Beantwoord

Foutmelding bij activeren Cloud Opnemen in My T-Mobile Thuis

  • 29 December 2020
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik zou graag Cloud Opnemen activeren maar krijg dan de melding  “Oeps! Hier ging iets mis.


Ik heb al 10 keer aan de telefoon gehangen en ze hebben al meerdere tickets aangemaakt voor de technische afdeling maar helaas ik kan nog steeds niet opnemen.

Nu heb ik al weken niets meer gehoord van T-Mobile

iemand nog tips/ideën?

 

Groet Davy

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 March 2021, 09:14

Bekijk origineel

5 reacties

@Jason @Brian @Boris 

Helaas het werkt nog steeds niet...

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Davy H , ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wil Cloud Opnemen! Ik heb gelijk gecheckt voor een update. Ik zie dat het incident voor dit probleem momenteel nog steeds openstaat en er nog geen oplossing is. Ik hoop dat hier snel verandering in komt! :fingers_crossed_tone2:

Ik had twee hd recorders waarmee ik prima kon opnemen, deze moest ik inleveren omdat ze storing veroorzaakten. Ik zou dan gewoon met “Cloud Opnemen” verder kunnen, maar helaas dus….

En ook een beetje jammer dat ik hier al zoveel tijd in heb moeten steken, wel vaak belooft dat ik teruggebeld zou worden maar dat is tot op heden niet gebeurd! :cry:

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Davy H, sorry voor het ongemak en de lange duur die dit probleem inmiddels met zich meebrengt. Ik heb meteen een nieuw herstelverzoek ingediend bij onze techneuten. Zo kan het wederom bij de ontwikkelaarsafdeling belanden en kunnen onze collega's aldaar het oplossen voor je. Ook ik beland aan mijn kant op een niet bestaande pagina waarbij deze melding verschijnt:

Omdat de ontwikkelaarsafdeling geen vaste verwerkingstijden hanteert, kan ik niet exact duiden wanneer het opgelost wordt, maar ik beloof er zoveel mogelijk vuur achter te zetten!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Davy H, het heeft veel tijd gekost om dit te herstellen, maar het is eindelijk gelukt! Sorry voor de lange wachttijd.

Kan ik Cloud Opnemen nu voor je activeren? Omdat dit een fout aan onze kant is geweest, zal ik meteen de eerste drie maanden voor je vergoeden, die compensatie van € 15,00 zal op een volgende rekening verrekend worden met jouw maandbedrag, mits jij natuurlijk nog gebruik wilt maken van Cloud Opnemen.

Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan zet ik het meteen in gang zodat je vanmiddag eindelijk kunt gaan opnemen.

Reageer