FOX Sports GO is nu ESPN: bekijk alle topwedstrijden op je PC, tablet & smartphone

  • 6 February 2017
  • 19 reacties
  • 42202 Bekeken
FOX Sports GO is nu ESPN: bekijk alle topwedstrijden op je PC, tablet & smartphone
Reputatie 7

Ook FOX Sports GO is beschikbaar bij T-Mobile Thuis!

[Update 06-04-2021]

Onderhand is de informatie in dit topic verouderd. Zo is Fox Sports begin 2021 ESPN geworden. Je hoeft met het nieuwe TV Anywhere geen aparte app meer te gebruiken - je kunt de ESPN kanalen nu ook terugvinden in onze eigen app! Wil jij nog meer ins en outs lezen over de switch van Fox Sports naar ESPN? Lees dan dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-fox-sports-wordt-espn-per-1-januari-2021-328211.

 

Wat heb ik nodig?
• Het FOX Sports compleet pakket of FOX Sports Eredivisie bij T-Mobile Thuis
• Een FOX Sports account
• Je koppelcode (dit is je 10-cijferige TV-klantnummer die je vindt in My T-Mobile Thuis of in het TV menu)
• De FOX Sports GO app

Hoe maak ik een FOX Sports account aan?

Stap 1 – Activeren of Inloggen:
• Ga naar http://www.foxsports.nl/ en klik rechtsbovenaan op ‘Log in’
• Je krijgt dan twee opties:
• Activeren: Indien je nog geen FOX Sports Account hebt, kies je ‘Activeren’ •Selecteer ‘T-Mobile Thuis’ als aanbieder en klik op ‘verder’
• Inloggen: Dit gebruik je als je al een account hebt. Zie het kopje hieronder.

c6029e36-8924-4b73-9f03-23b3166e8969.png

 


Stap 2 – TV-klantnummer invoeren:
• Er wordt vervolgens om een koppelcode gevraagd. Voer hier je TV-klantnummer in (10-cijferige code). Heb je deze niet meer, dan is deze eenvoudig op te vragen via My T-Mobile Thuis:
• Klik op ‘Koppel jouw account’

 

4da306ed-6c03-4ff3-a89c-480bc6ede435.png

 


Stap 3 – Nieuw account aanmaken:
• Klik in het volgende scherm op ‘Nieuw account’

 

0c16784d-f167-4535-8d84-d28498172303.png

 


• Voer vervolgens alle verplichte velden in en geef akkoord op de voorwaarden. Klik vervolgens op ‘verder’

 

7d9a64a0-34cf-4e07-bb5a-ce1adeb84d45.png

 


Stap 4 – bevestig je registratie:
• Fox Sports zal je een e-mail sturen om te bevestigen.

 

27fc17c7-f7c0-464c-85b8-3fe23340da54.png


• Klik in de e-mail op de meegestuurde link.

05ce6c07-16e7-41d0-a2ae-d73262b8f6ce.png


• Je account registratie is nu bevestigd. FOX Sports stuurt je een e-mail ter bevestiging.

d5afaa41-e0ca-428d-bdcb-54a43df4c5b0.png


• Als je meerdere apparaten hebt waar je FOX Sports op wilt kijken, dien je daar eerst in te loggen met je nieuwe account.


Ik heb al een account. Hoe koppel ik die aan T-Mobile Thuis?

Indien je al een bestaand FOX Sports GO account hebt, dan kun je eenvoudig je account koppelen aan je T-Mobile Thuis abonnement:

• Ga naar http://www.foxsports.nl/ en klik op ‘Log in’
• Log vervolgens met je e-mailadres en wachtwoord in
• Klik vervolgens rechts bovenin op je accountnaam en kies ‘Account’
• Klik vervolgens in het linkermenu op ‘Activeren’ en vervolgens op ‘wijzig TV-aanbieder’
• Selecteer in het overzicht ‘T-Mobile Thuis’ als aanbieder
• Voer vervolgens je TV-klantnummer in als koppelcode. Heb je je TV-klantnummer niet meer? Dan is deze eenvoudig op te vragen via My T-Mobile Thuis.
• Klik tenslotte op ‘Koppel jouw account’
• Je FOX Sports GO account is nu gekoppeld aan je T-Mobile Thuis abonnement

Je kunt direct verder gebruiken maken van FOX Sports GO op alle, reeds gekoppelde, apparaten.

