Beantwoord

Foutcode 133092 bij Cloud Opnemen

  • 22 december 2020
  • 39 reacties
  • 902 Bekeken

Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Ook het vooruit spoelen van een opname loopt regelmatig vast. De box doet dan niks meer.

icon

Beste antwoord door Brian 16 februari 2021, 15:55

Hi all en excuses voor de verlate reactie @Gijs50 We hebben het probleem inmiddels intern kunnen reproduceren en er wordt gewerkt aan een fix die we zo snel mogelijk uit gaan rollen. Ik heb geen exacte datum maar meestal is het binnen een week of 2/3.

Bekijk origineel

39 reacties

Dit probleem heb ik ook. 

Is hier al een oplossing voor?

Misschien kan T-mobile hier is antwoord op geven?

Reputatie 2
Badge +2

Hi @Gijs50 @spookhut Dankjewel voor jullie bericht! Deze melding heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijgen jullie deze melding nog steeds wanneer je het modem en de TV Box een powerflip hebt gegeven? En hebben jullie een indicatie vanaf wanneer dit probleem speelt? Ik probeer alles zo goed mogelijk in kaart te brengen, zodat we dit probleem gerichter kunnen oplossen. Hartelijk dank!

Ik heb alles al eens uit het stopcontact gehad maar niets helpt. 

Tv box al gereset, niets. 

Dit probleem speelt nu al een week of 4 

Wanneer ik kijk dan heb ik 15 terug kerende opnames. 

Heb er al twee weg gehaald maar krijg de melding nog steeds. 

Dit is dan het grootste probleem. 

Soms nemen we iets op een dan blijft hij naar laden en gebeurd er niets. 

Rechts onder bij de tijd staat dan ook 00.00/00.00

Ook hebben we soms beeld en geen geluid of andersom. 

Of wanneer je een opname stopt en later weer door wilt gaan met kijken dat de opname weer helemaal aan het begin begint. 

Veel problemen dus. 

Hi @Gijs50 @spookhut Dankjewel voor jullie bericht! Deze melding heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijgen jullie deze melding nog steeds wanneer je het modem en de TV Box een powerflip hebt gegeven? En hebben jullie een indicatie vanaf wanneer dit probleem speelt? Ik probeer alles zo goed mogelijk in kaart te brengen, zodat we dit probleem gerichter kunnen oplossen. Hartelijk dank!

Deze melding hebben wij al zeker 2 a 3 maanden, heb alles geprobeerd maar geen resultaat. Kan mij bijna niet voorstellen dat deze melding niet eerder is gedaan. Ook als een opname voor of achteruit spoelt loopt de box vast, of het duurt heel lang voordat deze weer verder net als of er een behoorlijke vertraging in zit. Er zitten nog heel bugs in de firmware.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gijs50 en @spookhut,

 

  1. Begrijp ik het goed dat na een reset de TV Box wel weer werkt, maar zodra je iets opneemt of voor- of achteruit spoelt de TV Box weer vastloopt? In dat geval wil ik graag een fabrieksreset van de (alle) TV Boxen uitvoeren. Hierdoor kun je ten tijde van de reset vijf minuten geen TV-kijken. Mag ik deze reset uitvoeren? 
  2. Kun je een foto hier plaatsen van de foutmelding? Aangezien deze mij ook onbekend is, zie ik graag een voorbeeld hiervan!
  3. Kunnen jullie beschrijven hoe de TV Box op het modem is aangesloten? Om te testen wil ik vragen om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten op het modem (dus geen switch of adapter er tussen). 
  4. Tot slot wil ik vragen of de error op beide Tv Boxen terugkomt of speelt het slechts op één van de TV Boxen? 

