij.

Reputatie 7

Hey @sbaihi,

Jammer kan ik door de beperkte snelheid op jouw adres geen tweede TV Box voor je bestellen. Sorry voor het ongemak!

Beste Piotr,

Dit is erg vervelend.  Wel vreemd want voor dat ik overstapte hadden we bij kpn wel twee tv boxen. En dit met de zelfde sdnelheid.…

Nu kan mijn zoon op zijn kamer dus niets....

Reputatie 7
Badge +16

@sbaihi Je hebt helemaal gelijk dat dit frustrerend is en het kan zo zijn dat KPN andere maatstaven hanteert voor het uitleveren van TV Boxen. Wanneer je echter een maximum snelheid van onder de 20 Mbit/s binnenhaalt, is het wegens de beperkte bandbreedte niet mogelijk om een tweede Box aan te vragen. Je kunt natuurlijk altijd een Chromecast overwegen en daar onze TV Anwhere app op installeren. Zo kan je zoon in zijn kamer de meeste kanalen ontvangen en toch via zijn Smart TVV van ons aanbod genieten. Een Chromecast zit dan wel een prijskaartje aan vast (€ 39,-), het voordeel hieraan is dat het een eenmalig bedrag betreft. 

Reageer