Beantwoord

foutmelding

  • 6 May 2020
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Wij hebben gisteren via on demand een film gekocht en kregen daarbij een foutmelding. Wij zijn er vanuit gegaan dat er een storing of iets zou zijn. 
Nu willen wij vanavond alsnog de film gaan kijken maar krijgen helaas nog altijd een foutmelding. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2020, 17:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sanne0102 

Wat staat er precies in de foutmelding?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sanne0102, welkom op de Community, we zijn hier om elkaar te helpen aan oplossingen! 😁 Momenteel is er geen Video on Demand issue bekend. Wat voor foutmelding verschijnt er precies in beeld? Je kunt proberen de TV Box te resetten door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden en daarna weer in het stopcontact te pluggen. Werkt, behoudens On Demand, de box gewoon wel naar behoren verder? 

Geen zorgen, er zijn altijd oplossingen!

Reageer