Hoi @Gijs50 en @spookhut,

 

  1. Begrijp ik het goed dat na een reset de TV Box wel weer werkt, maar zodra je iets opneemt of voor- of achteruit spoelt de TV Box weer vastloopt? In dat geval wil ik graag een fabrieksreset van de (alle) TV Boxen uitvoeren. Hierdoor kun je ten tijde van de reset vijf minuten geen TV-kijken. Mag ik deze reset uitvoeren? 
  2. Kun je een foto hier plaatsen van de foutmelding? Aangezien deze mij ook onbekend is, zie ik graag een voorbeeld hiervan!
  3. Kunnen jullie beschrijven hoe de TV Box op het modem is aangesloten? Om te testen wil ik vragen om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten op het modem (dus geen switch of adapter er tussen). 
  4. Tot slot wil ik vragen of de error op beide Tv Boxen terugkomt of speelt het slechts op één van de TV Boxen? 
  1. Dat klopt helemaal, alleen is dit niet bij elke opname zo. Maar als de box vast loopt moet je deze resetten anders kan je niks. Soms als je vooruit spoelt dan lijkt het of dit niet helemaal gelijk loopt met de Cloud er zit dan een behoorlijke vertraging in. Als je dan wacht dan gaat het beeld vanzelf weer lopen. Reset geven mag altijd zolang de opnames maar bewaard blijven anders krijg ik mijn vrouw op mijn dak.
  2. Foto wordt geplaatst.
  3. De TV-Box is rechtstreeks op de modem aan gesloten met utp kabel.
  4. De error is op alle drie de boxen.
  5. Er zijn dan maar 10 herhalende opnames geprogrammeerd.
  6.  

Na de reset van de tv box kan ik nog

steeds geen terug kerende opnames plannen. 

Beeld wat stil gaat staan, of geen geluid of opnames die niet opgenomen worden heb ik een paar weken geleden gehad. 

Nu geen last meer van. 

Mijn probleem is nu alleen geen terug kerende opnames kunnen plannen. 

Mijn tv box zit rechtstreeks achter het modem van T-Mobile. 

Ben ik met een fabrieks reset ook al mijn opnames kwijt???

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gijs50,

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op 8e:a6. Kun je testen met deze TV Box de foutmelding nog steeds krijgt?

 

Hoi @spookhut

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op a4:4c. Zou jij ook willen testen op deze TV Box?

 

Het macadres van een TV Box vind je op de witte sticker die op de onderkant van de TV Box zit. 

Hallo Sander. 

Ik moest mijn klantnummer en code opnieuw invoeren. 

Maar helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding. 

Dinsdag avond ging het weer bijzonder slecht met de tv box

Programma's starten niet. 

Tv was zeer traag. 

Vanmorgen was alles weer normaal buiten die foutmelding. 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @spookhut,

 

Gisteren was er een verstoring met Tv waar sommige klanten last van hadden. Dit kan bij jou voor een tijdelijke dip hebben geleid. Voor wat betreft de foutmelding, Dit heb ik nu aangekaart bij een Tv expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!

Hoi @Gijs50,

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op 8e:a6. Kun je testen met deze TV Box de foutmelding nog steeds krijgt?

 

Hoi @spookhut

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op a4:4c. Zou jij ook willen testen op deze TV Box?

 

Het macadres van een TV Box vind je op de witte sticker die op de onderkant van de TV Box zit. 

Na het ioggen, Helaas weer dezelfde melding. Dit had geen effect.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gijs50

Dank voor het controleren. Ik heb direct een opdracht gegeven voor onze TV expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 

Hallo. 

Wanneer ik een herhalende opname wil plannen via de T-Mobile app op mijn Samsung dan krijg ik ook de foutmelding. 

Groetjes Erwin

@Sander @Demi hebben jullie al een oplossing voor dit probleem. We zijn inmiddels al bijna een maand verder en ik weet nog niks. @Brian heb jij misschien hier informatie over???

Reputatie 7
Badge +8

@spookhut @Gijs50 We hebben gisteren aan het eind van de dag een nieuwe software update uitgebracht die we na het weekend uit gaan rollen. Je kan deze nu al binnen halen door de TV Box even een reset te geven volgens deze stappen. Zouden jullie deze update binnen willen halen en kijken of het probleem hiermee is verholpen? Als dit niet het geval is dan gaan we dit verder onderzoeken. @Gijs50 Ik zie dat een andere collega gisteren ook al met je heeft gesproken en er al een melding uit staat bij onze technische dienst. Ik hoor het graag!

Ik ga mijn best doen, kom hier nog op terug.

Klopt gisteren klantenservice gesproken.

Hallo Brian. 

Heb alles net opnieuw opgestart maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. 

Ik zit hier al weken mee en kunnen nog steeds geen herhalende programmas opnemen. 

