Feedback nieuwe TV Anywhere

  • 1 oktober 2020
  • 223 reacties
  • 15949 Bekeken
Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

223 reacties

Het grootste probleem waar wij tegen aanlopen is dat de nieuwe site niet te gebruiken is met een touchscreen. Alles moet met muis/keyboard (en zelfs dan is het scrollen door de tv gids bijna niet te doen).

Dat is echt super jammer jongens!  De vorige site was ook al niet "top” met touchscreen maar daar kon je wel mee werken, deze compleet niet. Zelfs als ‘fullscreen’ optioneel wordt zal dat maar een klein deel van de issues oplossen.

Reputatie 3

Op de tablet kan ik max FULL HD (1080p) kiezen. Ook is er HD (1080p), maar moet dit niet zijn 1080i? 

Op mijn mobiele telefoon is de het max HD 720p, waarom staat de optie FULL HD 1080p daar niet tussen?

Reputatie 4
Badge +2

Hi,

 

Ik heb een vraag is de Tmobile TV anywhere app ook te gebruiken via de ingebouwde Apple TV-app bij bijvoorbeeld Samsung of LG. 

Aangezien op de Apple website staat, dat het beperkt is tov de Apple TV box. https://support.apple.com/nl-nl/HT209440

 

Ik hoop een antwoord te krijgen. 

Nee dat is niet mogelijk. De Apple TV app voor smart tv is alleen om Apple TV+ te kunnen kijken.

Reputatie 2

Voor mij geldt ook de volgende punten die al zijn opgenoemd:

 

  1. Steeds moeten inloggen en de pincode invullen
  2. TV kijken kan alleen in fullscreen waardoor ik geen andere dingen op de computer kan gaan doen.
  3. NIet mogelijk om de tv gids te bekijken tijdens het TV kijken zoals de oude versie
  4. en Ik mis de 30 seconden terug knop


De 30 seconden terugknop wordt hier ook gemist.

Tevens vindt mijn vrouw de grote magenta knop in het midden van de tv tijdens pauzeren vervelend.

Soms zit ze de tv op pauze om iets te bestuderen. Dat gaat helaas niet meer.

Ik heb het gevoel dat er maar niks gebeurt. Ik kan slechts 1 zender per inlogbeurt bekijken en als die zender zichtbaar is volgen aan de lopende band haperingen en zelfs stilstaand beeld. Zowel met wifi als met kabel. Geen verschil. Wisselen van zenders is uitgesloten. Voortdurend de melding SESSIE VERLOPEN! Hoezo sessie. Ik wil geen sessie, ik betaal voor jullie dienst. Ik word hier moedeloos van. De slogan van T-mobile: haal meer uit hezelf. Ja, klopt: woede ergernis, teleurstelling  het gevoel met prutsers van doen te hebben en nog meer van dat.

Reputatie 3

Hi @Brian ,

 

ik mis een stel zenders in de nieuwe TV-Anywhre app en wel alle Duitse en Belgische zenders. 
Wanneer komen die?

Ter info:
Ik heb de app al een parkeer opnieuw geïnstalleerd via TestFlight maar dat verhelp het niet. 

Mijn tv-service werkt niet.

Ik heb een e-mail ontvangen over een update, maar heb sinds 11 geen tv meer gehad.

Ik heb de router en de tv-box 4 keer opnieuw opgestart.

Hee T-mobile, komt er nog wat van of hoe zit dat? Hoelang hebben jullie nog nodig? Want als het nog lang duurt stappe we ff lekker over naar een isp die wel haar klanten tevreden kan houden. Ik richt mij nu tot diegene die t-mobile hier vertegenwoordigd, kun je een duidelijk antwoord geven op de vraag hoelang wij nog zonder tv app zitten?

Midden in de vietbalwedstrijd. Dank T-Mobile, dank daarvoor. STOP DIE SESSIES!

Ha T-Mobile, 
Naast alle eerder genoemde klachten ben ik 1) benieuwd of je bij de TV gids weer makkelijk terugkan scrollen wanneer een programma geweest is, zonder dat je de titel van het programma echt moet opzoeken in de zoekbalk. Wanneer ik iets wil terugkijken is het heel onhandig om elke keer het programma te zoeken (wat dan in de gevonden opdrachten ook niet op chronologische volgorde komt) en 2) Wanneer verwachten jullie een update? 

