Beantwoord

Fail to retrieve IP address from DHCP server

  • 14 March 2018
  • 6 reacties
  • 791 Bekeken

Reputatie 1
Vandaag heb ik een nieuwe box ontvangen zodat ik ook kan opnemen. De box aangesloten op dezelfde verbinding als waar de oude zat aangesloten.Box start niet door en blijft hangen op melding zoals in onderwerp.
Sluit ik de oude box weer aan dan binnen een minuut weer beeld. Moet er nog iets anders gebeuren ergens voor je een nieuwe box kan gebruiken?

Peter
icon

Beste antwoord door Sterre 17 March 2018, 16:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo plindeman,

Je moet een nieuwe box zo om kunnen ruilen. echter lijkt het er op dat de nieuwe box problemen heeft met de netwerk verbinding. kun je eens kijken of de lampjes branden bij de netwerk kabel achterop de nieuwe box ? als die branden zou je eens kunnen proberen de box een reset te geven met een tandenstoker of iets dergelijks.
Reputatie 1
Kan geen reset button vinden op deze box. T-mobile zou gaan kijken maar inmiddels zijn we al weer een dag verder en ik heb niks gehoord. LAN ledjes lijkt ok, geel brand en groen zie ik knipperen. Zou denk dat of het mac adres niet bekend is in de dhcp van tmobile en daardoor geen ip krijgt of de box is gewoon defect. Ga nog maar eens bellen
Reputatie 7
Hi Peter!

Zoals Hidden.nld zegt gaat het omruilen van een TV Box altijd vlekkeloos, zonder dat er iets anders ingesteld moet worden. Ik vind het heel jammer om te lezen dat dit bij jou niet het geval is en dat je nog niet kunt genieten van het opnemen en terugkijken van programma's. Ik zie dat je gebeld hebt, mijn collega heeft jouw situatie voorgelegd aan de technische dienst. Deze techneuten gaan hier zo snel mogelijk naar kijken, zodat je snel gebruik kunt maken van je nieuwe TV Box. Ik ben blij om te lezen dat hier werk van is gemaakt! Ik weet zeker dat het snel opgelost wordt.
Reputatie 1
Helaas werkt het nog steeds niet en de nieuwe box die ik zojuist heb aangesloten werkt ook niet. Originele box over zelfde kabeltje (en poort op switch) weer aangesloten en gelijk weer beeld. Er lijkt wel iets raar aan de hand met deze boxen. Ga zo maar weer bellen 😢
Reputatie 1
En ook nog maar even het modem een factory reset gegeven zoals in een ander topic wordt aangeraden. Ook dit helpt helemaal niks. Oude box die niet kan opnemen aansluiten en direct weer beeld. Echt iets mis met die opname boxen. 😢
Reputatie 7
Hi plindeman!

Vanuit onze technische dienst krijg ik goed nieuws: zij zien dat jouw TV Box met opnamefunctie aan het streamen is. Super! Hoe ervaar jij het TV-kijken met je nieuwe TV Box?

Reageer