Beantwoord

film huren met error fout

  • 12 June 2020
  • 8 reacties
  • 340 Bekeken

Ik heb een film gehuurd via On Demand/videoshop. Deze kan ik afspelen maar zodra ik hier op klik krijg ik de melding Error, fout bij het afspelen. 
De film is maar 48 uur geldig en toch wil ik deze graag zien. 
iemand tips hoe ik dit kan oplossen 

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 June 2020, 22:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Haloo @Lisevm 

Wat je eventueel nog kan proberen is het volgende:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.

2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.

3. Als het modem is opgestart (Eerste drie lampjes zijn groen) steek je de stroom van de TV Box weer in.

4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.

Hoi, 

Ik ervaar hetzelfde en de aangedragen oplossing werkt hier niet. Wat nu? 

Alvast bedankt. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dewivg, goed dat je ermee voor de dag komt, wij gaan je nu helpen. Welkom op de Community! 😄

Kun je de film wel zien in de videoshop? Om welke film gaat het precies? Als een herstart van het modem en TV Box niet werkt, stel ik graag nog een factory reset voor. Dit verhelpt in de meeste gevallen alle problemen! Check voor de uitleg dit topic alsjeblieft: Hoe voer ik een factory reset uit op het modem?.

Mocht je trouwens wegens privacyredenen geen openbaar antwoord willen geven op de tweede vraag, stuur me dan een privéberichtje. Ik zet het met alle liefde zo snel mogelijk voor je door zodat je kunt gaan genieten van de film! 😉

Hoi Jason, 

Bedankt voor het welkom 😊

Helaas komt je antwoord te laat, haha. Ik kan de film nu niet meer zien omdat de verhuurtijd verstreken is of hij staat er nu gewoon niet meer in. Het ging om Big Hero 6, zondag gehuurd en toen kon ik hem zeker wel vinden in de videoshop bij kopje 'gehuurd' maar hij startte niet en gaf een errorcode. Ik vraag me af of de film nu wel op mijn rekening komt te staat of niet. Ik hoef hem namelijk nu niet perse meer te huren ivm doordeweekse dagen, school, werk etc etc. 

Alvast bedankt voor de moeite! 

 

Dewi 

 

Reputatie 7
Badge +16

Aah dat is jammer, sorry voor het ongemak! 😔 Ik zie dat er straks € 2,99 gerekend wordt op de volgende factuur voor deze film dus ik zal dit bedrag kwijtschelden via een compensatie. De vergoeding zul je dan of op de factuur van juli, of die van augustus verrekend zien worden. Er wordt dan € 2,99 afgetrokken van het maandbedrag.

We gaan er natuurlijk niet van uit, maar mocht het nog eens voorkomen, laat het dan alsjeblieft via de Social kanalen weten. We proberen op de Community binnen 24 tot 48 uur te reageren, maar omdat dit met een gehuurde film soms nét buiten dat tijdsbestek kan vallen, wil ik je adviseren het via Facebook of Twitter te proberen. Wanneer je dan een privébericht stuurt, reageren onze toppers meestal binnen maximaal 4 tot 16 uur - vaak nog sneller! 

 

 

Hoi Jason, 

Tja, vervelend maar kan (hopelijk 1 keer) gebeuren. 

Ik zal het in het vervolg via Facebook melden maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn. 

Bedankt voor je antwoord en oplossing. Ik zag inderdaad een email langskomen dat de film van de uiteindelijke volgende factuur gehaald wordt. Ik probeer hem volgend weekend opnieuw te huren 😬

 

Voor nu bedankt voor je hulp en fijne avond! 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dewivg, heel graag gedaan!

Een kleine aanvulling op wat ik eerder zei ten aanzien van de Social kanalen: mocht er iets dringends zijn wat binnen 24 uur in behandeling dient te worden genomen, dan kun je als meest snelle optie het beste bellen met de toppers van de Klantenservice (0800-0092). 

Onze chatfunctie op de website kan ook erg handig zijn, dan kun je, mocht het elders te druk zijn, toch vrijwel direct schakelen met een collega. 

Overigens, we zijn allemaal even goed gekwalificeerd om hulp te bieden op elk front, maar ik wil wel dat je bij dit soort uitzonderingsgevallen zo snel mogelijk geassisteerd wordt. Een prachtige dag toegewenst! 😊🌞

Klopt wel, dat waren ook de eerste contact mogelijkheden die ik probeerde maar chat was uitgeschakeld en de wachtrij telefonisch was zeer lang. Vandaar mijn keuze om dit forum te proberen. Toch bedankt! ✌🏽

Reageer