 

Jullie zijn zoals gezegd bezig de boel te herstellen. Daar is hier echter nog helemaal niks van te merken. DE SESSIES EN DE KAN INFORMATIE NIET OPHALEN, EN ER IS EEN FOUT OPGETREDEN, het haperende beeld, het slechts één zender per inlogbeurt ophalen en nog zo wat van die zaken  komen mij de neus uit. Jullie hebben een goed werkende site naar de filistijnen geholpen en door bagger vervangen. Terug naar de oude site zolang de problemen niet zijn verholpen en wel zo snel mogelijk. Prutsers!

Reputatie 7
Badge +8

@Bergeend Bedoel je dan zenders die wel beschikbaar zouden moeten zijn volgens het zenderoverzicht? Ald dit het geval is dan hoor ik graag om welke zenders het gaat dan maak ik hier een melding van.

@Alex0425 Als je mij aan kan geven welk probleem je precies ervaart dan kan ik hopelijk aangeven hoe lang het nog duurt. :wink: De bekende issues staan vermeld in dit topic dus kijk vooral of dit ook voor jou van toepassing. Dit overzicht werken we continue bij.

 @f.berkholz Het heeft geen zin om meerdere keren per dag je klacht te herhalen, daar gaat het niet sneller door, sterker dat kost alleen maar tijd. Zoals je ziet zijn we er volop mee bezig, veel meer info dan dit kan ik je niet geven.

@k8zmeer Dit is geen issue specifiek met TV Anywhere (maar met de TV Box). Dit wordt vandaag hersteld, excuses voor het ongemak!

Reputatie 3

@Brian ,

Ik heb even gekeken, maar de zenders zitten niet in het TV-Anywhere pakket.

Wat ik wel vreemd vind trouwens, want zeker de Belgische zenders en de Duitse eerste 2 zenders worden veel bekeken. Maar waarschijnlijk rechten kwestie.

Groeten,

Bas

Op de tv kan ik trouwens niet meer terug spoelen. 
Als ik programma vanaf begin terugkijk en wil terugspoelen omdat ik het niet goed heb gehoord, krijg ik de melding “Wilt u terug naar live televisie {ofzoiets}) en als ik Annuleren klik, blijft deze net zo lang in het scherm terugkomen tot ik Bevestig en dus helemaal niet meer verder kan kijken waar ik was gebleven. 
Is dit een bekende fout? 

@Brian waarom beantwoord jij mijn vraag met een vraag? Dat is zeer storend. Het is toch simpel.. wanneer werkt de tv anywhere zoals die moet werken??

Wij lijken verdorrie wel testpersonen en we krijgen er geen cent voor.. sterker nog WIJ betalen jullie. Kom op zeg. Kom niet aan met die onzin Brian. Ik wil gewoon tv kijken, dit is geen sollicitatie voor troubleshooter. Ik word hier echt niet goed van, wat een nonsense!!

Jullie zijn zoals gezegd bezig de boel te herstellen. Daar is hier echter nog helemaal niks van te merken. DE SESSIES EN DE KAN INFORMATIE NIET OPHALEN, EN ER IS EEN FOUT OPGETREDEN, het haperende beeld, het slechts één zender per inlogbeurt ophalen en nog zo wat van die zaken  komen mij de neus uit. Jullie hebben een goed werkende site naar de filistijnen geholpen en door bagger vervangen. Terug naar de oude site zolang de problemen niet zijn verholpen en wel zo snel mogelijk. Prutsers!

Inderdaad, dat heb ik ook meermaals gezegd. Terug naar de oude en dan rustig aan de nieuwe gaan werken zonder je klanten daarbij lastig te vallen. Wij willen maar 1 ding, en dat is tv kijken via de app.

Amino STB's

Ik heb inmiddels meer dan 5 weken geen TV meer via de Amino STB's (is doorgezet) maar dat ter zijde (is hier “off topic”)

 

TV-Anywhere Android app

v2.0.5 oude app

Ik heb als alternatief nog een tijdje TV kunnen kijken met de oude TV-Anywhere app v2.0.5 op mijn Sony tablet en Android box.

v2.2.1 nieuwe app

Op een Samsung S10e werkt de app en zijn alle beschikbare zenders te bekijken.

Op mijn Sony Tablet crashed de app en is tot op heden TV kijken niet meer mogelijk.

Op mijn Android box verbonden met mijn TV start de app wel, maar slechts enkele zenders werken.