07fc82e9-445d-4b28-ad73-1f187eb9c257.png


Frequently Asked Questions
•Hoe vraag ik het zenderpakket FOX Sports aan?

Je kunt heel gemakkelijk zelf direct een zenderpakket activeren via My T-Mobile Thuis. Log in en zet daarna FOX Sport Eredivisie of FOX Sports Compleet aan op My T-Mobile Thuis.


• Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor My T-Mobile Thuis, wat nu?

Klik op 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dat niet, kijk dan hier voor meer uitleg.


• Waar kan ik mijn T-Mobile Thuis TV-klantnummer vinden?

Deze vind je eenvoudig terug in My T-Mobile Thuis. Je kunt je TV-klantnummer ook in je TV menu terugvinden.


•Op hoeveel apparaten kan ik tegelijk FOX Sports GO gebruiken?

Klanten kunnen op maximaal drie apparaten gelijktijdig kijken via één internetaansluiting (IP-adres) in Nederland. Gelijktijdig kijken op twee of meer locaties (IP-adressen) is niet mogelijk.


•Op welke apparaten kan ik FOX Sports GO gebruiken?

PC of Laptop
FOX Sports GO is te gebruiken op PC of laptop via http://live.foxsports.nl/. Rechtsbovenin kan je via ‘Log in’ inloggen met jouw FOX Sports GO account.
Apps voor Smartphone en Tablets
De applicatie voor smartphones en tablets is te downloaden via onderstaande links:
Voor je Android toestel
Voor je Apple toestel
Na downloaden van de app kan je met jouw FOX Sports GO account inloggen.
Overige apparaten
Via de website van FOX Sports kunnen klanten de volgende apparaten activeren voor gebruik van hun FOX Sports GO account: Samsung Smart TV, XBOX, Philips Smart TV en Apple TV. Hier log je weer eerst in met je FOX Sports account en daarna kan je onder de optie ‘activeren’ bovenstaande apparaten activeren.


•Help! FOX Sports GO werkt niet. Wat nu?

T-Mobile Thuis biedt alléén ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van het FOX Sports compleet TV-pakket. Verdere ondersteuning van FOX Sports GO verloopt via FOX Sports zelf:
Telefonisch: 0909 - 0101 (€0,10 p/m)
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00
Weekend: 10:00 - 21:00
Per e-mail: klantenservice@foxsports.nl

 


Kom je er niet uit, laat hem mij weten en plaats hier je reactie!

 

0b1e0cee-6a5b-4892-a99f-1732feeb232a_thumb.png

 


19 reacties

Reputatie 2
Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om bij alleen een tv pakket waar Fox Sports kanaal 1 zit inbegrepen (zonder Fox Sports Compleet) om een koppeling te maken met Fox Sports Go, zodat je daar ook kanaal 1 kunt bekijken?

Kun je Fox Sports kanaal 1 wel bekijken in TV Anywhere als je geen Fox Sports Compleet abonnement hebt?

