Beantwoord

geen beeld tv

  • 24 September 2019
  • 5 reacties
  • 436 Bekeken

Ik heb mijn tvbox aangesloten maar ik krijg alleen een groene beeld op het scherm van mijn tv....en geen tmobile bericht om mijn codes te invoeren...ik heb alles al van de stroom afgehaald maar het lukt nog steeds niet. Wat zal ik moeten doen?? Thnxs!!!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 24 September 2019, 18:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hallo @reyper1975

probeer even een andere hdmi poort en kabel.
meestal is dat het probleem
Reputatie 1
Hi @reyper1975 , goed dat je dit gelijk aangeeft! Via de volgende link kun je een paar stappen doorlopen die je probleem kunnen oplossen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/blokkerig-of-haperend-beeld-op-tv-278924 Zo gaat het vast lukken! Heb je hierna nog steeds geen goed beeld? Laat het mij dan even weten. Dan kijk ik gelijk met je mee. Succes!
Ik heb het alles gedaan maar het blijkt nog steeds met een groene beeld aan...😭helaas kan ik geen tv kijken...wat lastig..
5 dagen later....en nog steeds deze groene beeld....ik heb al van alles geprobeerd te doen en het blijft zo...bijna half uurtje aan de lijn gezet om een oplossing te krijgen en helaas geen antwoord aan de andere lijn gekregen....vreselijk 😭

Reputatie 7
Hi @reyper1975, dit ziet er uit alsof er iets niet goed gaat met de HDMI-kabel en/of de aansluiting. Heb je de tips van @Hidden.nld? en al opgevolgd en een andere HDMI-kabel en poort op de TV geprobeerd?

Reageer