Eerlijk gezegd wil ik ontbinding van mijn contract. 

Ik heb al storingen sinds ik bij T-Mobile ben. 

Beeld geen geluid, geluid geen beeld. 

Opnames die vast lopen. 

Als je een opname stopt en weer start dan begint hij helemaal vooraan zodat je eerst een half uur verder moet spoelen. 

Opnames die wel in het overzicht staan als een opname maar wanneer je hem wil kijken staat er rechts onder 00.00/00.00

Niets opgenomen dus. 

Ik gooi het bijltje erbij neer, zoals ik al zei ik wil weg bij T-Mobile!!!

Ik hoop dat jij dat kunt regelen. 

 

Groetjes Erwin

 

 

@Brian , ik heb ook alles geprobeerd maar helaas zonder resultaat  De foutmelding blijft terug komen. Had de hoop dat het opgelost was. Heb ook geen idee wat ik nog meer kan doen. Hoop dat dit snel wordt opgelost we zijn inmiddels een alweer een maand verder.

Mvg,

Gijs50

Reputatie 7
Badge +8

Hi @spookhut @Gijs50 Bedankt voor jullie geduld. Ik heb jullie beide meldingen gebundeld en dit voorgelegd aan onze technische dienst. Ik houd het persoonlijk in de gaten en kom hier na het weekend bij jullie op terug! @spookhut Ik begrijp je frustratie gezien de geschiedenis maar ik wil hier nog 1 poging wagen. Mocht het niet lukken of het daarna nog steeds niet bevallen dan kijk ik graag met je naar wat eventuele andere opties zijn.

Nou ik ben benieuwd Bryan. 

 

Laat maar horen hoe of wat. 

 

Groetjes Erwin

Hallo Brian. 

Vannacht wakker geworden van knipperende lichtjes op het tv kastje. 

Ik denk dat er een update is geweest?

Vanmorgen alles van het stroom gehaald en opnieuw opgestart maar het heeft niets geholpen. 

Het opnemen werkt nog steeds niet. 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @spookhut @Gijs50 Ik heb inmiddels meer duidelijkheid: Bij geplande opnames wordt elke opname apart geteld. Dus stel je neemt elke week een aflevering van een serie op, dan telt elke opname als 1. Als je dus meerdere opnames voor een langere periode hebt gepland dan kan het zijn dat je deze foutmelding ziet. Je kan dus maximaal 50 individuele opnames tegelijkertijd ingepland hebben staan. Je kan een aantal opnames die verder in de toekomst liggen verwijderen om zo weer ruimte te maken voor nieuwe opnames.

@Brian Wat je nu verteld is leuk maar dat gaat niet op. Ik heb recht op 200 uur opnametijd en ik kan helemaal los gaan staat er vermeld bij het pakket opname. Er staat nergens dat ik maar 50 afleveringen kan inplannen, dus hier gaat iets fout. Graag de aantal van 50 maximale individuele opnames weg halen en daar in de plaats 200 uur dat is de grens. Is een beetje raar dat ik maar 4 series van 13 afleveringen kan opnemen. Hier betaal ik ook voor. Zie de tekst hier beneden.

Plan opnames in vanaf elk device en kijk ze ook terug op elk device. Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk. Opnames blijven beschikbaar tot wel 1 jaar. Dat zit dus wel snor. Skippen door een opname? Geen probleem met de doorspoelfunctie.

Kortom, Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.

Al dit moois heb je al voor slechts €5 per maand. Maandelijks opzegbaar.

Mvg,

Bert

 

Hallo Brian. 

 

Daar ga ik dus niet mee akkoord.
Als wij thuis Big Brother herhaaldelijk opnemen.
En bijvoorbeeld liefde op het eerste gezicht plus nog een aantal van die programma's dan moet dat mogelijk zijn.
Ik heb genoeg cloud ruimte omdat alles wat we bekijken meteen weg gehaald wordt.
En dan moet het wel zo zijn dat we die programma's herhaaldelijk in kunnen plannen.
Ik heb destijds in de T-Mobile winkel naar gevraagd, was allemaal geen probleem.
En nu kan het niet?
Ik wil een seizoen in kunnen plannen en er verder geen omkijken naar hebben.
Lukt dit niet dan ben ik er klaar mee.
Bel mij anders om te overleggen.

Reageer