Beantwoord

Fox zenders

  • 9 April 2019
  • 6 reacties
  • 925 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
  • is een legendarische user
  • 1809 reacties
Ik las zojuist onderstaand bericht op Totaal tv, mag er toch wel vanuit gaan dat dit niet geldt voor T-Mobile thuis, in mijn optiek gaat dit KPN klanten kosten?
https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-haalt-zenders-fox-uit-aanbod/
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 9 April 2019, 21:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge
@BeMu deze zenders blijven gewoon bij T-Mobile Thuis beschikbaar. Mocht ik iets anders horen, dan zal ik het zeker melden. Voorlopig geen zorgen dus 😉

En KPN-klanten zijn natuurlijk bij ons van harte welkom!
Ik ben dus 1 van die KPN overstappers maar "voorlopig" is een rekbaar begrip. Klopt het dat T-mobile zijn zenders afneemt van KPN Wholesale?
Reputatie 7
Badge +1
T-Mobile neemt zenders voor DSL en glasvezel (wba gebieden) af van KPN wholesale voor wat het ODF betreft durf ik het niet te zeggen, bij ODF heeft T-Mobile haar eigen apparatuur in de wijkkast dit betekent sneller internet max 750mb i.p.v. 500 bij KPN wholesale.

Helaas is in mijn woonplaats alleen glasvezel op wba beschikbaar, het geen inhoud dat de tv streams via glasvezel iets minder van kwaliteit zijn dan bij ODF dat bij KPN de Fox zenders verdwijnen betekent niet dat ze bij andere providers verdwijnen, dat zou betekenen ook bij OXXYO of NLE e.a. die 1 op 1 de paketten van KPN overnemen, wel een stuk goedkoper dan bij KPN.

Logischer wijze doet T-Mobile haar eigen onderhandelingen bij de content-aanbieders staat KPN hier geheel buiten, stel dat T-Mobile wel een overeenkomst bereikt met Fox (Disney) dan moet KPN deze gewoon doorgeven op wba, je contract bij je provider bepaald wat je kan zien.
Dank je wel BeMU voor deze uitgebreide reactie.
Voor zover bekend verliest NLE ook de FOX zenders, die zijn reseller van de KPN itv,
of bij Oxxio hetzelfde gebeurt weet ik zo niet, ze hebben wel itv van KPN.
Dank je voor de reactie

Reageer