Ik zit er namelijk over na te denken om mijn abonnement om te zetten naar Alles in 1.
Reputatie 2
Volgens mij heb ik het al gevonden, en zit alleen Fox Sports 1 in de TV Anywhere app volgens het zenderoverzicht, de andere kanalen niet ook al heb je Fox Sports Compleet. En je hebt Fox Sports Compleet nodig om te kunnen koppelen aan Go.
Reputatie 7

Hey 05alexander92,

Scherp, je hebt het al gevonden! Voor de duidelijkheid:
 

  • FOX Sports 1 zit in je basispakket. Deze zender is ook te zien via de TV app TV Anywhere. Zie ook onze zenderlijst.
  • Als je FOX Sports compleet hebt (à € 12,50 per maand), dan blijft alleen FOX 1 beschikbaar in TV Anywhere. Wil je de andere kanalen ook mobiel bekijken? Dan kun je dat via de FOX Sports GO app bekijken. Uitleg hiervoor staat hierboven beschreven. ;)


@alexander, begrijp ik dat je nu een 'internet-only' abonnement hebt? Erg leuk om eens uit te proberen met de TV Box. Je kunt je geen buil vallen, want het is maandelijks opzegbaar. We zijn erg trots op de kwaliteit van onze streams, dus ik ben benieuwd of je de stap neemt. Mocht je nog iets willen weten, let me know!

Reputatie 2
Hallo Sander,

Sorry voor de late reactie. Ik heb nu inderdaad een internet only abonnement. Ik heb laatst contact gehad met de klantenservice en die gaven aan dat het mogelijk was om mijn abonnement met een jaar te verlengen tegen dezelfde actie als voor nieuwe klanten momenteel geldt. Dat leek me wel wat, overstappen naar Alles in 1 voor 21 euro per maand de eerste 6 maanden. Echter werd ik daarna doorverbonden met de afdeling die dit kon regelen en toen was dit helaas niet meer mogelijk. Enkel de eerste 6 maanden voor 31 euro per maand was toen een optie. Dus heb nog even overgeslagen. Klopt dat? Ik zou zo mijn abonnement met een jaar verlengen als dezelfde actie geldt als voor nieuwe klanten. Ik begreep dat per 16 augustus Fox Sports Eredivisie voor 7,50 per maand beschikbaar komt, deze zou ik ook meteen erbij nemen. Maar met een Internet Only abonnement gaat dat natuurlijk niet en Fox Sports Go is niet los verkrijgbaar helaas.
Reputatie 7
Hey 05alexander92,

Dat is inderdaad iemand blij maken met een dode mus! De actie die we voor nieuwe klanten hebben, bieden we niet voor klanten die willen verlengen. Het idee is dat we in het tweede jaar een aanbod bieden dat specifieker ingaat op het bestaande abonnement en wensen van de klant. De drempel bij nieuwe klanten wordt natuurlijk zo laag mogelijk gemaakt, dus die is niet te herhalen bij verlenging.

Het klopt wel dat er een nieuwe aanbieding komt met FOX Sports. Je kunt dan voor een lager maandbedrag specifiek de eredivisie kanalen kiezen. Als je echter speciaal hiervoor ook het TV abonnement moet nemen, is de prijs wellicht wat hoog.

Succes met de (leuke) keuzes!
Reputatie 7
Alle klanten die een abonnement hebben bij T-Mobile voor zowel hun Mobiel als Thuis krijgen in het combivoordeel FOX Sports Eredivisie gratis! Zij kunnen dan natuurlijk ook gratis gebruik maken van de GO app!
Ik heb sinds vandaag naast T-Mobile thuis ook T-mobile mobiel. En wil nu graag mijn foxsport activeren. Maar als ik dat bij foxsport ga doen, dan herkent hij de klantcode niet.
Moet ik eerst nog wat doen, voordat het daar geaccepteerd wordt?
Reputatie 3
Ik heb sinds vandaag naast T-Mobile thuis ook T-mobile mobiel. En wil nu graag mijn foxsport activeren. Maar als ik dat bij foxsport ga doen, dan herkent hij de klantcode niet.
Moet ik eerst nog wat doen, voordat het daar geaccepteerd wordt?


Dit zal eerst door T-Mobile gecontroleerd worden. Indien akkoord, dan krijg je hier vanzelf bericht over.
Reputatie 7
Badge
Ik heb sinds vandaag naast T-Mobile thuis ook T-mobile mobiel. En wil nu graag mijn foxsport activeren. Maar als ik dat bij foxsport ga doen, dan herkent hij de klantcode niet.
Moet ik eerst nog wat doen, voordat het daar geaccepteerd wordt?


