Beantwoord

Geen commerciële zenders meer op TV

• 8 juni 2021
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Heb nu al een maand geen commerciële zenders meer op mijn nieuw ontvangen STB. Elke week contact met klantenservice en zelfs een monteur op bezoek gehad die mij vertelde dat het puur een zaak is van goed autoriseren. Maar blijkbaar lukt dit niet bij T Mobile. Wat nu te doen, lijkt wel of deze klacht niet serieus wordt genomen.

icon

Beste antwoord door Lisa 10 juni 2021, 10:25

Hi @BertCobi, heel erg bedankt dat jij via deze weg jouw probleem aankaart! Ik wil jou hier heel graag bij helpen, want jij hoort volop van alle zenders te genieten. Ik ben direct een kijkje gaan nemen in jouw profiel en ik zie inderdaad dat er een verzoek is ingediend voor de technische dienst. Mijn collega heeft dit gisteren gelijk in orde gemaakt en het probleem gaat dan ook zo snel mogelijk onderzocht worden. Weet dat wij altijd alle problemen heel serieus nemen, want wij willen ook niets liever dan dat alles bij jou vlekkeloos werkt. De technische dienst doet hun uiterste best om zo snel mogelijk dit probleem te onderzoeken en om hier een gepaste oplossing voor te geven. Ik hoop enorm dat dit snel wordt verholpen en ik wil graag dat jij vrolijk het weekend in gaat. Hint, houd morgen dan ook goed de deurbel in de gaten. Mocht jij nog ergens vragen over hebben, stel die dan gerust. Ik help jou heel graag verder! 😊

Bekijk origineel

6 reacties

Vanmorgen weer met klantenservice T-Mobile gebeld en naar de status van de klacht/storing gevraagd. Nu is er weer een melding gedaan naar de service-afdeling. Resultaat dat het weer 4 dagen gaat duren voordat het wordt opgepakt. Geen klantvriendelijk resultaat na een maand deze storing te ondervinden ☹️

Reputatie 4
Badge +2

Hi @BertCobi, heel erg bedankt dat jij via deze weg jouw probleem aankaart! Ik wil jou hier heel graag bij helpen, want jij hoort volop van alle zenders te genieten. Ik ben direct een kijkje gaan nemen in jouw profiel en ik zie inderdaad dat er een verzoek is ingediend voor de technische dienst. Mijn collega heeft dit gisteren gelijk in orde gemaakt en het probleem gaat dan ook zo snel mogelijk onderzocht worden. Weet dat wij altijd alle problemen heel serieus nemen, want wij willen ook niets liever dan dat alles bij jou vlekkeloos werkt. De technische dienst doet hun uiterste best om zo snel mogelijk dit probleem te onderzoeken en om hier een gepaste oplossing voor te geven. Ik hoop enorm dat dit snel wordt verholpen en ik wil graag dat jij vrolijk het weekend in gaat. Hint, houd morgen dan ook goed de deurbel in de gaten. Mocht jij nog ergens vragen over hebben, stel die dan gerust. Ik help jou heel graag verder! 😊

Hallo Lisa, we zijn nu weer 3 dagen verder en er is geen contact opgenomen door Tmobile klantenservice over de storing. Nog steeds dus een ontevreden klant die nu al een maand (on)geduldig wacht om de storing aan de tv zenders op de Amino op te lossen ☹️☹️☹️

Beste Lisa,

hartelijk dank voor de mooie bos bloemen die wij vandaag mochten ontvangen van jou en T-Mobile. Een mooie blijk van waardering vanuit T-Mobile bij de verstoring die wij ondervinden. Groet Bert

Reputatie 4
Badge +2

Hi @BertCobi, heel graag gedaan! Ik ben blij om te horen dat de bos bloemen goed is aangekomen. Ik ben direct gaan kijken of er al meer bekend is, maar het onderzoek loopt nog steeds. Vandaar dat jullie nog geen terugkoppeling hebben gehad. Ik heb in ieder geval zojuist weer een collega aan de mouw getrokken om te achterhalen wanneer dit is opgelost, zodat ik jullie hopelijk zo snel mogelijk kan voorzien van het goede nieuws dat alles weer vlekkeloos werkt. 

Hallo Lisa, dank voor de update. Wel jammer dat er nog steeds geen oplossing is gevonden voor het probleem met de Amino bij mij thuis.

Reageer