Beantwoord

Extra zender - klantvoordeel

  • 1 August 2019
  • 1 reactie
  • 311 Bekeken

Beste T-Mobile,

Bij ons mobiel - TV abonnement heb ik momenteel 3,75 euro zendertegoed. Ik had een extra keuzepakket voor de TV ingeschakeld, maar heb deze eergisteren uitgeschakeld omdat ik ook nog 3,75 tegoed had..
Ik wil namelijk het Fox Sports abonnement nemen van 7,50, dus ik dacht 2 x 3,75 = 7,50 euro. Gek genoeg heb ik nu (augustus) maar 3,75 te besteden terwijl ik dus 3,75 in gebruik hád en nog 3,75 te besteden.

Volgens jullie voorwaarden zou ik wel recht moeten hebben op de 7,50:

Ik heb een mobiel abonnement van T-Mobile en dat is niet-Unlimited. Ik combineer dit abonnement met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data, maandelijks € 2,50 korting op je mobiele abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze.

Zouden jullie willen nakijken of dit klopt, dan kan ik mooi voor het weekend nog het Fox pakket inschakelen 🙂 !

Super bedankt,

Groeten,
Martijn
icon

Beste antwoord door martynnn 2 August 2019, 09:17

Bekijk origineel

1 reactie

Topic mag gesloten worden, via de uitmuntende chat medewerker heb ik een credit gekregen i.v.m. de opzeggingstermijn die er schijnbaar aan zat. Ik dacht dat ik met eind juli op tijd was. Ik kan het pakket in elk geval nu aan zetten 🙂! Super!

Reageer