Beantwoord

Foutmelding 632196

  • 6 January 2021
  • 11 reacties
  • 931 Bekeken

Krijg sinds enige tijd met grote regelmaat de foutmelding met nr. 632196; "Je kunt deze content niet bekijken op de huidige locatie". Ik kijk op mijn laptop, laatste Windows. Zowel op (bijgewerkte) Chrome als Firefox… En ik zit gewoon thuis.

icon

Beste antwoord door Boris 22 January 2021, 13:39

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo StephanSch,

Onlangs speelde ondergenoemde probleem. Door een ip adres uit een bepaalde range leek het dan dat je locatie in Belgie was, waardoor sommige programma's niet werkten. Wellicht heb je daar ook last van. Laat een moderator dit even nakijken. Ze reageren vanzelf op dit topic maar het kan even duren.

Mvg. Marcel

Hallo Marcel, dank je wel. Ik ben ook nog zoekende, want krijg helemaal niets meer te zien. Wsl ligt het aan de VPN die ik geïnstalleerd heb…. maar ik hoor het nog graag, voor de zekerheid. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @StephanSch, ik heb je lijn doorgemeten en jouw IP-adres valt niet in de range van de getroffen adressen. Welke VPN gebruik je? 

Ik gebruik surfshark

Reputatie 6
Badge +3

Ik gebruik surfshark

Is de VPN ook verbonden en naar welk land? Krijg je de melding ook als de VPN niet verbonden is? 

Ja, die is verbonden, met Nederlandse. Lijkt dat de melding uitsluitend komt met gebruik VPN...

Reputatie 7

Hi @StephanSch ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb de situatie nagelopen en zien overeenkomsten met onze eigen issues, die inmiddels zijn verholpen. Het lijkt erop dat het IP wat via de VPN wordt toegewezen een reeks is waarbij de locatie niet goed kan worden bepaald. Een issue met de Geo Data. Het handigst lijkt mij, om contact op te nemen met Surfshark en de situatie aan hun voor te leggen. Ik weet bijna zeker dat zij dit vanaf hun kant kunnen oppakken.

@Boris : zal ik doen & thx till now. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @StephanSch, top! Houd je ons op de hoogte wat betreft het antwoord van Surfshark? Thanks voor je medewerking. Stay safe!

Krijg deze melding ook in Engeland. TV Anywhere but not in the UK?

Reputatie 7

Hi @Jan d D, top dat je dit hier checkt! Ik geef je graag meer duidelijkheid. De App werkt in de volledige Europese Unie, Noorwegen, Ijsland en Liechtenstein. Engeland valt hier jammer genoeg niet onder inderdaad, sorry daarvoor. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan zeker weten! 💪

Reageer