Beantwoord

Foutcode 133092 bij Cloud Opnemen

  • 22 December 2020
  • 39 reacties
  • 1204 Bekeken

Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Ook het vooruit spoelen van een opname loopt regelmatig vast. De box doet dan niks meer.

icon

Beste antwoord door Brian 16 February 2021, 15:55

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7

Hi all en excuses voor de verlate reactie @Gijs50 We hebben het probleem inmiddels intern kunnen reproduceren en er wordt gewerkt aan een fix die we zo snel mogelijk uit gaan rollen. Ik heb geen exacte datum maar meestal is het binnen een week of 2/3.

Hi @Brian is er inmiddels wat bekend over dit probleem. Jij zou er op terug komen maar ik heb niks vernomen. Ben wel benieuwd of het opgelost is??

Mvg, Bert

Reputatie 2

Ik heb hetzelfde probleem. Ik vind het voor nu geen probleem om opnames via de app te verwijderen, maar hoe doe ik dit?? <edit> ik was te snel. Inmiddels gevonden en gelukt

Graag gedaan.

Ik hoor het wel.

Alvast een fijn weekend 

Mvg,

Bert

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Super, dank je daar kunnen mijn collega’s wat mee. Ik heb het weer doorgezet en kom er volgende week bij je op terug!

Hallo @Brian ik heb net zelf even getest door 4 ingeplande opnames weg te halen in de app en dan weer via de box een ingeplande opname doen. Dit werkt zoals het hoort geen melding. 

Hoop je hier mee voldoende geïnformeerd te hebben.

@spookhut @Eddyvd 

Hoi @Brian het duurde even moest de app even installeren die gebruik ik niet. Maar wat schets mijn verbazing dat hier de geplande opnames die verwijderd zijn op het kastje nog staan. Volgens mij loopt de synchronisatie tussen de 2 systemen niet goed.

Als ik goed tel heb ik op de app 49 ingeplande opnames en op het kastje 6

En aantal voltooide opnames 34 stuks.

Hoop dat je nu genoeg informatie heb.

 

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Onze technische dienst is inmiddels bezig met het onderzoek en ze hebben twee specifieke vragen:

De eerste is hoeveel voltooide opnames jij hebt/ziet staan?
De tweede is of je een screenshot kan maken van de geplande opnames op je telefoon via de app?

Dit kunnen we dan vergelijken met de informatie die wij hier aan de achterkant hebben staan. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Dank voor de screenshot, die is inderdaad verhelderend. Naar aanleiding van jullie meldingen zijn we er dieper ingedoken en we gaan dit verder onderzoeken. Ik heb een melding uitgezet bij ons TV team met jullie voorbeelden @Gijs50 @spookhut @Eddyvd. Zodra ik reactie heb van mijn collega's kom ik er bij jullie op terug. Bedankt voor de informatie zover! 

Hi @Brian kijk dit kan ik begrijpen dat je daar een limiet aan doet. 50 herhaalde opnames tegelijk inplannen is ook ruim voldoende. Alleen het volgende probleem doet zich voor dat ik er maar 6 herhaalde opnames er in kan zetten bij de vijfde herhaalde opname krijg ik de melding met die fout code terwijl ik er nog wel 44 herhaalde opnames over zo moeten hebben. Daarom ben ik al de gehele tijd mee bezig hier op het forum en de klantenservice dat ik maar maximaal 6 herhaalde opnames er in kan zetten.

Ik heb er een foto bij gedaan zodat je kan zien wat er ingepland staat. Misschien maakt dit het wat duidelijker.

Daar wil ik graag een oplossing voor.

 

Reputatie 7

Hi all, dank voor de feedback. Ik merk dat ik niet helemaal duidelijk/volledig ben geweest, excuses daarvoor.

