Beantwoord

Favorieten Instellen én gebruiken

  • 22 August 2020
  • 6 reacties
  • 1871 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een Entone-68 TV-Box en deze heeft op 28-7-2020 een update gekregen naar software versie: 
moment.js 2.24.0

jQuery.js 3.2.1

Underscore.js 1..1

 

Ik heb er favorieten in zitten en die wil ik ook gebruiken.Ik heb 2 gebruikers profielen aangemaakt. De zenders geselecteerd die ik als favorieten wil bekijken.

Achter deze zenders die als favoriet staan staat dan een rood hart.

 

Vanuit de Home Pagina ga ik vervolgens naar Wissel Profiel => Selecteer je Profiel => (OK knop op AB) 

Vervolgens Home Page => Favoriete Zenders => Rechtsboven op Rode knop Opties => Filters =>

Favorieten => OK

Dan gaat de box terug naar naar de lijst TV Gids met daaronder “Favoriete Zenders” en laat een lijst zien van alleen de Favoriete zenders.

 

Ga ik nu met Sluiten terug naar het TV beeld dan kan ik alsnog door alle TV zenders heen zappen en dat is precies wat ik niet wil. Waarom stel ik anders favorieten in?

 

Wat doe ik verkeerd?

Ik heb nu al twee maal telefonisch contact gehad met T-Mobile. De eerste keer kreeg ik helemaal geen antwoord, die persoon had er absoluut geen kijk op.

De tweede keer is er wel veel moeite gedaan, gesprek van 3 kwartier, helaas zonder resultaat en ben uiteindelijk naar de community doorverwezen.

Wie helpt mij hiermee?

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 25 September 2020, 14:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi @LexT, ik denk graag met je mee! Als ik het goed begrijp lukt het dus wel om de lijst met alleen de Favorieten te voorschijn te krijgen via de stappen die je doorgeeft. Kan je vanuit die lijst 1 van de favoriete zenders selecteren zodat je hier direct naar toe gaat? Als je deze lijst/filter vervolgens sluit dan kan je inderdaad weer kiezen tussen alle zenders. Het is voor zover ik weet inderdaad niet mogelijk om alleen de favorieten te tonen in het standaard zenderoverzicht/menu. Je kan de favorieten vooral gebruiken om snel bij die zenders te komen en ze ‘op te slaan’.

Brian,

Het lukt inderdaad wel om de lijst met alleen de favorieten te voorschijn te krijgen.

Je volgende zin/opmerking: “Kan je vanuit de lijst 1 van de favoriete zenders selecteren zodat je hier direct naar toe gaat?” Nee, dat kan ik dus niet.

Wat je als laatste zin schrijft; “Je kan de favorieten vooral gebruiken om snel bij die zenders te komen en ze ‘op te slaan’. Dat is dus precies wat ik niet kan. Ik kan niet snel bij mijn favoriete zenders.

Kortom, de favorieten hebben mij geen enkele functie en dus ook gen enkele waarde.

Ik zie alleen als ik een favoriete zender bekijk in de programma balk dan een rood hartje staan om aan te geven dat dit een favoriete zender is. Maar wat heb ik daar verder aan?

Vanuit het overzicht ‘favorieten’ kun je niet naar een van de favoriete zenders. Je moet dan het nummer intoetsen op de afstandsbediening. Is dat een fout in de programmering of is dit de bedoeling? Je kan dan beter een lijstje van je favorieten op papier maken en bij je afstandsbediening leggen. Dat gaat een stuk sneller.

Ik ben dus niet de enige met dit probleem.

Gisteren werd de T-Mobile Anywere app op mijn tablet geupdated, daar staat dan groots vermeld dat je je eigen favorieten overal mee naar toe kan nemen.

 

Ik loop al vanaf juli met dit probleem en nog steeds geen zinnig antwoord van T-mobile.

De doorverwijzing naar de community heeft nog helemaal niets opgeleverd.

Ik heb er geen woorden voor.

Reputatie 7
Badge

@LexT @Myrade Ik ben het met jullie eens dat de Favorieten functie verbeteringen nodig heeft. Het goede nieuws is: deze gaan komen. Zodra ik concreet kan zijn over de planning hiervan, zal ik het melden en ook wat de verbeteringen gaan zijn. 

Tot die tijd, kan je op de TV Box (en Apple TV) de favorieten functie alsvolgt gebruiken:

  • Stel je favorieten in via Account > Mijn Zenders
  • De favorieten ‘activeer’je je vervolgens door in het ‘Thuis’ menu te gaan naar ‘Favoriete Zenders’
  • De Gids wordt dan geopend met jouw Favorieten
  • Wanneer je dan een zender kiest, zap je natuurlijk naar de zender, maar je ‘activeert’ dan ook de favorietenlijst als zenderlijst 
  • Als je nu zapt, zap je door je favorieten heen of wanneer je door de mini-gids bladert, blader je alleen door je favorieten heen

Het is dus nogal omslachtig én je kunt op diverse manieren ook telkens de ‘activatie’ van je favorieten kwijt raken (bijv, na herstarten van je TV Box, of wanneer je de TV-Gids gebruikt via de ‘Gids’ knop op je afstandsbediening).

Wordt vervolgd binnenkort!

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.