Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen. Heb je feedback over T-Mobile TV? Hiervoor hebben wij het volgende topic aangemaakt: Feedback nieuwe T-Mobile TV.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

 

Laatste update:

25-01-2021

Overzicht lopende zaken bijgewerkt.

 

20-01-2021

Op 25, 26 en 27 januari gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

 

Bekende issues:

  • Programma Gemist stopt voortijdig - Status: Dit heeft prioriteit en we zijn aan het kijken naar een oplossing, nog niet bekend wanneer deze daadwerkelijk geïmplementeerd kan worden omdat hier extra ontwikkeling voor nodig is. 
    Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. De eerdere workaround blijft van kracht: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.


Meer informatie nodig:

  • Foutmeldingen/onderbrekingen bij streamen via/naar Chromecast - Status: We hebben dit niet kunnen reproduceren en ontvangen hier nog steeds graag meer informatie over. Welk(e) device(s) gebruik je? Welk type Chromecast? Welk besturingssysteem? In welke situaties gebeurt het? Zijn er specifiek zenders waarbij het gebeurt?


Opgelost/working as designed:

  • Favorieten - Nieuwe Favorieten functies toegevoegd in week 51, zie het topic Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere voor de details.
  • De app crasht bij het opstarten bij gebruik op Chromebook - Chromebooks worden niet ondersteund. Als workaround is www.t-mobiletv.nl te gebruiken in de browser. Hierop is ook alle content beschikbaar. 
  • TVA werkt niet meer op iOS 10 - Dit komt alleen voor bij 32 bit devices die iOS 10 draaien, deze kunnen we helaas niet meer ondersteunen. 64 bit devices met iOS 10 kunnen zonder problemen gebruik maken van TV Anywhere.
  • Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet - Is opgelost, wordt ook in week 51 uitgerold.
  • Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.
     
  • Via sommige browsers is alleen Full Screen nog mogelijk - Status: Sinds vanmiddag (20 nov) is de webversie weer bijgewerkt. Nu met de mogelijkheid om TV te kijken of radio te luisteren binnen het scherm/tab. Je kunt eenvoudig met een knop naar Full Screen modus.
  • Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Er is vandaag (6 nov 2020) een nieuwe web client live gezet op t-mobiletv.nl. Hiermee is het probleem opgelost.
  • Android TV support (app beschikbaar op je tv) - Status: De wens is duidelijk en we hopen in de toekomst Android TV support te kunnen bieden. Op dit moment is hier nog geen concrete planning voor bekend.
  • App blijft “hangen” op Magenta startscherm bij gebruik Android Box - Status: Android Box werd en wordt officieel niet ondersteund. Het is natuurlijk wel balen dat het voorheen wel werkte en we zijn ons hier van bewust. Op dit moment dus geen fix maar zal in de toekomst hopelijk opgelost worden met support van Android TV (nog geen planning bekend).
     
  • Niet mogelijk om volledige TV Gids op te roepen tijdens kijken - Status: Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.
  • Melding ‘ Er is een technische fout opgetreden’ bij het selecteren van een zender via Chromecast - Status: Zou opgelost moeten zijn bij update van 02-10-2020. Mocht het zich nog voordoen dan horen we het graag!
  • “Hikkend” beeld bij afspelen op PC waarbij het beeld niet stilstaat maar een paar seconden overslaat - Status: Lijkt te maken te hebben met het toestaan van afspelen van beveiligde content. Je kan Chrome hier toestemming voor geven:

 

 

 


333 reacties

Apple TV 4k op een samsung tv met hdmi-cec op de samsung remote.. 

Dan kun je de app dus niet meer afsluiten aangezien die knop niet geimplementeerd is.

Zou handig zijn als de back-knop op de remote vanuit het hoofdmenu ook echt terug gaat naar het apple tv scherm.

Reputatie 1

Apple TV 4k op een samsung tv met hdmi-cec op de samsung remote.. 

Dan kun je de app dus niet meer afsluiten aangezien die knop niet geimplementeerd is.

Zou handig zijn als de back-knop op de remote vanuit het hoofdmenu ook echt terug gaat naar het apple tv scherm.

Menu knop lang ingedrukt houden gaat naar hoofdmenu toch gewoon?

