Beantwoord

Geen antwoorden op mijn vragen gekregen

  • 28 December 2017
  • 5 reacties
  • 216 Bekeken

Ben op het forum gegaan omdat ik dacht wel antwoorden te krijgen op mijn vragen die ik telefonisch niet krijg.
Zo weet ik nog steeds niet waarom ik meer programma's tegelijkertijd kan opnemen ? bij het aangaan van glasvezel abonnement werd verteld was geen probleem. heb gezegd dat ik hetzelfde wilde als bij mijn vorige profider ( telfort)
nu kwam ik er achter dat ik geen tv op mijn laptop kan kijken weer iets wat ik wel had maar bij jullie niet.
Kan nog wel even doorgaan maar ja wacht eerst wel of ik wel antwoord krijg.

voor een maand terug wat geplaats wat iets voor de moderators was om te antwoorden maar geen antwoord bel ik klantenservice werd mij aangeraden op het forum dit soort vragen te stellen.

Voor mij steeds duidelijker wordt het service ver te zoeken als het kon stapte ik vandaag nog over naar telfort weer nooit problemen gehad goede service dan maar ietsje duurder
icon

Beste antwoord door Sterre 29 December 2017, 10:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo danjo,

Allereerst mijn oprechte excuses dat je nog geen antwoord hebt gekregen! Ik heb geen idee wat er mis is gegaan, jouw andere bericht is op een of andere manier langs ons heen geglipt, maar zeker niet expres. Ik help je graag snel verder.

Met de Interactieve TV Box met harddiskrecorder kun je tot twee programma's tegelijk opnemen, als je gebruikmaakt van glasvezel internet. Lukt het bij jou om twee programma's tegelijkertijd op te nemen?

Via onze TV Anywhere App kun je overal gratis TV-kijken! Als je tenminste ook TV in je abonnement hebt zitten, en dat heb jij gelukkig. De app kun je downloaden op je smartphone of tablet. Misschien is het zelfs wel mogelijk om het op jouw laptop te installeren! Kijk voor meer informatie hierover op onze website.

Mocht je nog meer vragen of opmerkingen hebben, het bellen naar ons 0800 nummer is volledig gratis! Ik kan me voorstellen dat je de wachttijd daar niet prettig vindt, daarom kun je ons inderdaad ook bereiken via onze Community. Ik beloof dat ik jouw berichten extra in de gaten ga houden, zodat ik geen enkel seintje meer van je mis!
Reputatie 7
Badge +1
Als ik zo de diverse reacties lees op dit forum valt het me op dat veel klachten gaan over het slecht functioneren van de klantenservice bij T-mobile, onlangs had ik ze even nodig om een verhuizing door te geven, diverse malen gebeld helaas kreeg je elke keer het zelfde "liedje" te horen dat het drukker was dan gewoonlijk, dat kan 'n keer zijn maar niet dagen achterelkaar, na een paar keer maar per mail gedaan, de verhuizing is perfect geregeld daarvoor mijn complimenten.

De vraag waarom T-mobile geen maatregelen treft als men weet er veel klachten over de service zijn, andere providers breiden de service uit door meer personeel (lees scholieren of studenten) aan te nemen welke de klantenservice gaan bemannen.
Ik schrijf hier bewust met alle respect "scholieren of studenten" aangezien alle klantenservices waarvan en welke discipline dan ook voor 85 tot 90% daar hun bemand worden, helaas mogen deze jongelui niet meer dan exact doen dan het script op het scherm zegt.
Reputatie 7
Hallo BeMu,

Ik begrijp wat je bedoeld, heb zelf ook eens op een helpdesk mogen werken.
Wat mij op viel was dat 90% van de telefoontjes niet thuis hoort op de helpdesk. Meestal was het antwoord de eerste hit op google. en dat mensen met kuddes tegelijk belde. zo doe je niets en zo is er een wachtrij.
De helpdesk word ook gebruikt als computer hulp, wat hier eigenlijk helemaal niet thuis hoort.
Het instellen van je computer, printer telefoon op de wifi en het instellen van je e-mail adres hoort ook niet thuis op een helpdesk. De raarste vraag die ik heb gehad is: elke keer als ik aan het internetten ben dan word het koud in huis. Nou probeer dat maar eens van achter een telefoon op te lossen zonder glazenbol.

Zelf zou ik het fijn vinden als je vanuit mijn T-Mobile gewoon een ticket kan aanmaken bij T-Mobile.
Alles via tickets en inzichtelijk voor de klant werkt veel sneller. en zorgt er voor dat de druk van de telefoon gaat.
Reputatie 3
Hallo BeMu,

Ik begrijp wat je bedoeld, heb zelf ook eens op een helpdesk mogen werken.
Wat mij op viel was dat 90% van de telefoontjes niet thuis hoort op de helpdesk. Meestal was het antwoord de eerste hit op google. en dat mensen met kuddes tegelijk belde. zo doe je niets en zo is er een wachtrij.
De helpdesk word ook gebruikt als computer hulp, wat hier eigenlijk helemaal niet thuis hoort.
Het instellen van je computer, printer telefoon op de wifi en het instellen van je e-mail adres hoort ook niet thuis op een helpdesk. De raarste vraag die ik heb gehad is: elke keer als ik aan het internetten ben dan word het koud in huis. Nou probeer dat maar eens van achter een telefoon op te lossen zonder glazenbol.

Zelf zou ik het fijn vinden als je vanuit mijn T-Mobile gewoon een ticket kan aanmaken bij T-Mobile.
Alles via tickets en inzichtelijk voor de klant werkt veel sneller. en zorgt er voor dat de druk van de telefoon gaat.


Ook ik heb lange tijd bij KPN op de helpdesk gewerkt.
Dat er veel wordt gebeld voor zaken die niet op de helpdesk thuis horen klopt inderdaad. Echter is het ook zaak voor de provider om daar goed mee om te springen en een supportkader te stellen en zich daaraan ook te houden.
Dat houdt in dat je voor vragen waarop geen support gegeven kan worden "zoals koud in huis" simpelweg ook een nee moeten kunnen worden verkocht.Uiteraard wel op een entte manier met uitleg naar de klant. Daar heb je geen glazen bol voor nodig.
Kpn is daar vrij strikt in (althans waar ik werkte). Tuurlijk was het bij ons ook druk maar er was ook de mogelijkheid om je bij drukte terug te laten bellen binnen 2 werkdagen. Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is.

Drukte aan de telefoon hoeft dus geen excuus te zijn en de vraag aan de klant om dan later maar terug te bellen is natuurlijk ook niet echt klantvriendelijk.
Reputatie 7
Wow, leuk om te lezen dat jullie hardop meedenken. Ik kan jullie het volgende hierover vertellen. Kwaliteit en wachtrijen zijn altijd aandachtspunten. Hoe rustig of druk ook. Hier wordt alleen maar meer op gestuurd. Deze Community speelt hier ook een rol in. Hoe meer mensen hun vragen hier beantwoord zien en anderen daarbij kunnen meelezen, hoe beter!

Ik lees trouwens wel vaker dat wij van een script lezen. Daar moet ik altijd wat om lachen. Ja, er zijn een aantal vragen die we moeten doorlopen om zaken uit te sluiten, maar van een script is echt geen sprake. Sterker nog, dat is verboden! Ieder mens is uniek. ieder gesprek is uniek. Dat laat zich niet vangen in een script dat opgelezen wordt. Daarom is ieder gesprek speciaal en wordt iedereen menselijk behandeld bij onze klantenservice.

Reageer