Beantwoord

Fabrieksreset op afstand gevraagd

  • 3 April 2019
  • 3 reacties
  • 595 Bekeken

Reputatie 4
Hierbij het verzoek om een fabriekreset op afstand uit te voeren op onze STB van de slaapkamer. Gezien de STB in de woonkamer het "perfect" doet en wij verleden keer ook al bijna een weekend zonder tv in de slaapkamer hebben moeten doen, stel ik dit keer meer een dergelijke vraag als deze.
Graag hoor of lees ik wat er allemaal voor aangeboden moet worden.
icon

Beste antwoord door Brian 10 April 2019, 11:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Michel_1970, daar gaan we voor zorgen! Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan voer ik de reset graag voor je uit!
Reputatie 4
Voor alsnog verder geen positief resultaat. Gisteravond de klantenservice aan de lijn. Daarna de opties uitgeprobeerd. 1) kabels in de poorten gewisseld op de model. 2) STB én met elkaar gewisseld met als het gevolg op beide tv's geen signaal meer, dus weer terug naar de oude situatie, toen beneden weer gelukkig beeld. 3) zojuist de stroom van de switch boven even eraf. 4) beide switchen de optie IGMP disabled, stonden beide op enabled. oh ja, de STB in de slaapkamer heeft al een PIN reset gehad.
En nu.........
Reputatie 7
Hi @Michel_1970, ik kijk graag met je mee wat we kunnen doen! Zou je mij een korte toelichting kunnen geven? Welke problemen ervaar je precies? Ik begrijp dat je twee switches gebruikt? Gebruik je de switches apart van elkaar? Twee switches achter elkaar is namelijk vragen om problemen. En werkt de TV Box wel goed wanneer je deze rechtstreeks op de modem aansluit? In dat geval zou je het beste een rechtstreekse netwerkkabel vanaf poort 3 of 4 van de modem naar de TV Box kunnen trekken en de switch er tussenuit kunnen halen. Als je een switch gebruikt zorg dat deze in ieder geval op poort 3 of 4 aan is gesloten.

Reageer