Beantwoord

Foutcode 133092 bij Cloud Opnemen

  • 22 December 2020
  • 39 reacties
  • 1207 Bekeken

Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Ook het vooruit spoelen van een opname loopt regelmatig vast. De box doet dan niks meer.

icon

Beste antwoord door Brian 16 February 2021, 15:55

Bekijk origineel

39 reacties

@Brian ik sluit mij hierbij aan. Het is anders voorgesteld dan dat het nu wordt geschets. 200 uur opname is geen 50 afleveringen.

Ben benieuwd of andere klanten hier ook mee te maken hebben. 

Je mag mij ook bellen voor overleg.

ik zit ook in het zelfde schuitje : Cloud melding 133092 +synchronisatie beeld geluid drama

alles zoals de mede klagers melden heb ik ook en ben ook al bezig vanaf 5 januari 2021

opname capaciteit is vol haha en synchronisatie beeld geluid drama hele avond kijken naar een slechte playbackshow talkshow niet om aan te zien

nieuw kastje ontvangen  elke week bellen en de zelfde smoes we gaan alles ff nalopen en conclusie nog altijd zelfde klacht sturen door naar monteur weer 7 dagen in de wacht en weer een uur aan de telefoon schande T-Mobile jullie nemen ons in de maling en is er antwoord op wat er aan de hand is nee

eerste melding 5 jan

tweede           11 jan

derde             13 jan

vierde            15 jan

vijfde              20 jan

en vandaag   27 jan

dit is al 6 uur an de lijn gehouden en nog geen resultaat

heb ook al wat reacties gelezen van een zekere BRAIN  advies LOS HET OP !!!

Hi @Gijs50 @spookhut Dankjewel voor jullie bericht! Deze melding heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijgen jullie deze melding nog steeds wanneer je het modem en de TV Box een powerflip hebt gegeven? En hebben jullie een indicatie vanaf wanneer dit probleem speelt? Ik probeer alles zo goed mogelijk in kaart te brengen, zodat we dit probleem gerichter kunnen oplossen. Hartelijk dank!


Demi wie neem je nu in de maling klachten zijn nu onderhand bekend 1 tip werk er aan los het op anders ben ik weg bij T-mobile

Reputatie 7

Hi all, dank voor de feedback. Ik merk dat ik niet helemaal duidelijk/volledig ben geweest, excuses daarvoor.

Met 50 opnames bedoelen we in dit geval 50 herhalende ingeplande opnames (zoals ook benoemd in de foutmelding). Je kan dus maximaal 50 opnames "tegelijk” inplannen. Dit staat los van het aantal uur dat je in totaal op kan nemen (200 uur). Bijvoorbeeld een film van 2 uur lang die je vorige week op hebt genomen telt wel voor het totaal van 200 uur aan opnames maar niet voor de 50 opnames die je tegelijk in kan plannen omdat dit in het verleden ligt.

Ik heb onze website er op nagekeken en ik zie dat we het maximum van 50 geplande opnames inderdaad niet expliciet vermelden, er wordt gesproken over “meerdere opnames”. Dank voor de feedback hierin @Gijs50, deze ga ik doorspelen zodat we dit aan kunnen passen/duidelijker vermelden op de website.

Als jullie nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik beantwoord ze graag!

Hi @Brian kijk dit kan ik begrijpen dat je daar een limiet aan doet. 50 herhaalde opnames tegelijk inplannen is ook ruim voldoende. Alleen het volgende probleem doet zich voor dat ik er maar 6 herhaalde opnames er in kan zetten bij de vijfde herhaalde opname krijg ik de melding met die fout code terwijl ik er nog wel 44 herhaalde opnames over zo moeten hebben. Daarom ben ik al de gehele tijd mee bezig hier op het forum en de klantenservice dat ik maar maximaal 6 herhaalde opnames er in kan zetten.

Ik heb er een foto bij gedaan zodat je kan zien wat er ingepland staat. Misschien maakt dit het wat duidelijker.

Daar wil ik graag een oplossing voor.

 

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Dank voor de screenshot, die is inderdaad verhelderend. Naar aanleiding van jullie meldingen zijn we er dieper ingedoken en we gaan dit verder onderzoeken. Ik heb een melding uitgezet bij ons TV team met jullie voorbeelden @Gijs50 @spookhut @Eddyvd. Zodra ik reactie heb van mijn collega's kom ik er bij jullie op terug. Bedankt voor de informatie zover! 

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Onze technische dienst is inmiddels bezig met het onderzoek en ze hebben twee specifieke vragen:

De eerste is hoeveel voltooide opnames jij hebt/ziet staan?
De tweede is of je een screenshot kan maken van de geplande opnames op je telefoon via de app?

Dit kunnen we dan vergelijken met de informatie die wij hier aan de achterkant hebben staan. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Brian het duurde even moest de app even installeren die gebruik ik niet. Maar wat schets mijn verbazing dat hier de geplande opnames die verwijderd zijn op het kastje nog staan. Volgens mij loopt de synchronisatie tussen de 2 systemen niet goed.

Als ik goed tel heb ik op de app 49 ingeplande opnames en op het kastje 6

En aantal voltooide opnames 34 stuks.

Hoop dat je nu genoeg informatie heb.

 

Hallo @Brian ik heb net zelf even getest door 4 ingeplande opnames weg te halen in de app en dan weer via de box een ingeplande opname doen. Dit werkt zoals het hoort geen melding. 

Hoop je hier mee voldoende geïnformeerd te hebben.

@spookhut @Eddyvd 

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Super, dank je daar kunnen mijn collega’s wat mee. Ik heb het weer doorgezet en kom er volgende week bij je op terug!

Graag gedaan.

Ik hoor het wel.

Alvast een fijn weekend 

Mvg,

Bert

Reputatie 2

Ik heb hetzelfde probleem. Ik vind het voor nu geen probleem om opnames via de app te verwijderen, maar hoe doe ik dit?? <edit> ik was te snel. Inmiddels gevonden en gelukt

Hi @Brian is er inmiddels wat bekend over dit probleem. Jij zou er op terug komen maar ik heb niks vernomen. Ben wel benieuwd of het opgelost is??

Mvg, Bert

Reputatie 7

Hi all en excuses voor de verlate reactie @Gijs50 We hebben het probleem inmiddels intern kunnen reproduceren en er wordt gewerkt aan een fix die we zo snel mogelijk uit gaan rollen. Ik heb geen exacte datum maar meestal is het binnen een week of 2/3.

Reageer