Geen Dolby geluid op nieuwe philips tv

  • 13 June 2017
  • 3 reacties
  • 440 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
hoi ik heb gister een nieuwe tv van philips gekocht uit de 6400 serie nu heb ik over mijn mediabox van jullie {vodafonebox} geen geluid als ik andere combinaties maak via ps4 dolby systeem of iets andere kabels gebruikt maakt het niks uit alleen als ik rechtstreeks via optic naar de dolby gaat heb ik geluid maar wil eigenlijk gewoon geluid op mijn tv zodat ik vanaf mijn tv naar de dolby kan zodat al mijn apparatuur hier op zijn aangesloten



,mvg ronald



ps oudere topic heb ik gelezen geen succes

3 reacties

Reputatie 7
Hey Ronald,

Coole TV! Je geeft aan dat je geluid op Dolby hebt als de TV Box rechtstreeks is aangesloten met een optische kabel. Dat is mooi! Daar is het inderdaad voor bedoeld. Ik begrijp alleen nog niet welke opstelling je nu werkend wilt krijgen. Kun je het nog wat verduidelijken?
Reputatie 1
de kabels lopen nu hdmi : van mediabox / ps4 / dolby naar tv
optic : van mediabox naar dolby
nu loopt dus alleen het geluid van de box over mijn surround als ik alles aansluit zoals ik het wil krijg ik geen geluid op mijn box wel op de ps4

ik wil dat de optic vanaf de tv naar de dolby gaat zodat al het geluid over mijn tv naar de dolby surround gaat
Reputatie 7
Het Dolby geluid wordt wel uitgestuurd door de TV Box, het is dus zeker wel mogelijk. Ik denk dat er zeker ook forumleden zijn die zo'n puzzel leuk vinden om op te lossen. Ik zie het totale plaatje echter nog niet voor me. Misschien kun je nog een foto maken van je opstelling?

@iedereen: heeft iemand een idee hoe we het geluid bij ro112 uit zijn speakers geknald krijgen?

Reageer