Beantwoord

Favorietenlijst instellen via TV menu

  • 26 October 2017
  • 11 reacties
  • 544 Bekeken

'Hoe kan ik mijn favorieten regelen als ik via "Live" alleen "gids" en "radio" in beeld krijg?'
icon

Beste antwoord door Kaassausje 26 October 2017, 18:07

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi wagtendonkam, welkom op het klantenforum.

Niet. Favorieten valt onder het tabje 'instellingen'. Je zou daar een lijst moeten instellen en selecteren.
Heel hartelijk dank. Je moet niet altijd de geleverde handleiding volgen.
Graag gedaan. 🙂
Reputatie 7
Het klopt wat Kaassausje zegt, zie hier:

De handleiding bij mijn modem gaf andere informatie. Nl via LIVE.
Ik ben blij met de reactie van Kaassausje.
Reputatie 7
Dan heb je inderdaad een foutieve handleiding ontvangen. Ik zie dat onze huidige handleidingen het zo verwoorden:

Kan ik na de tv-update mijn favoriete zenders nog zelf ordenen (zoals voorheen) ?

Zo ja, hoe ?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hoho66, het is momenteel niet meer mogelijk om je Favorieten zelf te ordenen. Het wederom werkbaar maken van deze functie vergt een grote aanpassing en volgens het TV team is dat nu nog niet mogelijk. We komen er op terug, bedankt voor je feedback!

Ik hoop dat het snel weer mogelijk is, het was echt handig. Ik vind de update sowieso geen succes; ik heb al twee keer gehad dat tijdens zappen het beeld op zwart gaat, de ontvanger staat dan vast en alleen nog aan de gang te krijgen door de stroom er af te halen. Bovendien doet teletekst het niet meer, ik vind dat zeer spijtig en onbegrijpelijk. De uitgebreide terugkijkfunctie is overigens wel mooi. Al met al was ik meer tevreden over de pré-update situatie.

Reputatie 6

Ik hoop met je me @hoohoohvo, dat is inderdaad een hele fijne functie. Het klopt dat Teletekst niet meer wordt ondersteund door de Glasvezelverbinding, daarom is dit bij het nieuwe TV Platform niet meer te gebruiken. Weet dat we constant ontwikkelingen doorvoeren en daarbij altijd willen verbeteren!

Nou fijne verbetering dit ...

Reageer