Beantwoord

Extra TV Box bestellen

  • 27 September 2018
  • 4 reacties
  • 463 Bekeken

ik wil graag voor boven een extra tv bbox bestellen. hoe doe ik dat?

Moderator melding: Let bij het bestellen van een extra TV Box goed op welke korting jij hebt genomen bij het bestellen van jouw T-Mobile Thuis abonnement. Ontvang jij een half jaar lang 20 euro korting? Dan kost jouw extra TV Box met opnamefunctie 10 euro in plaats van 5 euro.
icon

Beste antwoord door Sterre 30 September 2018, 13:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoi Veertje,

Welkom in de T-Mobile community. Ik verwacht dat morgen een van de moderators (medewerkers van T-Mobile) dit verzoek verder zullen oppakken. Nog heel even geduld dus.
Reputatie 7
Hoi veertje2379,

Wil je lekker TV-kijken voor het slapengaan? Daar help ik je graag bij! Wil je een TV Box met opnamefunctie (deze kost 5 euro per maand), of eentje zonder? Als je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer kunt sturen, bestel ik jouw gewenste TV Box meteen voor je.
Fijn dat Sterre ons zo goed informeert! Het blijkt namelijk niet te kloppen dat de kosten voor de box met opnamefunctie 5 euro extra zijn...

Lekker duidelijk zijn we weer T-mobile! Waarom moet het allemaal zo omslachtig...
Reputatie 7
Hi Rens,

Ik begrijp dat je ook graag een extra TV Box met opnamefunctie wilt. Ik kan dit voor je regelen! Ik heb het direct nagekeken. Het klopt dat de kosten voor jouw extra TV Box met opnamefunctie 10 euro per maand zijn. De kosten voor Veertje2379 zijn 5 euro per maand. Veertje heeft namelijk voor een andere actie gekozen bij de bestelling, waarbij er minder maandelijkse geldkorting wordt gegeven en een aanbieding voor een TV Box geldt. Jij hebt gekozen voor meer maandelijke korting, zonder TV Box-aanbieding. Mocht je de TV Box met opnamefunctie willen bestellen, sta ik voor je klaar om dat voor jou te doen!

Reageer