Apple TV 4k op een samsung tv met hdmi-cec op de samsung remote.. 

Dan kun je de app dus niet meer afsluiten aangezien die knop niet geimplementeerd is.

Zou handig zijn als de back-knop op de remote vanuit het hoofdmenu ook echt terug gaat naar het apple tv scherm.

Menu knop lang ingedrukt houden gaat naar hoofdmenu toch gewoon?

Helaas, met de remote van de apple tv werkt dat, maar niet met de samsung remote. nu kom ik dus de tv anywhere app niet meer uit. Gelukkig crasht ie nog geregeld dus lukt het dan wel :)

Reputatie 2

Voor mij geldt ook de volgende punten die al zijn opgenoemd:

 

  1. Steeds moeten inloggen en de pincode invullen
  2. TV kijken kan alleen in fullscreen waardoor ik geen andere dingen op de computer kan gaan doen.
  3. NIet mogelijk om de tv gids te bekijken tijdens het TV kijken zoals de oude versie
  4. en Ik mis de 30 seconden terug knop
Reputatie 1

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen. Heb je feedback over T-Mobile TV? Dat topic vind je hier.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

 

Bekende issues:

  • Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Status: In onderzoek
  • Via sommige browsers is alleen fullscreen nog mogelijk - Status: In onderzoek
  • (More to come)

Waardeloos!! Ik heb het getest in Chrome, Edge en Firefox. Bij al deze browsers kun je alléén full-srceen kijken. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik was in eerste instantie best tevreden over de app na aanpassing van de leeftijd op 18 werkte het redelijk, echter moet ik dit weer terug nemen en heb met exact de zelfde problemen te kampen als @Ryan05 in zijn topic vermeld.

Men had veel problemen en ontevreden klanten kunnen voorkomen door simpelweg de oude versie aan te vullen met de extra zenders die men nu heeft in de nieuwe versie, deze werkte perfect 1x inloggen en dat was het daarna nooit meer, althans als men het hokje had aangevinkt.

Hallo 

 

Ik heb nu het probleem met de nieuwe app dat hij niet opstart op me Android box (android 10) 

 

De oude app heeft altijd zonder problemen gewerkt. 

 

Al meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload maar geen verandering. Maar kom niet voorbij het roze tmobile scherm en dan gooit hij me eruit 😒😒 zwaar irritant nieuwe app die niet werkt

 

Iemand een oplossing want de oude app werkt ook niet meer kijk nu via me Browser maar zou graag de app gebruiken. 

 

Ik kijk uit naar de oplossing

 

Thanks in advance 

Hetzelfde probleem op de oude app deed ie het wel nu niet meer zo irritant

Reputatie 1

Ik heb omdat tv anywhere (nog) niet beschikbaar is op Android TV het TV gedeelte bij T-Mobile opgezegd.

Ik gebruik nu Canal Digital op Android TV, kastje niet nodig, bevalt tot nu toe uitstekend.

Zodra T-Mobile TV Anywhere op Android TV kan leveren wil ik wel weer een TV abonnement nemen (zonder kastje)

Reputatie 1

Hi T-Mobile, Ik gebruik al een lange tijd jullie T-Mobile Anywhere op me laptop. Ik zie dat jullie een nieuw layout hebben ingevoerd, al gauw vond ik het niet zo handig meer. Wat mij dwars maakte, was zodra ik op een kanaal klikte, dat het direct op fullscreen sprong. Echter wil ik die niet zo hebben ,maar verkleind in het hoekje ofwel PIP (picture-in-picture mode) willen hebben. Dan kan ik tijdens mijn huiswerk maken ook nieuws volgen. Nu is dat niet meer mogelijk. Kunt u mij hierbij helpen. Dank u wel! ..

@Brian 

De informatie van superuser Chris tien mbt iOS 14.01 is totaal irrelevant.

mijn ipad heeft een 32 bits processor en kan dus niet bijgewerkt worden naar iOS 11 en hoger.

de vernieuwde app kan niet gedownload worden en dus ook niet meer gebruikt worden.

Krijg ik nu korting op mijn abonnement of krijg ik van jullie een nieuwe ipad.

