Feedback nieuwe TV Anywhere

  • 1 oktober 2020
  • 223 reacties
  • 15975 Bekeken
Feedback nieuwe TV Anywhere
Reputatie 7
Badge +8
  • T-Mobile Moderator
  • 6056 reacties

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen. Heb je feedback over T-Mobile TV? Hiervoor hebben wij het volgende topic aangemaakt: Feedback nieuwe T-Mobile TV.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

 

Laatste update:

25-01-2021

Overzicht lopende zaken bijgewerkt.

 

20-01-2021

Op 25, 26 en 27 januari gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

 

Bekende issues:

  • Programma Gemist stopt voortijdig - Status: Dit heeft prioriteit en we zijn aan het kijken naar een oplossing, nog niet bekend wanneer deze daadwerkelijk geïmplementeerd kan worden omdat hier extra ontwikkeling voor nodig is. 
    Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. De eerdere workaround blijft van kracht: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.


Meer informatie nodig:

  • Foutmeldingen/onderbrekingen bij streamen via/naar Chromecast - Status: We hebben dit niet kunnen reproduceren en ontvangen hier nog steeds graag meer informatie over. Welk(e) device(s) gebruik je? Welk type Chromecast? Welk besturingssysteem? In welke situaties gebeurt het? Zijn er specifiek zenders waarbij het gebeurt?


Opgelost/working as designed:

  • Favorieten - Nieuwe Favorieten functies toegevoegd in week 51, zie het topic Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere voor de details.
  • De app crasht bij het opstarten bij gebruik op Chromebook - Chromebooks worden niet ondersteund. Als workaround is www.t-mobiletv.nl te gebruiken in de browser. Hierop is ook alle content beschikbaar. 
  • TVA werkt niet meer op iOS 10 - Dit komt alleen voor bij 32 bit devices die iOS 10 draaien, deze kunnen we helaas niet meer ondersteunen. 64 bit devices met iOS 10 kunnen zonder problemen gebruik maken van TV Anywhere.
  • Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet - Is opgelost, wordt ook in week 51 uitgerold.
  • Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.
     
  • Via sommige browsers is alleen Full Screen nog mogelijk - Status: Sinds vanmiddag (20 nov) is de webversie weer bijgewerkt. Nu met de mogelijkheid om TV te kijken of radio te luisteren binnen het scherm/tab. Je kunt eenvoudig met een knop naar Full Screen modus.
  • Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Er is vandaag (6 nov 2020) een nieuwe web client live gezet op t-mobiletv.nl. Hiermee is het probleem opgelost.
  • Android TV support (app beschikbaar op je tv) - Status: De wens is duidelijk en we hopen in de toekomst Android TV support te kunnen bieden. Op dit moment is hier nog geen concrete planning voor bekend.
  • App blijft “hangen” op Magenta startscherm bij gebruik Android Box - Status: Android Box werd en wordt officieel niet ondersteund. Het is natuurlijk wel balen dat het voorheen wel werkte en we zijn ons hier van bewust. Op dit moment dus geen fix maar zal in de toekomst hopelijk opgelost worden met support van Android TV (nog geen planning bekend).
     
  • Niet mogelijk om volledige TV Gids op te roepen tijdens kijken - Status: Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.
  • Melding ‘ Er is een technische fout opgetreden’ bij het selecteren van een zender via Chromecast - Status: Zou opgelost moeten zijn bij update van 02-10-2020. Mocht het zich nog voordoen dan horen we het graag!
  • “Hikkend” beeld bij afspelen op PC waarbij het beeld niet stilstaat maar een paar seconden overslaat - Status: Lijkt te maken te hebben met het toestaan van afspelen van beveiligde content. Je kan Chrome hier toestemming voor geven:

 

 

 


223 reacties

Reputatie 1

Helaas bevat de vernieuwde app nog wel wat kinderziekten.

  1. Zo kan je enkel in fullscreen kijken op PC,
  2. niet de TV-gids inzien tijdens het kijken (de overlay is verdwenen en je kan als je fullscreen kijkt geen ander window openen want dan stopt de stream)
  3. en mijn favoriete zenders (die eerst met een hartje bovenin de gids waren gezet zijn plots verdwenen.

