Beantwoord

Factuur vergoeding TV Box

  • 22 July 2019
  • 6 reacties
  • 388 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
Mijn nieuwe factuur zou aangepast worden omdat ik 3 weken zonder goede tv box zat..Wanneer gaar dit gebeuren? De nieuwe volledige factuurl staat alweer klaar zonder dat het aangepast is.
H.W
icon

Beste antwoord door Brian 25 July 2019, 16:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hallo @H.W, dit is zeer vervelend. Als dit afgesproken is dat er gecompenseerd zou worden, dan wordt dit wel gedaan. Hier is alleen webcare voor nodig. Misschien kan @Brian of een andere moderator kijken.

Het kan alleen een paar dagen duren voor je een reactie krijgt. Maar webcare leest wel mee. Meestal een bericht tussen 24/48 uur maar door drukte kan het wat langer duren.
Reputatie 7
Hi @H.W, ik heb de vergoeding voor de periode dat je zonder werkende TV Box zat, van 24-06 tm 08-07, zojuist voor je vergoed en je ziet dit terug op je eerstvolgende factuur!
Beste Brian,bedankt hiervoor.Maar ik zal blij zijn als ik van het abbonnement af ben.
Aleen maar problemen. Geluid is slecht.Afstandbediening kan alleen maar de tv mee uitgezet worden.En dan te weten dat een monteur bij mijn zoon ( die precies het zelfde heeft als ik (Bosesysteem) alles in een mum van tijd heeft aansloten en alles correct werkt.Bij mij komt een monteur en die zegt dat verkoper het maar aan moeten komen sluiten want hij heeft er geen verstand van.
Ik baal als een stekker
Reputatie 6
Afstandsbediening kan je zoals hier instellen, zodat ook de tv bediend kan worden. Zie dat ik in je vorige topic ook gereageerd had. Als je via de zoekfunctie zoekt, zijn er toch topics te vinden die je kan proberen.

Wat is het probleem met geluid? Kun je er eens wat meer over vertellen? Misschien kunnen wij je helpen?
Alie codes heb ik al gebruikt om de afstandbediening proberen te koppelen.Ik heb gedaan wat in het vorige bericht van jullie stond,maar helaas..De tv blijft aanstaan als de radio aan staat.Als ik de tv uit zou zetten heb ik geen geluidd meer.Ik kan alleen de tv uitzetten met die afstandbediening.Meer niet.
De tvbox,afstandbediening en modem heb al diverse malen gereset.
Geluid van de TV werkt niet met de T-Mobile afstandbediening?
Dat zijn namelijk de 2 dingen die je kunt doen met de AB van de box, geluid en aan of uitzetten, meer zit er niet in vrees ik.

En als je radio via de box luisterd en die alleen via de TV verbonden hebt moet de TV aanstaan, als je een soundbar of versterker aansluit hoeft de TV niet aan, maar die kun je met de AB niet bedienen, dan heb je of een universele AB nodig die meer kan bedienen.
Ik maak al jaren gebruik van de logitech, simpel te programeren en je kan er alles mee.

Reageer