Beantwoord

Geen geluid bij on demand programma/begin gemist

  • 14 May 2017
  • 5 reacties
  • 922 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
Als ik live televisie kijk, werkt alles goed. Maar bij alle on demand content zoals programma gemist of begin gemist, is er geen geluid (beeld werkt wel zonder problemen). Heb al geprobeerd om te wisselen tussen Stereo/Digitaal AC3, maar dat maakt niets uit. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Styco 21 June 2017, 19:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Wat een raar probleem Styco! Heb je al eens geprobeerd het kastje opnieuw op te starten door hier even de stroom vanaf te halen?
Ja, dat hielp niet. Ik heb ook geprobeerd om de box rechtstreeks met de TV te verbinden via HDMI (normaliter gaat het via HDMI over de versterker), ook geen verschil. Audio via een optische kabel ipv HDMI helpt ook niet.

Overigens, tijdens het opstarten van de box kwam de volgende foutmelding in beeld:
Unsupported bbl version 2.7.4-bbl

Kan dat er iets mee te maken hebben?
Reputatie 7
Die foutmelding kan geen kwaad, die loopt na één of twee minuten ook wel weer door. Dan heeft de Box meteen een update uitgevoerd.

Wat betreft het geluid. Dat vind ik ook erg raar. Er is dus niets mis met de kabels of apparatuur als het met Live TV wel werkt. Het moet dan haast wel in de TV Box zitten. Zou jij mij een privébericht willen sturen? Dan wil ik een fabrieksreset uitvoeren. Dan ben je wel al je gemaakte opnames kwijt. Is dat oké? Ik zal het pas na het weekend doen.
Mocht iemand tegen hetzelfde probleem aan lopen: de box bleek defect, na een vervangende box was het probleem opgelost. De foutmelding wordt nog steeds getoond op de nieuwe box, dus dat had inderdaad niets met het probleem te maken.
Reputatie 7
Yes! Bedankt voor de terugkoppeling Styco. 🆒

Reageer