NPO1, 2, 3, RTL Z .. wel, maar o.a RTL4 t/m SBS9 niet (fout 414590).

 

Web browser. t-mobiletv.nl

versie W2.1.9

 

Via de Microsoft Edge Chromium browser v85.0.564.70 de zelfde beperkte selectie zenders die wel en niet werken.

(Ik zie in deze browser dat er bij de zenders die niet werken een fout is met ExternalDRMLicense.)

 

Maar als ik Google Chrome v86.0.4240.75 of Opera browser v 71.0.3770.228 gebruik, kan ik op dit moment wel alle zenders bekijken op de zelfde laptop.

 

Bericht verplaatst naar dit topic

Kleine moeite te vertelln waar ik dat menu van de identiteit van T-mobile verifiëren dan vind? Kom op, beetje moeite mag toch wel nsdat je de site volledig naar de knoppen hebt geholpen?

 

 

Web browser. t-mobiletv.nl

versie W2.1.9

 

Via de Microsoft Edge Chromium browser v85.0.564.70 de zelfde beperkte selectie zenders die wel en niet werken.

(Ik zie in deze browser dat er bij de zenders die niet werken een fout is met ExternalDRMLicense.)

 

Maar als ik Google Chrome v86.0.4240.75 of Opera browser v 71.0.3770.228 gebruik, kan ik op dit moment wel alle zenders bekijken op de zelfde laptop.

 

Zojuist TV gekeken via de laptop met Google Chrome browser.

Ik had tijdens een uitzending op NPO1 in nog geen 30 minuten, tot twee maal toe de melding:

“Er is een fout opgetreden

Sessie verlopen. Je moet opnieuw inloggen.

(632122)”

 

Kortom, werk aan de T-Mobile TV thuis winkel, want zo is het geen TV kijken. 

 

Net Opera geïnstalleerd en zo waar krijg ik meer zenders,  maar dan wel stuk voor stuk allemaal vol met haperingen. Dat moet nog beter kunnen. Schakelen naar een andere zender duurt veel te kang. Maar dat een klant van T-mobile met een verbetering moet komen zegt genoeg over de prutsers van T-mobile. Neem voorbeeld aan bedrijven als Spotify  Netflix of Videoland. Daar weten ze hoe je zoiets aanpakt, maar bovendien stijgt hun service huizenhoog boven T-Mobile uit. Dat zegt meer dan genoeg.

 

 

Net Opera geïnstalleerd en zo waar krijg ik meer zenders,  maar dan wel stuk voor stuk allemaal vol met haperingen. 

 

 

Ik had VPN uitgeschakeld. Moet wel bekennen dat ik nog niet langdurig TV heb gekeken met Opera.

Enkel snel geprobeerd of de zenders weer beschikbaar zijn.

 

[Verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +8

@Brian waarom beantwoord jij mijn vraag met een vraag? Dat is zeer storend. Het is toch simpel.. wanneer werkt de tv anywhere zoals die moet werken??

Hi Alex, ik stel een vraag omdat mij niet duidelijk is welk probleem je precies ervaart. Als ik dit niet weet kan ik ook niet aangeven wat de oplossing is. Specifieke issues staan vermeld in dit topic en houden we zo veel mogelijk up-to-date. Als je een ander specifiek probleem ervaart dan hoor ik dat graag. Opmerkingen als ‘Wanneer werkt de app zoals ik dat wil’ zijn te vaag om concreet antwoord op te kunnen geven, dat zal je  begrijpen.

 

@Bergeend Excuses, er gaat mij nu een lichtje branden. Dit is inderdaad een rechtenkwestie, specifiek met betrekking tot het overal kunnen bekijken van deze zenders. Ik weet dat het voor de Belgische zenders in ieder geval zo is dat ze alleen een licentie voor vaste TV willen geven en niet voor het Anywhere concept. Mogelijk geldt hetzelfde voor de Duitse zenders.

Ik heb op 28 september mijn eerste melding gedaan en sindsdien is er nog niet veel veranderd, begin er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee te zijn. Zet dan het oude terug en werk achter de schermen verder. Het is nu net alsof ik in een testomgeving terecht kom. Verbeteren is prima, dit werk is ingewikkeld, maar doe het wel goed.

Eerder heeft het bijna 2 jaar geduurd voordat mijn internetbundel weer de ‘oude’ was nadat deze plots wegviel, heb nu minder geduld.

Reageer