Beantwoord

Extra tv via Wifi?

  • 14 November 2017
  • 4 reacties
  • 1046 Bekeken

Is het mogelijk om een extra tv aan te sluiten via Wifi? Ik wil graag een 2e tv aansluiten. Nu heb ik boven geen internetkabel liggen en het aanleggen hiervan is vrij lastig. Werken de extra tv boxen ook via Wifi?

Thnx!
icon

Beste antwoord door HereIsTom 14 November 2017, 21:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Nee via WiFi gaat niet lukken!
Ik heb het aangesloten via Powerline adapters, eentje steek je bij het modem in het stopcontact de andere bij de TV in het stopcontact.

https://www.4launch.nl/product/134086/TP-Link-TL-PA4010PKIT-Nano-Pass-Thru-500Mbit
Reputatie 7
Hey ThijeP, de TV-Box kan inderdaad niet aangesloten worden via wifi maar via een powerline adapter zoals HerelsTom aangeeft is dit wel mogelijk. Als aanvulling hierop, dit wordt regelmatig gebruikt maar wij kunnen geen ondersteuning bieden op het gebruik van powerline adapters. Uiteraard doen we wel altijd onze uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen bij vragen! Op onze website vind je meer informatie over powerline adapters.
Reputatie 1
Het gebruik van powerline adapters werkt echt prima, nog steeds niet uitgevallen en het beeld is net zo goed als beneden
groetjes🆒
Reputatie 7
Badge +4
Je kan ook Chromecast proberen samen met TV Anywhere die werkt wel via wifi en je heb geen extra kosten.

Reageer