Heb je het Foxsports pakket al bij T-Mobile Thuis geactiveerd (dit kan via https://thuismy.t-mobile.nl/)? Zodra deze actief is, zal jouw TV-klantnummer meteen geaccepteerd moeten worden bij FOX Sports Go.
Vraagje...
Ik wil uitsluitend Internet afnemen van T-Mobile (en misschien ook nog vast bellen ivm nummerbehoud); kan ik ook dan gratis Fox Sports kijken, omdat ik nu al Mobiel abonnee ben bij T-Mobile? Ik krijg de indruk dat je ook interactieve TV móet afnemen maar die interactieve TV met aparte kastjes wil ik allemaal niet.
Kortom: het zou voor mij prima zijn om af en toe TV te kijken via de TV anywhere app en Eredivisie live via de de GO app van Fox Sports. Maar dan moet ik die GO app wel kunnen koppelen met mijn T Mobile Thuis koppelcode en daar lijk je dan weer Interactieve TV voor te moeten afnemen... Kortom: kan ik ook de TV anywhere app en GO app gebruiken wanneer je uitsluitend internet afneemt van T-Mobile Thuis (dus zonder Interactieve TV)?
Reputatie 6
Badge
Vraagje...
Ik wil uitsluitend Internet afnemen van T-Mobile (en misschien ook nog vast bellen ivm nummerbehoud); kan ik ook dan gratis Fox Sports kijken, omdat ik nu al Mobiel abonnee ben bij T-Mobile? Ik krijg de indruk dat je ook interactieve TV móet afnemen maar die interactieve TV met aparte kastjes wil ik allemaal niet.
Kortom: het zou voor mij prima zijn om af en toe TV te kijken via de TV anywhere app en Eredivisie live via de de GO app van Fox Sports. Maar dan moet ik die GO app wel kunnen koppelen met mijn T Mobile Thuis koppelcode en daar lijk je dan weer Interactieve TV voor te moeten afnemen... Kortom: kan ik ook de TV anywhere app en GO app gebruiken wanneer je uitsluitend internet afneemt van T-Mobile Thuis (dus zonder Interactieve TV)?


De tekst lijkt me het antwoord al te geven niet?

Het is dan eindelijk zover! T-Mobile biedt vanaf 5 oktober 2017 Mobiel + Thuis Voordeel voor onze klanten die zowel T-Mobile Thuis met TV als een particulier abonnement met T-Mobile mobiel hebben
.
Fox Sports kanaal 1 wordt al betaald door alle tv abonnees dmv een prijsverhoging van €1,50/€2,50 vorig jaar dus je krijgt er eigenlijk alleen de bijna nutteloze kanalen 3 en 5 bij.
Kan je eigenlijk wel TV Anywhere kijken zonder tv abo? Zo ja dan zit kanaal 1 daar ook op en zou je niet eens FS Go nodig hebben (voor de 'grote 3' en de meeste topwedstrijden iig).
Maar hier staat het antwoord daar op:
Wil je ook TV kijken op je tablet of smartphone? Bestel dan Internet en TV van T-Mobile Thuis en krijg gratis TV Anywhere erbij.
'en TV dus'.
Hallo, ik heb sinds een aantal maanden t-mobile thuis internet zonder bellen en tv dus. Maar toch zou ik graag Fox Sports Eredivisie willen afnemen om vervolgens de wedstrijden via de Fox Sports Go te bekijken.

