Beantwoord

Extra zenders

  • 22 January 2018
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Hallo, ik zou graag de lokale zenders bij mij in de buurt op mijn tv ontvangen...het is wel leuk hoor om tvsalland of zoetermeertv te kijken maar een lokale zender uit Den Bosch zoals TV73 kan ik niet kijken. Ook vind ik het raar dat er , en dat is niet alleen bij TM hoor, nergens de commerciële zenders uit België doorgegeven worden...ik mis de slimste mens Belgische versie !! Komen er nog zenders bij in de toekomst?
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 24 January 2018, 09:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge
Beste JohnenWlima,

TV73 is helaas alleen lokaal beschikbaar via kabeltelevisie. T-Mobile Thuis kan daarom dit signaal niet doorzetten naar haar eindgebruikers, T-Mobile Thuis gebruikt namelijk een andere techniek (IPTV).

Een omroep als TVSalland is al wel overgestapt naar deze techniek, waardoor we deze omroep wel kunnen aanbieden. Zodra TV73 besluit ook deze stap te zetten, zullen we ze toevoegen in het zenderaanbod!

Voor wat de commerciële Belgische omroepen betreft: dit is vaak een rechtenkwestie. Zij hebben vaak alleen de rechten voor distributie binnen de Belgische landsgrenzen en kunnen daarom hun aanbod niet niet in Nederland laten distribueren.

Reageer