Beantwoord

Geen begin gemist, geen pauzering mogelijk, geen TV gids

  • 7 May 2020
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Als eerste: kan niets toevoegen op reeds bestaande topic!

  • Kan geen begin gemist starten - al een paar dagen
  • Kan niet pauzeren - al sinds een paar dagen
  • Heb geen TV gids - al een paar dagen beperkt, nu niets meer

Aan een chatbot heb ik natuurlijk niks. T-Mobile, iets meer service zou welkom zijn!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 May 2020, 12:27

Bekijk origineel

6 reacties

Toppie graag gedaan.

Yess, het werkt weer.. Top. Bedankt!!

@ingridje71, Even de STB (tv kastje) van het stroom af, LAN kabel er uit, STB opstarten zonder de LAN kabel er in en wachten tot je in beeld krijgt dat er geen verbinding is.

Dan de LAN kabel er in en wachten tot de boel weer helemaal opgestart is.

Dan is de software opnieuw ingeladen en als het goed is werkt het weer.

Hoop dat het werkt.

Ook ik heb problemen, geen gids, kan ook geen uitzending gemist kijken, of pauze zetten.

ik heb de stekker uit de modem gehaald, en na een tijdje weer ingeplugt.

probleem blijft bestaan…

wat moet ik nu doen?

Het lijkt erop dat voor het moment alles het weer naar behoren doet.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kimmetjuh, het probleem is opgelost! Mogelijk zijn tijdelijk niet alle programma's beschikbaar. Mochten er nog problemen zijn wat betreft Begin Gemist, geef een seintje, dan gaan we dan gaan we ervoor zorgen dat het bij jou ook 100% functioneert! 

In principe hoef je hier niets voor te doen, maar kun je eens proberen het modem en de Media Converter (alleen bij Glasvezel) stroomloos te houden gedurende 20 seconden? Plug daarna de stekker weer in het stopcontact; dit zou moeten werken.

Laat je me weten of het gelukt is? Geen zorgen, we komen er samen uit! 💪😄

Reageer