Beantwoord

geen geluid bij Fox, Nickelodeon, ZappExtra, etc


Reputatie 2
ik heb sinds kort geen geluid meer op mijn tv bij kanaal 13 of hoger (fox, zapp extra, etc). T/m kanaal 12 hebben alle zenders geluid, daarboven niet meer. Dit heeft eerder wel gewerkt. Wat is er veranderd?
icon

Beste antwoord door Brian 26 september 2017, 13:48

Hi Michiel, allereerst welkom op het forum! Neem zeker ook een kijkje in onze andere topics! Wat betreft je geluid, zou je eens willen proberen om je TV-Box en de modem beide even 10 seconden van de stroom af te halen en de netwerkkabel er uit te halen? Zet dan je modem en TV-Box weer aan en sluit de netwerkkabel aan zodra je de melding ziet verschijnen op je TV. Mocht dat het niet oplossen laat het dan even weten, dan laat ik onze technisch specialisten met je meekijken!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Michiel, allereerst welkom op het forum! Neem zeker ook een kijkje in onze andere topics! Wat betreft je geluid, zou je eens willen proberen om je TV-Box en de modem beide even 10 seconden van de stroom af te halen en de netwerkkabel er uit te halen? Zet dan je modem en TV-Box weer aan en sluit de netwerkkabel aan zodra je de melding ziet verschijnen op je TV. Mocht dat het niet oplossen laat het dan even weten, dan laat ik onze technisch specialisten met je meekijken!
Reputatie 2
Hallo, ik heb dit geprobeerd alleen helaas zonder succes. Hoe kan het worden opgelost?
Reputatie 6
Badge +5
Hey Michiel, ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Je kan een privébericht sturen via je Profiel. Ik hoor graag van je!

Reageer