Beantwoord

FOX Sports 2 en 3 verdwenen

  • 26 January 2020
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi! 

 

Gister een nieuwe tv kast ontvangen omdat we vaak storingen en problemen hadden met onze oude. Nu sluiten we alles net aan en werkt alles naar behoren, willen we fox 2 en 3 bekijken, zijn ze opeens weg. Gister waren ze er nog en de service staat ook gewoon aan daar betalen we voor. Ze horen te zitten op zender 151 en 152. Iemand een idee? 

 

Groetjes Manon

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 January 2020, 11:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6

Hoi @Hlms het lijkt erop dat het premium pakket niet actief is.

 

Je kan wachten op een reactie van webcare, wat 24/48 uur kan duren. De reacties gaan op volgorde van binnenkomst, of je kan beter in jouw geval, even bellen met de klantenservice. Dit wordt dan wel pas morgen helaas. Je kunt ze bereiken op: 

0800-0092

ma-za van 7 tot 22 uur en Zon en feestdagen van 9 tot 18 uur.

Ha! Thanks. Zo ver wad ik wel. Alleen het Premium pakket staat volgens mijn gegevens wel aan, als ik inlog. Beetje gek ook gister nog gewoon wel, vandaag opeens niet meer..

 

Morgen bellen. Thanks

Reputatie 6

Heb je de ontvanger al eens gereset om te kijken of dit helpt?

Ja hij is net nieuw en dus helemaal nieuw geïnstalleerd. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hlms,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik vermoed dat de ontvanger een reset van de gebruikersinterface nodig heeft. Hieronder lees je hoe je dit doet. Daarnaast kun je het modem zo’n 20 seconden van de stroom halen (stekker uit stopcontact, dus niet aan/uit-knopje). Dit zou het moeten verhelpen. Laat ons weten of het gelukt is, niemand wil voetbal missen! Ik begrijp je frustratie. :wink:

 

Voer een herstart gebruikersinterface uit. Helpt dit?

 

► Hoe doe ik dat?

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

 

Mocht ook dit niet werken, stuur me dan jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een PM. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen op afstand. Geen zorgen, er zijn altijd oplossingen! 

 

Hey hoi! 

 

Had ondertussen gebeld en al deze bovenstaande uitgevoerd. Nog steeds helaas hetzelfde. Nu in afwachting van reactie want ze hebben hem doorgezet ergens andere afdeling ofzo? 

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +16

@Hlms Aah, goed dat je zo proactief gehandeld hebt door de klantenservice te bellen! Zij hebben het dan doorgezet naar de technische dienst. Onze techneuten zullen je een oplossing bieden en pakken dit verder op. Zij hebben momenteel een maximale doorlooptijd van 3 tot 6 werkdagen. Geen zorgen, het wordt vast snel opgelost voor je. Dan kun je straks weer ongestoord genieten van voetbal (hopelijk net op tijd voor de kraker van zondag)!

Reageer