Andere apps werken probleemloos en ik mag verwachten dat dat met die van jullie ook het geval zal zijn.

Als jullie het niet weten zeg dat dan maar houdt mij niet aan het lijntje.

Sinds gisteren de overstap gemaakt van Ziggo naar T-Mobile, tot nu toe werkt alles top, behalve dan de nieuwe versie van TV Anywhere.

Fijn om te zien dat de problemen snel opgepakt worden en dat alles hier duidelijk gecommuniceerd word. Mocht ik nog mijn steentje kunnen bijdragen door een HAR Log te delen met een moderator dan hoor ik het graag!

k heb natuurlijk de tv anywhere app. Hiermee kijk ik programma’s terug die ik gemist hebt. Dat doe ik door deze via Chromecast naar de tv te streamen, dit ging eerder perfect omdat de zender gewoon door streamde. Sinds de zeer vervelende update. 
stopt de stream dus na elk programma, zelfs als het programma nog niet afgelopen is maar in programma tijd van de ander doorloopt. Of hetstopt gewoon ergens middenin. En dan moet je het programma weer van voor af aan starten.

dit is knap irritant want nu mis ik steeds het eind van de film of aflevering. En om continu het volgende programma aan te moeten klikken is ook vervelend. Dus ik ben zeer ontevreden over deze update. Want ook het overzicht is waardeloos. Snelheid is te traag. Dit is de meest slechte update ooit.

 

hier kan ik niks mee… 

Reputatie 4

In een ander topic al aangegeven: in de browser verschiet de kleur elke paar seconden van meer groentint naar meer oranjetint. Het probleem lijkt zich niet voor te doen bij NPO1, NPO2 en NPO3.

Reputatie 3

Zoekfunctie werkt niet optimaal als je op op1 zoekt krijgt je de data door elkaar, wat je wil is gewoon de laatste uitzending als eerste, de een-na-laatste als tweede etc

tv anywher via de browser ladt niet meer sinds de update.

 

Ik kiezseen film, die ik wil zien. En hij draait alleen maar in circels. Maar ik kan zolan wachten, als ik wil, het start gewoon niet.

 

Ik gebruik Microsoft Edge Version 85.0.564.68 (Offizielles Build) (64-Bit)

En Windows 10.

Om tv te kijken stream ik vanuit de T-Mobile TV-app op mijn iPhone via de Chromecast. Het valt me op dat sommige zenders het soms niet doen. De app maakt wel verbinding met de Chromecast, maar op het moment dat ik een zender aanklik krijg ik de melding dat er een technische fout is opgetreden. Soms doet een zender het wel, om vervolgens niet te doen. Bij het lanceren van de app werkte alles goed, maar sinds 3 weken dit probleem. Hoop op een snelle oplossing.

 

groet,Bjorn.

het is  al vaker genoemd  maar zou graag nogmaals extra aandacht vragen van t-mobile thuis voor ondersteuning op  smart-tv (met android) , andere gangbare TV diensten leveren die ondersteuning, waarom t-mobile thuis nog niet? ik noem het een gemiste kans voor een met zoveel   poeha  aangekondigde update 

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback, we hebben alles gebundeld en gaan het doornemen. We voorzien jullie zo snel mogelijk van concrete updates in de oorspronkelijke post. Alvast bedankt tot zover!

Hoi, 

Op de pc loop ik tegen de volgende (sommige bekende) problemen aan;

  • Ik moet regelmatig opnieuw inloggen, ondanks “onthoud mij” enzo. Tijdens een serie kijken, vraagt hij ook steeds om opnieuw in te loggen na een uurtje. Probleem is als je 2 afleveringen achter elkaar kijkt, hij dus vastloopt en je opnieuw moet inloggen en het programma weer moet zoeken. Nadeel bij mij was ook dat ik opnieuw een stukje moet kijken. 
  • Full screen is alleen mogelijk op Chrome, Firefox en Opera. En als ik dan op esc. klik, gebeurd regelmatig dat hij niet onthoudt waar ik gebleven was en opnieuw moet beginnen aan de serie/film. 
  • Als ik een programma zoek, kan ik niet vinden, op welke zender het is. Zo wilde ik “Het uur van de wolf” terugkijken van Jochem, kan ik niet makkelijk vinden welke zender het was. Ik weet alleen de tijd en dag en moet dan online terugzoeken of in de gids. 