Ik vermoed dat dit met de update van de vernieuwde app te maken heeft (die overigens 2 dagen te vroeg is aangezet) De technische dienst is al opgetrommeld, maar als iemand al een idee heeft hoe ik dit kan oplossen, dan houd ik mij aanbevolen.

Reputatie 2

Voor mij geldt ook de volgende punten die al zijn opgenoemd:

 

  1. Steeds moeten inloggen en de pincode invullen
  2. TV kijken kan alleen in fullscreen waardoor ik geen andere dingen op de computer kan gaan doen.
  3. NIet mogelijk om de tv gids te bekijken tijdens het TV kijken zoals de oude versie
  4. en Ik mis de 30 seconden terug knop
Reputatie 2

Gisteren keek mijn  vrouw de film Blind.

Weer vlak voor het einde. Beeld weg en het einde nergens te vinden.

Zet die oude app weer terug of stort het abonnementsgeld terug.

Dit is een ramp.

En dan niet kunnen doorspoelen van stukken die je al hebt gezien.

Sowieso niet kunnen doorspoelen is k..u.t.

Ik ga uitzoeken welke provider me dit niet flikt.

Zo vermoeiend die nieuwe update… continu me pincode moeten invoeren als ik een programma wil kijken.

als ik via de app naar chromecast tv wil streamen, doet ie alleen dat ene programma en ook nog precies op de tijd.dus mis ik de helft van de show. Want niks loopt precies op tijd natuurlijk… pc heeft alleen full screen ineens.  Meest slechte update ooit.

tv gids is niet meer zoals het was.  Ik wil weer terug naar hoe het was voor deze waardeloze update.

Reputatie 1

Ik wacht met spanning af.. Hopelijk gaat de optie komen waarmee ik in een window tv kan kijken met Chrome ipv full screen zodat je lekker kan doorwerken :)

Hoi T-mobile,

Ik wil ook graag even mijn feedback geven.

 

Problemen:

  • Streamen naar chromecast werkt de ene keer wel de andere keer niet. Wanneer het voorkomt lijkt het alleen voor een paar zenders te zijn maar het verschilt elke keer welke zenders. Samsung Galaxy A50, Android 10, Chromecast 1.49.226077, App 2.2.1.
  • Vaak werkt chromecast helemaal niet.
  • Fullscreen website. Ik heb vaak TV op de achtergrond aanstaan maar dat is nu onmogelijk vanwege de verplichte fullscreen. Ik snap de logica van deze UI beslissing echt niet.

Ergernissen algemeen:

  • de tijden kloppen niet altijd. Als het programma te vroeg begint, niet zo erg. Als het programma te vroeg stopt wordt het een beetje vervelend. Als het programma te laat begint wordt het echt vervelend want het programma ervoor mag je niet voorspoelen. Ik zie ruimte voor een oplossing waarbij je X aantal minuten kan terugspoelen het vorige programma in.

Ergernissen App:

  • Ik mis een gids met overzicht van meerdere zenders zoals in oude app
  • In de gids van een zender staat een play knop naast een programma maar deze doet niks bij live TV. Niet heel erg maar wel een beetje onlogisch.
  • Liever swipen voor zenders in de gids dan voor dagen maar misschien is dat persoonlijk.
  • de bedieningsbalk die je door het beeld heen kan bewegen maar altijd voor andere content staat. Waarom niet gewoon onderaan vastmaken?

Ergernissen website: 

  • Sessie verloopt (te) snel.
  • de “onthoudt mij” functionaliteit onthoudt de pincode niet. Misschien een idee om een ander vinkje "blijf ingelogd" toe te voegen, lost ook de sessies op.

Wensen:

  • Android TV app zou top zijn, bij voorkeur één die ook rekening houdt met de mogelijkheid echt als TV te worden gezien op tv's die dat ondersteunen. Dan hoeven we die amino niet meer te gebruiken en het scheelt weer een afstandsbediening. 

