Beantwoord

Geen beeld of geen gids en menu

  • 18 November 2018
  • 3 reacties
  • 610 Bekeken

sinds een week of 3 vaak geen tv beeld, ook op de 2e tv niets. (making conection to ACS) verder komt ie niet.
soms wel tot 9x de stekkers er enige tijd uit voor we weer tv kunnen kijken. maar dan is er nog geen gids, en menu is ook zwart beeld. dit gebeurt zeker 3 a 4x per week. erg vervelend.
wifi is er wel, dus internetten met laptop en telefoon wel gewoon mogelijk.
het WAN lampje op de draitek 2132 modem knippert af en toe ook (zeker geen continu branden).
icon

Beste antwoord door Sterre 23 November 2018, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je op dat moment ook problemen met de WiFi ?
omdat je aangeeft dat het WAN lampje niet altijd brand kan er een probleem zijn met het modem of de verbinding. een moderator zou dit even kunnen controleren.
ik heb geen problemen met de wifi zover ik weet op die momenten.
ik heb internet 100 abonnement, maar als ik een speedtest op wifi doe komt deze op 34 down en 29 upload.
Weet niet of dit te weinig is....
Ik heb wel het idee dat mijn probleem uit de modem komt.
Aangesloten door een t-mobile monteur, en na een aantal maanden begonnen de problemen. zowel boven als beneden.
Reputatie 7
Hoi skrieverties,

Bedankt voor de heldere omschrijving van jouw probleem! We gaan voor de oplossing. Ik zie dat er vanochtend een monteur is aangestuurd om naar jouw verbinding te komen kijken. Je zult binnenkort een SMS krijgen -of hebt al gekregen- om een afspraak te maken. Je kunt zelf ook bellen om een afsprak te maken met de monteur, deze werkt onder de naam Guidion. Het telefoonnummer is: 088 - 2000 151. Laat je het me weten wanneer je weer fijn TV kunt kijken?

Reageer