Met 50 opnames bedoelen we in dit geval 50 herhalende ingeplande opnames (zoals ook benoemd in de foutmelding). Je kan dus maximaal 50 opnames "tegelijk” inplannen. Dit staat los van het aantal uur dat je in totaal op kan nemen (200 uur). Bijvoorbeeld een film van 2 uur lang die je vorige week op hebt genomen telt wel voor het totaal van 200 uur aan opnames maar niet voor de 50 opnames die je tegelijk in kan plannen omdat dit in het verleden ligt.

Ik heb onze website er op nagekeken en ik zie dat we het maximum van 50 geplande opnames inderdaad niet expliciet vermelden, er wordt gesproken over “meerdere opnames”. Dank voor de feedback hierin @Gijs50, deze ga ik doorspelen zodat we dit aan kunnen passen/duidelijker vermelden op de website.

Als jullie nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik beantwoord ze graag!

Hi @Gijs50 @spookhut Dankjewel voor jullie bericht! Deze melding heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijgen jullie deze melding nog steeds wanneer je het modem en de TV Box een powerflip hebt gegeven? En hebben jullie een indicatie vanaf wanneer dit probleem speelt? Ik probeer alles zo goed mogelijk in kaart te brengen, zodat we dit probleem gerichter kunnen oplossen. Hartelijk dank!


Demi wie neem je nu in de maling klachten zijn nu onderhand bekend 1 tip werk er aan los het op anders ben ik weg bij T-mobile

ik zit ook in het zelfde schuitje : Cloud melding 133092 +synchronisatie beeld geluid drama

alles zoals de mede klagers melden heb ik ook en ben ook al bezig vanaf 5 januari 2021

opname capaciteit is vol haha en synchronisatie beeld geluid drama hele avond kijken naar een slechte playbackshow talkshow niet om aan te zien

nieuw kastje ontvangen  elke week bellen en de zelfde smoes we gaan alles ff nalopen en conclusie nog altijd zelfde klacht sturen door naar monteur weer 7 dagen in de wacht en weer een uur aan de telefoon schande T-Mobile jullie nemen ons in de maling en is er antwoord op wat er aan de hand is nee

eerste melding 5 jan

tweede           11 jan

derde             13 jan

vierde            15 jan

vijfde              20 jan

en vandaag   27 jan

dit is al 6 uur an de lijn gehouden en nog geen resultaat

heb ook al wat reacties gelezen van een zekere BRAIN  advies LOS HET OP !!!

@Brian ik sluit mij hierbij aan. Het is anders voorgesteld dan dat het nu wordt geschets. 200 uur opname is geen 50 afleveringen.

Ben benieuwd of andere klanten hier ook mee te maken hebben. 

Je mag mij ook bellen voor overleg.

Hallo Brian. 

 

Daar ga ik dus niet mee akkoord.
Als wij thuis Big Brother herhaaldelijk opnemen.
En bijvoorbeeld liefde op het eerste gezicht plus nog een aantal van die programma's dan moet dat mogelijk zijn.
Ik heb genoeg cloud ruimte omdat alles wat we bekijken meteen weg gehaald wordt.
En dan moet het wel zo zijn dat we die programma's herhaaldelijk in kunnen plannen.
Ik heb destijds in de T-Mobile winkel naar gevraagd, was allemaal geen probleem.
En nu kan het niet?
Ik wil een seizoen in kunnen plannen en er verder geen omkijken naar hebben.
Lukt dit niet dan ben ik er klaar mee.
Bel mij anders om te overleggen.

@Brian Wat je nu verteld is leuk maar dat gaat niet op. Ik heb recht op 200 uur opnametijd en ik kan helemaal los gaan staat er vermeld bij het pakket opname. Er staat nergens dat ik maar 50 afleveringen kan inplannen, dus hier gaat iets fout. Graag de aantal van 50 maximale individuele opnames weg halen en daar in de plaats 200 uur dat is de grens. Is een beetje raar dat ik maar 4 series van 13 afleveringen kan opnemen. Hier betaal ik ook voor. Zie de tekst hier beneden.