 

Edit:

Goed om bij te zeggen dat ik inmiddels het TV abonnement heb opgezegd. Ik heb maar op 1 tv de amino en kijk ook veel via de app / website. Ik twijfelde al langer over andere tv diensten zoals NLziet maar wou graag toegang houden tot het ruimere zenderaanbod van t-mobile. Beide abonnementen aanhouden vind ik te duur.

 

Deze veranderde app/website die kijken toch een stuk moeilijker maakt is voor mij nu de trigger om NLziet maar eens even te proberen. Mocht dat niet bevallen dan kom ik terug maar daarvoor moet de app/website wel bruikbaar zijn in mijn usecase (benoemde problemen hierboven opgelost).

Reputatie 2

echt je broek zakt toch af van deze puinzooi.. zal me echt kapot schamen als tmobile medewerker om klanten zulke bagger software voor te schotelen. wil je iets terugkijken. weer sessie verlopen. moet je weer opnieuw inloggen. en ipv dat je gewoon verder kan kijken, MOET JE WEER OPNIEUW BEGINNEN EN MAG JE NIET DOORSPOELEN!!!!!!

 

nee, de ‘specialisten (amateurs) zijn er ‘hard’ mee bezig is elke keer de reactie, maar ondertussen zijn we weken verder en gebeurd er geen klote

Reputatie 6
Badge +2

Ik erger me aan de website variant. Specifiek dat de enige opties fullscreen (en straks minimaliseren) zijn

Ik zou graag de optie om in een window af te spelen terugkrijgen.

Sinds vanmiddag is de webversie weer bijgewerkt. Nu met de mogelijkheid om tv te kijken of radio te luisteren binnen het scherm / tab. Je kunt eenvoudig met een knop naar Full Screen modus.

Reputatie 1

Zowel tv als tv anywhere problemen.

Als eerste de tv problemen

Ik had me aangemeld als testgebruiker van de update van de televisie software.

Het werkt wel maar :

-Het Entone kastje reageert enorm traag op de afstandsbediening.

-Het geluid valt weg als ik naar de het zenderoverzicht ga ( gids )

-Ik moet iedere dag het Entone kastje stroomloos maken omdat de tv de HDMI verbinding niet meer ziet.

 

En dan nog de TV anywhere update, deze is nog dramatischer:

-Iedere keer moet je opnieuw inloggen

-Tijdens het kijken komt regelmatig de melding dat de sessie verlopen is.

-Hakkelende beelden op de meeste zenders

-Wisselen naar andere zender gaat niet zonder eerst de webbrowser af te sluiten en opnieuw te beginnen.

-Dit alles op 2 verschillende laptops en op zowel Chrome, Firefox en Edge.

 

Het duurt allemaal veel te lang voordat het voor iedereen opgelost is.

Waarom niet gewoon terug naar de oude omgeving en ZELF uitvoerig testen voordat jullie de boel in de lucht gooien.   

Vanaf gisteren (28-9) heb ik problemen met TV anywhere online, betreft de vernieuwde website. (In de app (iPhone) staat inmiddels ook de nieuwe, die doet het perfect)

Inloggen lukt, vaak ook nog wel een beeld kijken, maar dan volgen onderstaande meldingen met daaropvolgende de uitlog en de boodschap om opnieuw in te loggen. Soms blijft de pagina laden, zonder succes.

Mijn online gaat via Lenovo laptop, Windows 10, Chrome versie 85.0.4183.121. Adblocker aan/uit maakt geen verschil, heb ook Edge geprobeerd, maar die geeft dezelfde meldingen. 

Gisteren laptop helemaal leeggehaald, systeemopruiming, browsergeschiedenis, modem refresh en opnieuw opstarten, maar ‘probleem’ blijft.  

Opvallend: na inlog geeft mijn account “Admin”

Nooit eerder problemen gehad met TV anywhere, en ik draai al even mee …

Nieuwigheid? Instelling? 

Ik hoor/zie graag, dank alvast

 

 

Reputatie 2

Hallo, ik was gewend TV te kijken via mijn laptop via Chrome en ondertussen ook mail te checken of andere websites te bekijken. Nu via de nieuwe TV app  kan dit niet. Ik kan het scherm niet kleiner maken waardoor ik kan switchen in de browser. Klopt dit of doe ik iets verkeerd?