Is er een mogelijkheid (nu of in de toekomst) om Fox Sports (Go) Eredivisie af te nemen zonder hiervoor mijn gehele pakket te upgraden (naar een met TV)?
Reputatie 7
Hallo woutervd,

Helaas is het alleen mogelijk om Fox Sports af te nemen met een TV pakket bij T-Mobile.
Rechtstreeks via Foxsports is het na lang zoeken wel mogelijk via deze link
En ook voor Ziggo sport ziggosport
Je kan dit dan alleen online zien.
Top! bedankt. Dan gaan we het zo proberen te regelen :)

Overigens, wanneer ik de fox sports link open met mijn fox sports account krijg ik een onderhoudspagina voor mn neus.

''FOX Sports GO is momenteel niet beschikbaar voor nieuwe klanten. FOX Sports abonnees met een tv-abonnement van FOX Sports kunnen wel gebruik maken van GO. Activeer daarvoor je tv-abonnement via jouw accountpagina.

Onze excuses voor eventueel ongemak"

Wanneer ik zonder ingelogd account de pagina bezoek wordt mij gevraagd in te loggen of n account te maken. Ik zal dan dus een nieuw account moeten maken met een ander email adres, want mijn account verwijderen werkt niet helemaal goed op fox sports 😉
Reputatie 7
Hey woutervd, dat is raar. Ik hoop niet dat je dan dubbel met betalen bij FOX voor twee accounts. Misschien kunnen ze je wel een nieuw wachtwoord geven, dat is de betere optie.

Voor de duidelijkheid: je kunt bij T-Mobile Thuis alleen FOX Sports (inclusief de GO app) zien als je een TV abonnement hebt.
Reputatie 3
Ik heb T-Mobile Thuis en gebruik de (nieuwe) Apple TV app als ik in het buitenland ben (zoals nu). Nu wil ik graag Fox Sports Eredivisie kijken hier als het seizoen weer begint maar alleen kanaal 1 zit in het pakket.

Nu begrijp ik dat ook indien je het Fox Sports Eredivisie pakket erbij neemt, nog steeds alleen kanaal 1 te bekijken is via de app.

Is het wel mogelijk om mijn account te koppelen en de overige zenders via de Fox Sports Go app (deze is er ook voor Apple TV) te bekijken? Is een Fox Sports Eredivisie pakket dan genoeg of moet ik het volledige Fox Sports pakket afnemen?
Reputatie 7
Hoi Patrix,

Wat lekker dat je in het buitenland zit. Is dat voor werk of ben je op vakantie? In welk land ben je nu?

Ik begrijp dat je alle wedstrijden op de voet wilt volgen. Met FOX Sports Eredivisie ontvang je kanaal 1, 3 en 5. Neem je FOX Sports Compleet krijg je kanaal 1 t/m 6. De kanalen kun je via de FOX Sports Go app kijken, welke je kunt gebruiken met jouw T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode. De app werkt ook in de EU. Of de Go app ook via Apple TV te kjiken is heb ik meteen voor je opgezocht. De website van FOX Sports meldt het volgende: "Je kunt FOX Sports op bijna alle recente pc’s, laptops, tablets en smartphones bekijken. Daarnaast zijn apps beschikbaar op tv-modellen (vanaf 2016) van Samsung en Philips Android en voor de Apple TV 4." Grote kans dus dat het op jouw TV werkt!

Mocht je nog vragen hebben over FOX Sports, of ik kan je helpen met het bestellen van een van de pakketten: laat het me gerust weten. Ik help je graag verder!
Ik probeer via de fox go app naar t mobile thuis te gaan alleen zie ik een wit beeld en wordt ik niet doorgestuurd naar de site van t mobile dus kan ik niet de koppelcode invullen via mijn mobiel
Reputatie 4
Hey @Angeel1971,

Dat klinkt gek. Geen zorgen, ik help je graag! Probeer de FOX Sports GO app opnieuw te installeren. Krijg je wel het inlogscherm te zien, maar wordt je niet omgeleid naar de T-Mobile Thuis website? Log dan in een andere internetbrowser in op je My T-Mobile Thuis omgeving. Je kunt je koppelcode (TV-klantnummer) hier vinden My T-Mobile Thuis > Instellingen.

Reageer