Plan opnames in vanaf elk device en kijk ze ook terug op elk device. Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk. Opnames blijven beschikbaar tot wel 1 jaar. Dat zit dus wel snor. Skippen door een opname? Geen probleem met de doorspoelfunctie.

Kortom, Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.

Al dit moois heb je al voor slechts €5 per maand. Maandelijks opzegbaar.

Mvg,

Bert

 

Reputatie 7

Hi @spookhut @Gijs50 Ik heb inmiddels meer duidelijkheid: Bij geplande opnames wordt elke opname apart geteld. Dus stel je neemt elke week een aflevering van een serie op, dan telt elke opname als 1. Als je dus meerdere opnames voor een langere periode hebt gepland dan kan het zijn dat je deze foutmelding ziet. Je kan dus maximaal 50 individuele opnames tegelijkertijd ingepland hebben staan. Je kan een aantal opnames die verder in de toekomst liggen verwijderen om zo weer ruimte te maken voor nieuwe opnames.

Hallo Brian. 

Vannacht wakker geworden van knipperende lichtjes op het tv kastje. 

Ik denk dat er een update is geweest?

Vanmorgen alles van het stroom gehaald en opnieuw opgestart maar het heeft niets geholpen. 

Het opnemen werkt nog steeds niet. 

 

Nou ik ben benieuwd Bryan. 

 

Laat maar horen hoe of wat. 

 

Groetjes Erwin

Reputatie 7

Hi @spookhut @Gijs50 Bedankt voor jullie geduld. Ik heb jullie beide meldingen gebundeld en dit voorgelegd aan onze technische dienst. Ik houd het persoonlijk in de gaten en kom hier na het weekend bij jullie op terug! @spookhut Ik begrijp je frustratie gezien de geschiedenis maar ik wil hier nog 1 poging wagen. Mocht het niet lukken of het daarna nog steeds niet bevallen dan kijk ik graag met je naar wat eventuele andere opties zijn.

@Brian , ik heb ook alles geprobeerd maar helaas zonder resultaat  De foutmelding blijft terug komen. Had de hoop dat het opgelost was. Heb ook geen idee wat ik nog meer kan doen. Hoop dat dit snel wordt opgelost we zijn inmiddels een alweer een maand verder.

Mvg,

Gijs50

Hallo Brian. 

Heb alles net opnieuw opgestart maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. 

Ik zit hier al weken mee en kunnen nog steeds geen herhalende programmas opnemen. 

Eerlijk gezegd wil ik ontbinding van mijn contract. 

Ik heb al storingen sinds ik bij T-Mobile ben. 

Beeld geen geluid, geluid geen beeld. 

Opnames die vast lopen. 

Als je een opname stopt en weer start dan begint hij helemaal vooraan zodat je eerst een half uur verder moet spoelen. 

Opnames die wel in het overzicht staan als een opname maar wanneer je hem wil kijken staat er rechts onder 00.00/00.00

Niets opgenomen dus. 

Ik gooi het bijltje erbij neer, zoals ik al zei ik wil weg bij T-Mobile!!!

Ik hoop dat jij dat kunt regelen. 

 

Groetjes Erwin

 

 

Ik ga mijn best doen, kom hier nog op terug.

Klopt gisteren klantenservice gesproken.

Reputatie 7

@spookhut @Gijs50 We hebben gisteren aan het eind van de dag een nieuwe software update uitgebracht die we na het weekend uit gaan rollen. Je kan deze nu al binnen halen door de TV Box even een reset te geven volgens deze stappen. Zouden jullie deze update binnen willen halen en kijken of het probleem hiermee is verholpen? Als dit niet het geval is dan gaan we dit verder onderzoeken. @Gijs50 Ik zie dat een andere collega gisteren ook al met je heeft gesproken en er al een melding uit staat bij onze technische dienst. Ik hoor het graag!

@Sander @Demi hebben jullie al een oplossing voor dit probleem. We zijn inmiddels al bijna een maand verder en ik weet nog niks. @Brian heb jij misschien hier informatie over???

Reageer