Reputatie 1

Specifiek Apple TV 4K (enige wat we gebruiken).

De bijgewerkte app (v1.2.2) is echt een achteruitgang als het gaat om gebruikservaring. Ik gebruik de app zelf niet maar mijn vriendin. Na wat “klachten” die ik van haar heb vernomen heb ik de grote update zelf maar eens gecheckt.

  • Het geheel voelt erg horterig en stoterig aan bij navigeren tussen menu’s en instellingen. De vloeiende ervaring die we gewend zijn van Apple TV zelf, en in mindere mate bij de vorige versie van T-Mobile TV voor de Apple TV, is totaal afwezig in deze nieuwe app (v1.2.2). De regels vanuit Apple voor een optimale en vooral soepele gebruikservaring zijn in zijn geheel afwezig (is onze ervaring).
  • Swipen tussen diverse onderdelen is erg onrustig en er veranderd teveel wanneer er net iets te snel geswiped wordt binnen de app. Er bestaat zo gezegd geen einde bij te ver swipen en kan eindeloos. Erg storend.
  • Het helpt totaal niet, iets gerelateerd aan het bovenstaande, dat de app open blijft staan wanneer (herhaaldelijk) de Menu-knop van de Apple TV Remote gebruikt wordt om (proberen) terug te gaan naar de Apple TV startscherm. Dit is vanzelfsprekend het geval bij zowel de fysieke afstandsbediening alsook bij de Remote-app op iPhone’s/iPad’s (wat we veel gebruiken). De Menu-knop lang ingedrukt houden is nu vereist om de T-Mobile TV app te verlaten. Te gek voor woorden, ik heb dit nog nooit meegemaakt bij Apple’s eigen en third-party apps. Design-richtlijnen lijken hier te worden genegeerd door de ontwikkelaar(s) van deze app. Vreemd dat Apple deze app goed heeft gekeurd. Het werkt in elk geval zéér onprettig.
  • De GUI is een achteruitgang als het gaat om bijvoorbeeld de “tegels” onder het menu “Account”. Te opgeblazen allemaal, het lijkt wel het jaar 2000. De rust en het minimalisme met een modern vleugje (met veel donkere en transparante tinten) wat de vorige app bood was wat dat betreft zoveel beter...

 

Ik wilde graag positiever zijn, maar we zijn erg kritisch bij het gebruik van bepaalde apps, al helemaal op Apple TV. Als het gaat om de beeldkwaliteit en de met de nieuwe app beschikbare hoeveelheid zenders, zeg ik dat dit enorm ten koste is gegaan van de gebruikservaring (geen ervaring met de decoder overigens). Al met al zijn wij erg ontevreden en gebruiken de app simpelweg niet meer. De decoder hebben we nooit gebruikt (enkel Apple TV), dus dan maar geen T-Mobile TV voor het moment. Houtje-touwtje via AirPlay streamen van de iOS-app naar Apple TV is momenteel wat mijn vriendin als “workaround” gebruikt.

 

N.a.v. het bovenstaande bijbelse verhaal hopen we dat hier serieus naar gekeken wordt. Zeker omdat de Apple TV voor ons al vanaf dag 1 mainstream is en decoders nooit aan de orde zijn geweest. Dat T-Mobile zelf nu in de marketing aangeeft dat de Apple TV een volwaardige vervanger is voor de standaard T-Mobile decoders moet er wel voor zorgen dat er een echte Apple TV-waardige app bestaat, en dat hadden we in grote lijnen absoluut we met de vorige versie… Momenteel gaat de huidige app in onze ogen compleet mank als men Apple TV en de vloeiende gebruikservaring met bijbehorende GUI gewend is.

 

Thanks!

Reputatie 2

maandag 19-10, hebben we de film Everything, everything bekeken via de app met terugkijken.

Deze was op 13-10 uitgezonden op rtl8.

Het gaat niet goed.

De laatste 10 minuten ontbraken.

Da's nu al de zoveelste keer 😭

Reputatie 2

Dit loopt nu al een paar weken zo met al de meldingen die de gebruikers melden, iedereen heeft de zelfde problemen zie ik, als vb. van de week via de app op een iPhone de uitzending 
Zondag met Lubach terug gekeken van 18-10, stop de stream een paar minuten voor het einde.

