Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineelgeen beeld tv
Ik heb mijn tvbox aangesloten maar ik krijg alleen een groene beeld op het scherm van mijn tv....en geen tmobile bericht om mijn codes te invoeren...ik heb alles al van de stroom afgehaald maar het lukt nog steeds niet. Wat zal ik moeten doen?? Thnxs!!!
Hi @reyper1975 , dit ziet er uit alsof er iets niet goed gaat met de HDMI-kabel en/of de aansluiting. Heb je de tips van @Hidden.nld ? en al opgevolgd en een andere HDMI-kabel en poort op de TV geprobeerd?
Ik heb het alles gedaan maar het blijkt nog steeds met een groene beeld aan...😭helaas kan ik geen tv kijken...wat lastig..
Hi @reyper1975 , goed dat je dit gelijk aangeeft! Via de volgende link kun je een paar stappen doorlopen die je probleem kunnen oplossen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/blokkerig-of-haperend-beeld-op-tv-278924 Zo gaat het vast lukken! Heb je hierna nog steeds geen goed beeld? Laat het mij dan even weten. Dan kijk ik gelijk met je mee. Succes!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.