Beantwoord

Favorieten TV Anywhere

  • 4 February 2021
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 1

Sinds de invoering van de verbeterende favorieten functie heb ik het probleem dat de volgorde elke keer wordt omgedraaid. Net na een tijd ergeren nog maar weer geprobeerd, ditmaal op ipad.

 

Als ik in de tv-anywhere iOS app, laatste versie ipadOs 14.x mijn favorieten leeg maak en dan 1 voor 1 toevoeg via tv kijken, dan i, en dan bovenin hartje drukken (erg omslachtig ook) begin ik bij NPO1, dan NPO2 enz. Nadat ik SBS6 heb toegevoegd open ik de favorieten lijst en dan staat er niet

NPO1

NPO2

NPO3

RTL4

RTL5

SBS6

 

maar

 

SBS6

RTL5

RTL4

NPO3

NPO2

NPO1

 

Dit is zeer frustrerend. OOk als ik het via 1 van mijn 2 Enstones in vul met software 7255 op het eind (laatste versie) dan gebeurd na een x aantal favorieten hetzelfde. Wat is er fout ingesteld, of wat doe ik fout?? Kan me niet voorstellen dat iemand hier blij van wordt.

icon

Beste antwoord door TechRacing93 5 February 2021, 12:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Niemand ?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @IsDitEenOrgineleNaam,

De Favorieten worden standaard gesorteerd op “Laatst toegevoegd”. Hierdoor komt de laatste toegevoegde zender bovenaan. 

Je kan de volgerde aanpassen door naar Account → Favorieten Zenders → Bewerken te gaan. 

Dan kan je de volgorde aanpassen naar wens. 

Reputatie 1

Opnieuw die volgorde aanpassen is een crime. Dus alles selecteren, verwijderen en dan in omgekeerde volgorde aanvinken? Zou dat ook werken? Wat een crime. Diegene die dit bedacht heeft moeten ze bij alle klanten langs laten gaan en goed instellen !!

Reputatie 1

Hmm van laatste na eerste aanvinken helpt ook niet. Dan blijven ze verkeerd om 🙈 en niet gesorteerd op laatste toegevoegd.  Wat is het verschil tussen “mijn zenders” en “favorieten”. En dan ook nog “alle zenders”.

bizarre is dat het 5 minuten goed blijft, totdat ik op de gids knop druk van de afstandsbediening en door de zenders blader. Eruit en weer er in, alles verkeerd. 
 

account resetten helpt me niet. 

Reputatie 7

Hoi @IsDitEenOrgineleNaam ,

Heb je ook de favorieten op je profiel geactiveerd, nadat je de stappen van @TechRacing93 hebt doorlopen? Dat doe je als volgt: 

  • Ga naar ‘Account’ > ‘Profielen’
  • Kies het profiel waar je momenteel mee bent ingelogd
  • Ga naar ‘Activeer Favorieten’ en zet deze optie ‘AAN’
  • Kies tenslotte ‘Bevestigen

Mocht het met deze tip nog niet geactiveerd zijn, laat het mij weten. Wil je dan een foto meesturen van de situatie, alsjeblieft? Dan hebben we meer inzicht in de situatie. Ik hoor het graag van je!

Reageer