Beantwoord

FOX Sports Eredivisie uitzetten: vervalt dan voordeel T-mobile Thuis en Mobiel?

  • 12 January 2018
  • 3 reacties
  • 438 Bekeken

T-Mobile biedt klanten die thuis en mobiel abonnement hebben gratis FOX sports eredivisie aan. Maar voor wie voetbal totaal onbelangrijk is, is dat maar een hele magere deal. Ik kijk er niet naar en zal er ook nooit naar kijken. Maar stel dat ik Fox Sports eredivisie uit zet, vervalt dan ook die 2,50 euro actiekorting op het TV pakket ?

Mijn advies: geef mensen die zowel mobiele klant als vaste klant zijn een korting naar eigen keuze. Waarbij klanten die niet op voetbal zitten te wachten een hogere korting in geld kunnen krijgen. Of maandelijks sneller sparen met punten. Er zijn zoveel meer mogelijkheden dan alleen die eredivisiezender subsidiëren...
icon

Beste antwoord door Sterre 15 January 2018, 12:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Rene.W!

Begrijpelijke vraag, ik ben zelf ook geen voetbalfan dus ik zou er zelf ook niet naar kijken. Voordeel is: dat hoeft ook niet! Het zit in je pakket, maar omdat je ook Mobiel-klant bij ons bent, is het gratis en natuurlijk kun je ervoor kiezen hier niet naar te kijken. Je kunt het ook uitzetten, je behoudt dan gewoon je € 2,50 korting per maand. Bedankt voor je advies, en zoals @Johnnystardust aangeeft kun je in dat genoemde topic je ideeën kwijt. Hier kijken we nog steeds naar en we nemen dit mee in onze productverbeteringen!
Reputatie 1
T-Mobile biedt klanten die thuis en mobiel abonnement hebben gratis FOX sports eredivisie aan. Maar voor wie voetbal totaal onbelangrijk is, is dat maar een hele magere deal. Ik kijk er niet naar en zal er ook nooit naar kijken. Maar stel dat ik Fox Sports eredivisie uit zet, vervalt dan ook die 2,50 euro actiekorting op het TV pakket ?

Mijn advies: geef mensen die zowel mobiele klant als vaste klant zijn een korting naar eigen keuze. Waarbij klanten die niet op voetbal zitten te wachten een hogere korting in geld kunnen krijgen. Of maandelijks sneller sparen met punten. Er zijn zoveel meer mogelijkheden dan alleen die eredivisiezender subsidiëren...


Ik weet niet of feedback nog wordt meegewogen, maar in onderstaand topic wordt gepeild of er (meer) interesse is in andere keuzes. Wellicht dat je daar je mening nog kenbaar kan maken.

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/mobiel-thuis-voordeel-extra-keuze-284228
Reputatie 7
Hallo Rene,

Dit pakket is helaas op dit moment de standaard. zoals ook in andere topics word beschreven zijn ze momenteel aan het kijken om dit te veranderen door de klant een keuze te laten maken voor een pakket. Het is dus nog even afwachten wanneer dit word doorgevoerd. ik verwacht alleen niet dat er een optie komt voor extra korting.

Reageer