Beantwoord

Extra zender toevoegen

  • 23 March 2020
  • 2 reacties
  • 281 Bekeken

Beste LS,

Ik ben sinds 16 maart bezig om de zender 260 NPO NIEUWS toe te voegen aan de basis zenders.
deze zender word tijdelijk tijdens de carona crisis toegevoegd omdat daar de meeste nieuws uitzendingen worden vertolkt in gebarentaal.

ik heb na activatie ook de modem en tv box als volgt ge-resetten: 1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box. 2. Geef je modem een fabrieksreset door een paperclip minimaal 5 seconden achter in het gaatje waar reset bij staat achter op je modem te drukken. 3. Als het modem is opgestart (Eerste drie lampjes zijn groen) steek je de stroom van de TV Box weer in. 4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.

Buiten dat ik alles weer opnieuw moest installeren heb ik tot op heden nog geen gebruik kunnen maken van deze zender.

op advies van de T mobile HD stel ik mijn vraag hier.

Met vriendelijke groet ,
Egon

icon

Beste antwoord door BeMu 23 March 2020, 18:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EgonvH, even ter aanvulling:

 

Extra zenders beschikbaar

Vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus zijn veel mensen de komende tijd thuis. Om iedereen wat meer keuze in het TV aanbod te geven, bieden we van 24 maart tot en met 6 april gratis extra zenders aan. Dit geldt voor alle klanten die T-Mobile Thuis met TV hebben.

 

Om welke zenders gaat het?

 

Zendernummer 
TMNL 

 

Zendernaam 

 TV-Box Functies 

172 

 

Nick Junior 

Live TV 

170 

 

RTL Telekids 

Live TV 

196 

 

Boomerang TV 

Live TV, Begin Gemist 

197 

 

Baby TV 

Live TV 

232 

 

192TV 

Live TV 

233 

 

VH1 

Live TV 

234 

 

VH1 Classic 

Live TV 

213 

 

MTV Brand New 

Live TV 

215 

 

MTV Live 

Live TV

 

 

Hoe kijk je deze zenders?

Hier hoef je niets voor te doen. Wij hebben deze zenders al voor je geactiveerd. Je hoeft alleen maar naar de zender toe te zappen. Het kan zijn dat je de TV Box in sommige gevallen nog even kort van de stroom moet halen voordat de zenders zichtbaar worden. Let op dat je geen favorietenlijst hebt aanstaan!

 

Ik heb nog geen TV

Heb je geen T-Mobile TV, maar wil je dit in deze periode wél aanzetten, dan kan dat direct via My T-Mobile Thuis. https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen Je ontvangt dan binnenkort een TV Box die je direct kunt aansluiten op het modem.

Reputatie 7
Badge +1

Wat ook een mogelijkheid is en dan kun je nog meer zenders gratis toevoegen is via de menu knop op de a.b. naar ondemand te gaan en dan te kiezen voor “a la carte”  daar ziet u een aantal zenders die gratis of tegen een geringe betaling zijn toe te voegen ga naar te kiezen zender en klik op OK  bevestig met OK  klein nadeel is dat men elke maand opnieuw moet activeren.

 

 

Reageer