Beantwoord

Geen enkele opname uitgevoerd tijdens vakantie

  • 21 August 2018
  • 11 reacties
  • 497 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
Hi,

Ik kom net terug van een weekje vakantie, en zie tot mijn verbazing dat alle opnames die ik ingesteld had slechts 1 seconde heeft opgenomen.
Nu heb ik sinds ik 2 weken geleden overgestapt ben al bij bijna iedere opname problemen waarbij de opname en zelden geheel op staat, ondanks dat ik ingesteld heb 10 minuten eerder te starten en 30 minuten later te stoppen (!!), maar dat alle opnames slechts 1 seconde duren slaat alles.

Kan dit hersteld/opgelost worden want ik ben deze problemen meer dan zat inmiddels?

Tevens de vraag waarom ik via de app wel zenders kan terugkijken, een week terug, waarbij via mijn TV kastje slechts enkele zenders beschikbaar zijn en ik in de gids niet terug in de tijd kan kijken?

Mvg,

TBoer
icon

Beste antwoord door Sander 22 August 2018, 16:04

Bekijk origineel

11 reacties

Nog niet zo lang geleden overgestapt van KPN. Het niet terug kunnen bladeren is me hier ook een doorn in het oog. Wordt hier aan gewerkt? Hoor het graag.
Reputatie 7
Hoi @tboer

Ik kijk graag meteen met je mee hoe dit kon gebeuren. Die ene seconde doet mij vermoeden dat de harde schijf vol is. Kun je dit controleren in het menu bij opnames en geplande opnames? Hier staat een balkje met schijfruimte. Welke kleur heeft deze?

Is deze vol, dan is het raadzaam om enkele opnames te verwijderen. Daarna kun je weer opnemen. Wil je liever in één keer de TV Box weer leeg? Stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en ik voer een reset uit.

Om nu toch nog iets terug te kunnen kijken is de TV Anywhere app inderdaad een optie. Hier kun je vrijwel alle 29 zenders tot 7 dagen terugbladeren en bekijken. Dit kan ook via Apple TV, mocht je die hebben. Uitzending Gemist werkt anders op de TV Box. Dit heeft te maken met rechtenkwesties van de TV-zenders.

Ik hoop dat jouw programma’s nog terug te vinden zijn. Ik hoor in ieder geval graag als je nog vragen hebt!
Hi, de harddisk is nog hartstikke leeg. Opnames gemaakt gisteren avond zijn wel gelukt, maar tot nu toe is het heel onbetrouwbaar.


Blijkbaar neemt het nog niet goed op. Zoals je op de foto kan zien heb ik voldoende ruimte maar is the flying doctors voor slechts 7 minuten opgenomen. Kan hier iets aan gedaan worden want we gebruiken de opnames elke dag maar zo hebben we er niets aan...
Reputatie 7
Hoi tboer,

Bedankt voor het verhelderende beeld. Zo te zien is er met jouw schijfruimte inderdaad niets aan de hand. Kun je de TV Box een kleine reset geven? Dit schudt hem hopelijk wakker genoeg zodat jij weer volledige programma's kunt opnemen.
Gedaan, maar helaas opnieuw is er slechts een opname van 5 minuten gemaakt.
Is er nog een andere oplossing??
Ook vreemd, er worden soms ook 2 opnames gemaakt van 1 programma, maar met verschillende opname-lengtes...
En opnieuw. De film duurt absoluut langer dan 1 uur en 6 minuten, en the flying doctors staat er 2 keer op met verschillende tijden.
Heeft T Mobile al een oplossing bedacht? Ik betaal nu voor een opnameservice waar ik niets aan blijk te hebben...

Reputatie 7
Hi tboer, ik geef je TV-Box graag vanuit hier een fabrieksreset. Hierbij worden dan alle bestaande opnames wel gewist maar dit zou het probleem moeten verhelpen. Laat mij even weten of je hiermee akkoord bent dan voer ik de fabrieksreset voor je uit!
Ga je gang, ik heb inmiddels al zoveel gemist van de series dat het nu niet uitmaakt. Ik hoop dat dit zal werken.
Reputatie 7
Hoi tboer,

Ik heb het gecheckt met onze technische brein achter het TV-product, hij heeft op afstand in jouw TV Box gekeken en zag daar niets ernstigs. Dat is goed, want dat betekent dat de fabrieksreset hoogstwaarschijnlijk gaat helpen. Dit heb ik daarom zojuist voor je gedaan. Laat je mij het weten als je weer kunt genieten van het opnemen van de TV-programma's?

Reageer