Beantwoord

Foutmelding TV: Error! Er heeft zich een voorgedaan tijdens het afspelen

  • 14 February 2021
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb sinds meer dan een week dat zenders een foutmelding geven.

En het worden er steeds meer.

Was het eerst alleen CI en History Channel.

Nu zijn er sinds een week problemen met het premiumpakker Erotiek.

En vanaf eergisteren BBC1 en vandaag BBC2

Het lijstje niet werkende zenders:

History Channel CI BBC1 BBC2 NPO Zeppelin Extra 192TV BBC World News Al Jazeera NPO POLITIEK HORSE EN Country TV ShortTV HD NPO 2 Extra Das Erste ARD ZDF HD WDR NH TV West Omrop Fryslân Tv noord Rtv Drenthe Tv Oost Omroep Flevoland tv Regio TV Utrecht TV Gelderland TV Rijnmond Omroep Zeeland Omroep Brabant L1 TV Dorcel Meiden van Holland Hard Dusk Passie XL RTV Elburg ZO!34 RTV Horizon Omroep Best TV Aalsmeer

 

Ik heb al melding gemaakt via telefoon en chat, maar vraag me af of het probleem groter is dan alleen hier.

 

En AUB niet aankomen met een link naar een pagina. Ik heb telefonisch en via de website alle opties al doorlopen om het op te lossen.

 

icon

Beste antwoord door Boris 17 February 2021, 14:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Serafien, welkom op de Community!

Mijn collega van de Klantenservice heeft het voor je kunnen oplossen, zie ik: dat is fijn. Mocht je nog eens ergens tegenaan lopen, laat het dan zeker weten. We helpen en denken graag zo goed mogelijk mee.

Stay safe en een prachtige week toegewenst! 

Ik heb dezelfde storing. Soms is deze een paar uur weg, maar komt ook weer terug.  Modem en media apparaat van de stroom gehad: geen resultaat.

De technische dienst is al bezig met mijn casus.

Er zijn verschillende fouten waargenomen bij mij.

Ik heb nog niets van ze vernomen, maar ik ga er vanuit dat er hard gewerkt wordt om dit op te lossen.

Maar complimenten voor alle diensten van T-Mobile om mee te willen kijken en helpen.

 

Ik heb je een PM verzonden met mijn gegevens mocht je de zaak willen inzien

 

Reputatie 7

Hi @JohanKi ,

Ik kijk graag met je mee naar de situatie en de TV Box! Om dit te kunnen doen, heb ik toegang nodig tot jouw account. Met de opgegeven gegevens op de Community, lukt het mij niet om hierbij te komen. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan kan ik kijken wat er al gedaan is en je mogelijk verder helpen. Ik hoor het graag van je! 

Reageer