Veel succes er in elk geval mee. 

Reputatie 2

Identiek aan de Post van een andere gebruiker, kan ik live tv niet streamen naar Chromecast. Dit geeft telkens de melding 'er is iets misgegaan, probeer het later nog een keer'. Terugkijken en terugkijken streamen gaat wel, kijken op Android telefoon gaat wel, alleen live streamen niet. Ik heb de A.2.2.1 app versie, chromecast 1.49.226077

@Brian

De informatie van superuser Chris tien mbt iOS 14.01 is totaal irrelevant.

mijn ipad heeft een 32 bits processor en kan dus niet bijgewerkt worden naar iOS 11 en hoger.

de vernieuwde app kan niet gedownload worden en dus ook niet meer gebruikt worden.

Krijg ik nu korting op mijn abonnement of krijg ik van jullie een nieuwe ipad.

Andere apps werken probleemloos en ik mag verwachten dat dat met die van jullie ook het geval zal zijn.

Als jullie het niet weten zeg dat dan maar houdt mij niet aan het lijntje.

Dat heb ik dus ook met m'n tablet van Samsung.  Nog geen 2 jaar geleden gekocht. 

Maar kan niet hoger dan Android 4.4.4. En dus kan ik niet meer tv anywhere kijken.  Leuk is nog eens dat dat spontaan tijdens de vakantie gebeurt.  Zit je dan in Oostenrijk en kan je ineens geen tv meer kijken op je tablet. 

Echt zo fout 

Hebben jullie dit ook? 

Ik kijk tv anywhere via m'n computer.  Met Chrome webbrowser.

Nu moet ik elke keer als ik de site open opnieuw inloggen.  Kan dat niet anders. 

Leuk zo'n update

Maar ik heb 90 mbps download en 95 mbps upload. Maar de stream hapert erg. 

En als ik dan de kwaliteit verander van auto naar sd(576p) dan duurt het nog heel ff en dan is het haperen over. 

De tv gids werkt ook heel langzaam. En is heel lastig om door te scrollen

Hoi, 

Op de pc loop ik tegen de volgende (sommige bekende) problemen aan;

  • Ik moet regelmatig opnieuw inloggen, ondanks “onthoud mij” enzo. Tijdens een serie kijken, vraagt hij ook steeds om opnieuw in te loggen na een uurtje. Probleem is als je 2 afleveringen achter elkaar kijkt, hij dus vastloopt en je opnieuw moet inloggen en het programma weer moet zoeken. Nadeel bij mij was ook dat ik opnieuw een stukje moet kijken. 
  • Full screen is alleen mogelijk op Chrome, Firefox en Opera. En als ik dan op esc. klik, gebeurd regelmatig dat hij niet onthoudt waar ik gebleven was en opnieuw moet beginnen aan de serie/film. 
  • Als ik een programma zoek, kan ik niet vinden, op welke zender het is. Zo wilde ik “Het uur van de wolf” terugkijken van Jochem, kan ik niet makkelijk vinden welke zender het was. Ik weet alleen de tijd en dag en moet dan online terugzoeken of in de gids. 

Veel succes er in elk geval mee. 

Zojuist ben ik (weer) uitgelogd, halverwege de aflevering. 
Met inloggen (moest ik een paar keer, kreeg zwart scherm en daarna alleen de informatie van de aflevering) en ik mag hem weer vanaf begin kijken.. En doordat ik niet kan vooruitspoelen of op klein scherm, mag ik minimaal een half uur dubbel kijken.. yay…...

na 1 uur kijken krijg ik steeds sessie verlopen. Opnieuw inloggen.  Hoe kan ik dit veranderen 

Hi,

 

Ik heb een vraag is de Tmobile TV anywhere app ook te gebruiken via de ingebouwde Apple TV-app bij bijvoorbeeld Samsung of LG. 

Aangezien op de Apple website staat, dat het beperkt is tov de Apple TV box. https://support.apple.com/nl-nl/HT209440

 

Ik hoop een antwoord te krijgen. 

Reageer