Beantwoord

Foutmelding tijdens Uitzending Gemist

  • 5 October 2017
  • 14 reacties
  • 887 Bekeken

Reputatie 3
Geregeld krijg ik een foutmelding met uitzending gemist.
Zijn daar oplossingen voor bekend? De volgende foutmelding verschijnt dan in beeld.

Error
Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft, later nog een keer..

In sommige gevallen kan ik nog uit het menu raken, maar geregeld is stroom eraf de enige oplossing.
icon

Beste antwoord door StefanT 10 October 2017, 13:05

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Hoi StefanT,

Daar zit je niet op te wachten natuurlijk;. Kun je na de herstart wel de aflevering bekijken? We hebben een topic gestart rondom de foutmeldingen die de TV Box kan geven. Deze staat hier ook bij. Dit is wel de lastigste, moet ik bekennen. Het heeft ermee te maken dat de bandbreedte waarschijnlijk te wensen overlaat. Daarom even een paar controlevragen:
1) Is de snelheid voor internet (bekabeld) wel in orde?
2) Hoe is de TV Box aangesloten op het modem? Is dit direct of zit hier een adapter, switch of verlengstukje tussen?

Hiermee krijgen we het hopelijk snel inzichtelijk.
Reputatie 3
Hoi Sander afgelopen vrijdag is een monteur van Guidion langs geweest en vast gesteld dat in huis alles goed was.
Voor de zekerheid een bus vervangen. Ik verwacht dat het programma nog niet helemaal geüpload was. Dat was in het verleden wel is een probleem.

Ik heb het gelukkig na donderdag avond niet meer ervaren.
Reputatie 3
Hey Sander

Het topic wat je af hebt gesloten, is het geen wat er zich voor deed na het bezoek.
Dit voor het bezoek. Kortom de TV dienst kan nog geoptimaliseerd worden.
Reputatie 3
Hoi Sander

Gisteravond was bij bepaalde uitzendingen (live) het beeld aan het dansen.
Is er al iets bekend uit het onderzoek hoe het opgelost kan worden.
Mogelijk vervangen tv boxen of een technische oplossing aan jullie zeide?
Reputatie 7
Hoi StefanT, ik kijk graag even bij jouw abonnement en wat de monteur aan ons heeft teruggekoppeld. Ik denk dat dit verhelderend werkt. Dansend beeld is natuurlijk niet de bedoeling.

Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?
Reputatie 3
Hoi Sander,

Hierover heb ik inmiddels weer contact gehad met de klantenservice.
T-Mobile heeft samen met KPN de lijn nagemeten en geen vreemde zaken geconstateerd.
Daarom willen ze weer een afspraak maken met Guidion voor het vervangen van het modem en de bekabeling nogmaals te controleren.
Dit zijn controles die bij de vorige storingen al eerder zijn gedaan, echter was al snel geconstateerd probleem zit niet in huis en hoeft daarom niet vervangen te worden.

Omdat Guidion in mijn regio niet in het weekend of avond werkt, moet ik nog een afspraak met ze plannen.
Echter verwacht ik niet dat daar de oplossing uit zal komen.
Je collega gaf de laatste keer al aan wat wil je hiet liefste:
1) Probleem opgelost hebben
2) Contract vroegtijdig beëindigen.

Ik probeer een dezer dagen met Guidion een moment te vinden dat ik thuis kan werken.
Zodat ze nogmaals langs kunnen komen.
Reputatie 7
Poe, wat een puzzel wordt het! Houd je mij op de hoogte?
Reputatie 3
Morgen komt de monteur opnieuw, ben benieuwd.
Maar wat ik eerder zei ik heb het idee dat het probleem niet in huis zit.
Reputatie 3
Vandaag heeft de monteur het modem vervangen.
Tot het vervangen vandaag geen storing gehad.
Modem vervangen na kwartier weer hetzelfde probleem.
Momenteel is er wederom een ticket aangemaakt voor de backoffice.
Heb jij voor mij het directe nummer van de backoffice, stond zoals gewoonlijk weer bijna een uur in de wacht.
Terwijl Guidion binnen een paar minuten een collega aan de telefoon had voor een MAC adres release.
In zovere is mijn voorgevoel bevestigd probleem zit niet in huis, het enige wat in huis nog vervangen kan worden zijn de Vodafone TV ontvangers.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de backoffice uitzich zelf contact opneemt.
Heb er iedere keer in het verleden zelf nog achteraan moeten bellen. :S
Van mij mogen er best nieuwe TV boxen opgestuurd worden, of een andere oplossing die wel werkt. Ben er momenteel een beetje klaar mee.
Reputatie 3
Zou het bandje bij de klantenservice aangepast kunnen worden.
De 5 minuten langer dan wat u van ons gewend bent is niet representatief.
Als er binnen een uur wordt opgenomen is mijn ervaring de afgelopen maanden moet je al erg blij zijn!
Dus behoorlijk frustrerend dat ze dan zeggen 5 minuten
Reputatie 3
Een puntje is opgelost, T-Mobile belt ook terug met technische storingen!

Nadeel zou binnen 48 uur terug gebeld of geïnformeerd worden over de vervolgstappen, exclusief weekend.
Dit is zoals 'te verwachten' niet gebeurd. Wanneer wordt er een update gegeven!
Reputatie 7
Hi Stefan, ik zie dat je inmiddels ook al telefonisch contact op hebt genomen en dat het probleem zich na het vertrek van de monteur weer voor heeft gedaan. Erg jammer dat het probleem nog niet verholpen is ondanks al onze inspanningen! Als het probleem zich voordoet op beide TV-Boxen dan is deze omwisselen denk ik niet de oplossing. We komen zéér binnenkort met een grote update voor de TV-Box, hopelijk verhelpt dit probleem definitief. Zo niet laat het ons dan zeker weten!
Reputatie 3
Hallo Brian, je collega kon me niets meer vertellen.
Wel fijn dat het terugbellen bij onder bemanning is toegevoegd.
Maar ja helaas werd het gesprek verbroken voordat ik een eenduidig antwoord had.
De klantenservice lijkt gebruik te maken van een uitvraagscript, zodat je in houdelijk niet echt verder komt.

Wil graag concreet weten wat de vervolgstappen zijn voor de dienst stabiel te krijgen.
Ik had vooraf al zoiets laat de monteur maar nogmaals komen, maar zoals eerder vast gesteld zou het probleem niet in huis zitten.
Reputatie 7
Hi StefanT, je hebt je vraag op meerdere plekken gesteld, ik heb je zojuist van antwoord voorzien in het andere topic dat je aan hebt gemaakt, ik hoor graag van je!

Reageer