Beantwoord

Favorieten op 2 boxen.

  • 8 April 2018
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo ik heb 4 favorieten ingesteld maar als ik op me box in de huiskamer een favoriet heb ingesteld kan me vrouw in de slaapkamer geen andere favoriet kiezen. Ze is verplicht om dan dezelfde favoriet te kijken. Kan dit niet veranderd worden?
icon

Beste antwoord door Brian 12 April 2018, 13:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi APK1968, het klopt dat je favorieten hetzelfde zijn bij meerdere TV Boxen, dit komt omdat je favorieten gekoppeld zijn aan je account en niet aan een specifieke TV Box. Omdat de TV Boxen allemaal hetzelfde account gebruiken is het dus ook niet mogelijk om dit aan te passen, sorry! 🙂
Wij hebben sinds een aantal dagen ook T-mobile en kwamen dit probleem ook tegen. Het feit dat je de favorieten moet "delen" is geen probleem, maar het is in de huidige tijd belachelijk dat je op beide tv boxen dezelfde favorieten moet kijken als ze allebei in gebruik zijn. Dat is volkomen achterhaald!!!! Ook reageert de tv box niet als ik een andere favorieten lijst activeer. Hij zet keurig een finkje voor die favorieten lijst maar als ik dan uit het menu ga en door de zenders loop heb ik nog steeds alle zenders of een andere favorieten lijst. Mijn man en ik kijken hele andere programma's en de bedoeling van twee tv boxen is dat we tegelijkertijd onze eigen zenders kunnen kijken. Ik heb speciaal glasvezel en 750mbit internet genomen en nu krijg ik daarbij een tv box die op kolen gestookt wordt.

Reageer