Beantwoord

Fox Sports Compleet ?

  • 5 April 2018
  • 2 reacties
  • 433 Bekeken

Goedemiddag ,

Tot mijn verbazing zie ik dat ik zonder dat ik het weet een Fox Sports Compleet abonnement heb ?
Deze staat aan sinds 01 -08 -2017 .
Vanmorgen dit besproken met een dame . Die geeft mij aan dat het niet terug te vinden is .
Ik heb een Abonnement afgesloten met voor Fox Sport Eredivisie van € 7,50 en betaal vanaf 01 -08 -2017 € 12,50 . :?
icon

Beste antwoord door Brian 11 April 2018, 10:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi corruwaard, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie dat je in 2015 inderdaad Fox Sports Eredivisie hebt besteld. Heb je deze in de tussentijd ooit een keer aangepast naar Fox Sports Compleet? Ik zie die wijziging zelf ook niet terug in het systeem. Ik ga verder uitzoeken wat hier is gebeurd en ik kom er bij je op terug!
Reputatie 7
Hi corruwaard, ik heb mijn mooiste Sherlock outfit aangetrokken en uitgepluisd hoe het zit!

Bij het aangaan van je abonnement in 2015 heb je gekozen voor Fox Sports Eredivisie, dit was toen één pakket en er werd dus geen onderscheid gemaakt tussen 'Eredivisie' en 'Compleet'. De maandelijkse kosten hiervoor waren € 17,50 per maand.

In augustus 2016 is Fox Sports Eredivisie veranderd naar Fox Sports Compleet en is de prijs verlaagd naar € 12,50 per maand. Ik heb je oude facturen er bij gepakt en op je factuur van augustus 2016 zie je voor het eerst Fox Sports compleet staan voor de nieuwe prijs van € 12,50 in plaats van Fox Sports Eredivisie voor € 17,50.

In augustus 2017 is het pakket wéér veranderd en is er een splitsing gemaakt naar Fox Sports Eredivisie voor € 7,50 met minder kanalen en Fox Sports Compleet voor € 12,50 met de kanalen waar jij al gebruik van maakte. Je pakket is inhoudelijk dus nooit veranderd en is in augustus 2016 zelfs € 5,- goedkoper geworden. Alleen de naam is toen veranderd en in 2017 is er een nieuwe goedkopere Fox Sports variant bijgekomen die, enigszins verwarrend, dezelfde naam heeft als jouw oorspronkelijke pakket uit 2015.

Ik hoop dat ik je zo van meer duidelijkheid heb kunnen voorzien. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer