Beantwoord

FOX Sports Eredivisie bestellingstatus blijft hangen op: in aanvraag

  • 11 December 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Ik ben sinds 8dec jl overgestapt naar T-Mobile en heb ook Fox sport Eredivisie erbij besteld. Deze blijft op aanvraag staan. Ik heb alles al geprobeerd, modem herstart geeft geen resultaat. Kan iemand me vertellen hoe dit opgelost kan worden?  Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 15 December 2020, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Wel vreemd meestal moet dat meteen werken zo had ik zelf onlangs een abonnement genomen op Ziggo sport en het werkte al na een klein kwartiertje, had de STB een keer herstart via het menu en toen werkte het al.

Bedankt voor de reactie. Ik heb al meerdere keren herstart maar tot nu toe resultaat.

Probeer ook de klantenservice te bereiken maar dat is niet te doen helaas. Morgen maar langs de winkel...

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Monique1883v , Gelukkig kan je ook met al je vragen hier op de Community terecht! Binnen 1 uur zou het zenderpakket uiterlijk zichtbaar moeten zijn wanneer je deze besteld hebt. Ik heb het abonnement erbij gepakt en ik zie dat FOX Sports Eredivisie inmiddels bij jou actief staat. Als het goed is, kan je nu dan ook naar deze zender kijken. Mocht je toch nog tegen problemen aan lopen, dan zijn we hier utieraard om je verder te helpen! 

Reageer