Maar welke klacht je ook meld en dat zijn er inmiddels heel veel er is er niet 1 die opgelost wordt, na al die weken is het nog precies het zelfde als in het begin en dat gaat me pet te boven, je verzameld de problemen en lost ze stuk voor stuk op dat is de normale gang van zaken maar er gebeurd helemaal niets.

T-Mobile wat is het probleem?

Reputatie 6
Badge +2

@svanhunsel  @DanieltenB Dank voor jullie melding. We zijn het aan het onderzoeken. Hopelijk kan ik snel meer melden hierover.

Reputatie 1

Inderdaad nog steeds waardeloos, geen enkel issue is tot op heden opgelost voor mij.

Feedback over de stand van zaken wordt niet gegeven, worden we wel serieus genomen?

 

Nu mijn vrouw ook steeds feller en vaker begint te klagen ben ik me aan het oriënteren om over te stappen naar KPN, wel wat duurder maar dat is het misschien toch wel waard.

 

Echt ik heb echt nog nooit zo'n bagger app als het nieuwe TV-anywhere gezien!

Diegene die deze app gebouwd heeft zou zicht in een foetus houding diep in een donker hoekje moeten gaan zitten schamen!!!! 

We zijn nu ruim een maand verder en er gebeurt ook niets wat betreft updates met enige verbetering.

  1. Steeds opnieuw moeten inloggen en bij 2 profielen zelfs steeds 2x
  2. Alleen full screen
  3. Werkt niet goed in Chrome / Edge Chromium (raar want de "vrije zenders” als NPO werken wel in het nieuwe Edge)
  4. Geen Duitse zenders
  5. Geen Belgische zenders.
  6. Chromecast naar tv wekt niet.
  7. Etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc 

 

T-MOBILE….. als je met de grote jongens wilt spelen zul je echt heel erg snel volwassen moeten worden!!!!

Maar er is licht aan de horizon……. begin volgende maand zit m'n jaarcontract erop en kan ik gelukkig samen met 3 telefoon abo's weer naar een provider welke de zaakjes dan misschien niet voor 100% in orde heeft maar wel 1000x beter als T”oldtimer”mobile

 

 

Reputatie 1

Zojuist wilde ik even snel journaal kijken wordt TV-anywhere gerouteerd naar een ander webadres met een nieuwe interface, Wat een draak. Waarom wordt een goed en prettig werkende interface verwisseld met dit. Na 2 minuten had ik het gezien, Journaal was al begonnen dus ik wilde naar het begin kom ik in een heel ander programma van een uur geleden of zo, handmatig ergens op 18:00 uur geklikt, Ik kijk altijd in een venster en druk op,esc, Kom ik in het hoofdmenu. De goed werkende app van Android is ook al de nek omgedraaid en de huidige app is onwerkbaar. graag terug naar de tekentafel en de oude TV-anywhere weer terug. Net mijn contract verlengt, krijg daar spontaan spijt van.

Even de issues die ik momenteel zie, al beschreven in vorig topic maar ik zie ze niet genoemd hierboven:

  • Geen 5.1 geluid in AppleTV app, wel beschikbaar op de STB
  • Terugspoelen is erg gebruiksonvriendelijk op AppleTV, als je te ver terugspoelt kun je niet meer terug vooruit, behalve door helemaal opnieuw te beginnen (terug naar Live TV, en opnieuw spoelen). Dit wordt aan een rechtenkwestie gelinkt maar dat is onzin, het NIET mogen vooruitspoelen wordt enkel opgelegd door de contentaanbieders zodat je niet later inschakelt en dan door de reclame heen spoelt. Dat is hier niet aan de orde.
  • Vertraging op televisie, zowel op STB als Apple TV. Kijken van sportwedstrijden is rampzalig, 20-30 sec. verschil, waardoor je je buren al hoort juichen als er bij Ziggo is gescoord… Vanavond met Rosenborg - PSV was het weer zo, echt niet leuk.
  • Dan over de kwaliteit van de streams, die is eigenlijk wel bedroevend laag. Waarom kreeg ik bij KPN, in ieder geval als glasvezel klant, streams van 12-14Mbit, en blijft het bij TMobile steken op zo'n 6Mbit? Je ziet de compressie vooral heel erg goed bij snel bewegende beelden zoals bij voetbal. De grasmat wordt 1 wazige bedoeling, niet om aan te gluren… Kom op TMobile, alle internet abonnementen van jullie kunnen gemakkelijk 10-15Mbit streams aan, de huidige beeldkwaliteit kan echt niet meer, ik kijk ook nog eens op 65 inch TV, dus dat is echt afzien… Jullie kloppen jezelf op de borst voor een totaal kloppende gebruikerservaring, maar daar sluit dit dus echt niet bij aan. Ik heb 1Gbit glasvezel van jullie, dus die streams moeten echt beter kunnen.

Ik zou deze punten graag ergens terugzien, zodat wij als klanten ook zien dat er iets mee gebeurd.

Ik heb omdat tv anywhere (nog) niet beschikbaar is op Android TV het TV gedeelte bij T-Mobile opgezegd.

Ik gebruik nu Canal Digital op Android TV, kastje niet nodig, bevalt tot nu toe uitstekend.

Zodra T-Mobile TV Anywhere op Android TV kan leveren wil ik wel weer een TV abonnement nemen (zonder kastje)

Hi T-Mobile, Ik gebruik al een lange tijd jullie T-Mobile Anywhere op me laptop. Ik zie dat jullie een nieuw layout hebben ingevoerd, al gauw vond ik het niet zo handig meer. Wat mij dwars maakte, was zodra ik op een kanaal klikte, dat het direct op fullscreen sprong. Echter wil ik die niet zo hebben ,maar verkleind in het hoekje ofwel PIP (picture-in-picture mode) willen hebben. Dan kan ik tijdens mijn huiswerk maken ook nieuws volgen. Nu is dat niet meer mogelijk. Kunt u mij hierbij helpen. Dank u wel! ..

Reputatie 2

Nog een puntje:

Voorheen was het zo als je stopt met kijken dan wist de app waar je gebleven was, dit werd gesynct op je apparaten waar je was ingelogd.

Dat is helaas niet meer, je moet weer van voor af aan beginnen en je kan vaak niet doorscrollen omdat de tijdbalk onderin ontbreekt.

Verder kon je als het kijken hervatte nog even 5 minuten terugspoelen om weer in de film te komen.

Kan ook niet meer.

Het is bijna zover dat het hele abonnement van T-Mobile de deur uit gaat vliegen. TVAnywhere app op de AppleTV4K is totaal onbruikbaar geworden. Terugkijken werkt voor geen meter. Halverwege programma kijken springt er ineens in beeld de vraag: Wil je terug naar live TV? JA / NEE. Nee drukken heeft geen enkele zin. Na een paar sec. komt de vraag iedere keer weer. Afbreken en opnieuw beginnen en maar hopen dat de vraag tijdens het terugkijken niet weer terugspringt. Verder spoelen naar waar we gebleven waren werkt niet en verder afspelen waar we gebleven waren werkt ook nog (nog nooit gezien in de nieuwe versie trouwens). Nog heeeeeeeeel even geduld maar vriendin thuis gaat iedere keer uit haar dak als de melding komt. Vooral bij de commerciele zenders waar verderspoelen uitgeschakeld staat is dan heel irritant dat ze weer helemaal van voor af aan moet beginnen kijken. Snel ff op de wifi van de buren met Ziggo en via de Ziggo App verder kijken en stabiel werkt gelukkig als workaround. Einde jaarcontract is als T-Mob z’n zaakjes op orde krijgt is in zicht.

Reputatie 1

Het telkens inloggen via de PC TV Anywhere is weer terug. Elke 15 minuten loopt de site vast. Heel irritant. Is dit bekend en onder de aandacht?

Reputatie 2

Dit is best irritant/vreemd als je gewoon steeds dezelfde browser gebruikt. Een hele lijst met “PC Admin” zegt ook heel weinig.

Ik had de cookies verwijderd maar misschien heeft het ook andere oorzaken.

 

 

 

Reageer